رواية عشق لم يكن في الحسبان حور واسر الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم ايه جميل
رواية عشق لم يكن في الحسبان حور واسر الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم ايه جميل رواية عشق لم يكن في الحسبان حور واسر الفصل الرابع والعشرون 24 صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية عشق لم يكن في الحسبان حور واسر الفصل الرابع والعشرون 24 حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية عشق لم يكن في الحسبان حور واسر الفصل الرابع والعشرون 24
رواية عشق لم يكن في الحسبان حور واسر الفصل الرابع والعشرون 24
بعد مرور شهر .......
جاسر : حوري يلا اصحي يلا يبت اصحي انهارده خطوبتك يلا علشان تجهزي
حور : يا جاسر سيبني انام شويه
جاسر : يا بت قومي بطلي كسل انتي من أمته كسوله كدا
حور بنوم : من ساعه ما اسر سابني
جاسر بصدمه : ايه
حور : ايه انا قولت ايه
جاسر : حور حبيبتي انتي انهارده خطوبتك لازم تنسي اسر
حور : والله بحاول اصلا هو جرحني اوي
جاسر : معلش يا قلبي يلا بقا قومي اجهزي
حور : حاضر
وفجاه دخل ياسر عليهم
ياسر : ايه يا جاسر صحيت ولا لسه
جاسر : صحيت
ياسر : ايه بجد
جاسر : اه والله
حور : مالك مستغرب كدا ليه
ياسر: اصل انا اتعودت انك كسوله مش بتصحي بسرعه هههه
حور : بقي كدا طب خد
وظلوا يضربون بعض بالوسائد حتي دخلت فاطمه
فاطمه : ايه داااا عجبكوا منظر الأوضاع كدا هو انا مخلفه اطفال يارب صبرني يا رب
حور : في ايه يا فطومه متفرفشي كدا دا انهارده حتي خطوبه بنتك
فاطمه : شوفوا بقول ايه وهي بتقول ايه قومي يبت اجهزي
حور : حاضر اهو
وذهب الجميع يجهز
عند اسر .....
اسر : انهارده خطوبة حور لا انا لازم اعمل حاجه لازم أوقفها
مجهول : يعني هتعمل ايه
اسر : هنخطفها زي مخطفناها المره اللي فاتت
مجهول : تمام يا باشا
اسر : مش عاوز ولا غلطه
مجهول : حاضر يا باشا
اسر : يلا سلام واغلق الخط
مجهول : سلام
اسر : دارين جهزتي
دارين : اه جهزت
اسر : ماشي يلا
دارين : مش هتقولي رايحين فين
اسر : ريحين خطوبه حور
دارين : ايه
اسر : ايه في عندك اعتراض
دارين : لا
اسر : ماشي يلا
دارين في سرها : اخيرا هخلص منها
وبالفعل ذهب اسر
عند زين .....
زين : يلا يا نيره اتاخرنا
نيره : خلاص جايه اهو ..يلا
زين : ايه دا
نيره : ايه في ايه
زين : ايه اللي انتي لبساه ده
نيره : لبسه فستان
زين : غيريه يا نيره
كانت نيره ترتدي فستان احمر كب ومكشوف من الظهر
نيره : لا احنا اتاخرنا
زين : خلاص مفيش مرواح
نيره : يزين علشان خاطري يلا
زين : لما تغيري والا مفيش مرواح
نيره : يووووووه حاضر هدخل اغير
زين : ماشي بسرعه
نيره : حاضر
وارتدت نيره فستان ازرق بأكمام شفافه وينزل بوسع من عند الخصر
نيره : يلا
زين : يلاهوي انتي عاوزه تموتي
نيره : هو انا عملت حاجه
زين : لا
نيره : امال زعلان ليه
حور : علشان مش عارف هروح بيكي كدا ازاي
نيره : ليه بقا
زين : بسبب حلوتك دي خايف ارتكب جريمه وانا هناك
نيره : يزين يلا بقا علشان خطري احنا اتاخرنا
زين : ماشي يلا
عند اسد .....
صافي : يلا يا اسد انا جهزت
اسد : ماشي قربت اوصل اهو خمس دقائق وهموم عندك
صافي : ماشي
وبعد فتره وصل اسد
اسد : يلا يا صافي
صافي : حاضر يلا
اسر : استني وجذبها من خصرها
صافي : ايه في ايه يا اسد
اسد : امسحي اللي علي شفايفك ده
صافي : ليه يا اسد دا روج ومش حطه غيره
اسد : انا قولت امسحيه بدل ما امسحوا انا
صافى : لا مش همسحه دا انا مش حطه غيره
اسد : ماشي خلاص برحتك وفجاه اخذها في قبله طويله
صافي : انت واحد قليل الادب
اسد : علشان تحرمي تحطي حاجه تاني
صافي : ماشي مش مسحته يلا بقا
اسد : ومستعد اخليني طول عمري امسحه وغمزلها
صافي : مش بقولك قليل الادب
اسد : هو انتي لسه شوفتي قله ادب اصبري بس لحد ما تبقي مراتي
صافي : هتعمل ايه يعني
اسد : تحبي تعرفي هنعمل ايه من دلوقتي والله يلا انا معنديش مانع وغمزلها
صافي : يوووووه مفيش فايده يلا بينا علشان اتاخرنا
اسد : ماشي يلا
عند حور .......
عمر : ها يا حور خلصتي المعازيم وصلوا
حور : خلصت يلا بينا
عمر : ايه القمر ده
حور : بس بقا ويلا
عمر : ماشي يلا
وبعد فتره ....
فاطمه : يلا علشان يلبسوا الخواتم
حور : ماشي بس استني علي ما نيره وصافي يوصلوا
نيره وصافي : واحنا وصلنا الف مبروك يا حبيبتي
حور : الله يبارك فيكوا عقبلكوا
صافي و نيره : قريب انشاء الله
وفجاه دخل اسر ودارين
اسر : الف مبروك
عمر : الله يبارك فيك
وعندما كان اسر سيسلم علي حور مسك يده عمر
عمر : اسف بس هي مش بتسلم
اسر : عادي ولا يهمك
وكانت حور تنظر إلي دارين التي تمسك بيد اسر
حور لنفسها : لا مش هضعف خلاص لازم انساه
فاطمه : يلا يا عرسان علشان تلبسوا الخواتم
حور : ماشي يلا
وعندما جاء عمر يضع الخاتم في يد حور وجد خاتم اخر
عمر : خاتم مين ده يا حور
حور : دا خاتم كان غالي عليا اوي بس دلوقتي خلاص ملهوش لازمه وخلعته من يدها ورمته أمام صدمه اسر
عمر : ماش خلاص يلا ولبسها الخاتم
جاسر :
لالنضمام لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
للانضمام لجروب الواتساب اضغط هنا