رواية جميلتي جميلة واسر الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم نورا فريد

رواية جميلتي جميلة واسر الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم نورا فريد


رواية جميلتي جميلة واسر الفصل الخامس والعشرون 25 هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة نورا زيد رواية جميلتي جميلة واسر الفصل الخامس والعشرون 25 صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية جميلتي جميلة واسر الفصل الخامس والعشرون 25 حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية جميلتي جميلة واسر الفصل الخامس والعشرون 25

رواية جميلتي جميلة واسر بقلم نورا فريد

رواية جميلتي جميلة واسر الفصل الخامس والعشرون 25

ليليان.. الحقونييي
جري اسر و مروان جريو على الصوت 
و في غرفة ليليان 
ليليان.. انت ملقتش غير اوضي و تطير فيها يا مامييي 
و جاه اسر و مروان لى ليليان 
اسر.. ايه اللي عامله ده يا مجنونه
ليليان مستخبيه في الدولاب بس مش قافله اوى 
ليليان.. اقتلو البرص ده ارجوكم
اسر.. فين ده 
ليليان.. قدامك على الحيط اهو انقذوني ده انا زى اختكم
مروان.. ولا اعرفك علشان تقولي كل حاجة لى اميرة 
اسر.. الله لا شماتة بس انا شمتان احسن انا خارج يا مروان عايز حاجة 
مروان.. تسلم يا غالي خدني معاك
اسر.. تعال
و خرج اسر و مروان 
ليليان.. اهل دول اخوات و لمة ولا دول تعابين و سمه شوفت مرمطة و عذب منهم جرحوا فيل ما حد سم لكن لازم اخلص بحقي 
مروان من بره.. بس يا جزمة 
اسر و مروان رجعوا تانى بس و هوم معهم البريسول و قعدوا يرشو 
مروان.. اطلعي يا جبانة من الدولاب
ليليان طالعت من الدولاب فجأة مروان مسكها من قفاه 
ليليان.. اااااع ميروووو
اسر.. بقا احنا تعابين يا ام لسان ٧٧
ليليان.. دى اغنيه بغنيها عادى 
مروان.. طب مخصوم ليكى شهرين قدام
اسر.. و بكرا الساعة سابعة تكوني في الشركة يلا يا مروان
و خرج مروان و اسر و في غرفة اسر 
جميلة بتعيط .. يا ابنى ابوس ايدك نام بقا اكل و اكلت مبرز و غيرت شور و خد لعب و لعبت غناء و غنيتلك مبتنمش ليه هو انا مش صعبان عليك 
امير ضحك 
جميلة.. بتضحك بتضحك ااااع اهى اهى اهى اهى اهى انا مني لله كان لازم يعني اوفق على الجوازة دي 
اسر.. منمش 
جميلة.. انت شايف ايه ... احم اسر
اسر.. ممم
جميلة.. مش انا مراتك حبيبتك
اسر بحب.. حبيبتي بس انتى روحي
جميلة.. اعمل فيا معروف و شيل امير شوية حاول تنيامو 
اسر عمل نفسو انو عايز ينام .. عايز انا مش قادر يا جميلتي و بعدين ما هو بيضحك اهو 
جميلة.. بيضحك على خيبتي
و هنا جت مامت اسر 
مامت اسر.. ايه صوتكم عالي ليه و انتى بتعيطى ليه ده لسه صاحي 
جميلة بدموع.. مبينمش يا طنط مبينمش ده اكنه بيعقبني
مامت اسر.. هاتيه شوية
جميلة.. ها يتعبك يا طنط
مامت اسر.. هاتي الواد و بلاش هبل تعال يا حبيبي تيته
و خدت مامت اسر امير و خرجت
جميلة.. اصيلة طنط دى ( و تنظر لي اسر) مش زى ناس زى القطط تاكل و تنكر
و جريت جميلة على التواليت
اسر.. افتحي يا جبانة
جميلة واقفة وراء الباب.. مش فاتحة و بعدين مش دى الحقيقة يا اسر
اسر.. لو جدعة افتحي
جميلة.. انا ها بات هنا
اسر.. ماشى يا جميلتي ماشى 
و في غرفة مروان مروان و اميرة بيرقصو تانجو بكل حب 
ليليان من غير اي اذتذن .. مروان انا كنت 
اميرة بعدت عن مروان .. اهلا وسهلا بى ضرتي غير ليليان
ليليان دخلت الغرفه و قفلت الباب .. مفيش البرص في اوضى و بصراحة الرائحة لا تطق ف قولت اروح انام في اوضة اخي حبيبي 
مروان.. والله 
ليليان.. اه والله يعني يرضيك اموت مخنوقة بسبب برص اااع ف ينفع انام هنا 
مروان.. الاوضة اوضك خدي بالك من نفسك باي باي ميرو
و خرج مروان  و ليليان اتجهت لى الس**ر**ير بفرح 
ليليان .. هههههههه
اميرة .. جيتي فى وقتك   
ليليان.. ليليان دائما في الخدمة 
اميرة .. خدى بالك من عائشة تصبحي على خير 
ليليان.. اه يا واطية 
اميرة .. ما هى نايمة أساس باي باي ليليان 
اميرة نامت من هنا و عائشه صحيت و طبعا اللى قعدت معها و طالع عينيها هى ليليان 
و في اليوم التالي في غرفة اسر
جميلة.. اسر
اسر.. نعم يا حبيبتي
جميلة.. هو النهاردة ايه 
اسر.. النهاردة السبت
جميلة ابتسامتها اختفت.. لا والله تصدق مكنتش اعرف ان النهاردة السبت كويس انك فكرتني ... يا حبيبي اقصد حاجة تانى غير السبت
اسر.. واضحي اكتر يا حبيبتي
جميلة.. ( الصبر يارب) اقصد احنا في شهر كام 
اسر.. شهر ٢٥\٦
جميلة.. أيوة يعني
اسر.. هو مش عيد ميلادك كان الشهر اللى فات 
جميلة.. هو ده اللي ربنا قدارك عليه عيد ميلادك الشهر اللى فات و بتقولها بكل بساطة
اسر.. اومال اقولها ازاي
جميلة.. يا حبيبي ركز زى النهاردة حصلت حاجة مهمة 
اسر.. عيد الفطر جاه و خلص و العيد الاضحى كمان اه قصدك ان كاس العالم النهاردة
جميلة ها تعيط .. ها ساعدك انا وانت 
اسر.. ولا حد رابعنا
جميلة.. امشي من وشي ياما هرتكب جريمة امشي من وشي 
جميلة رمت كوبية بعصبية 
اسر التفت ليها 
جميلة بعصبية .. المرة دى وقعت في الأرض المرة الجاية ها تكون في دماغك سامع يا اسر 
اسر ظبط نفسو و خرج بكل هدوء بس بصراحه كان ميت ضحك على جميلة و تهورها 
اسر و مروان وصلوا الشركة بكل هيبئه و طبعا علشان مكتب اسر و مروان جانب بعض ف ليليان قعد مبينهم 
ليليان بتتكلم في التليفون ولا على بالها.. يا بنتى دول بيخافو مني اصلا اه والله زى ما بقولك كده عندك اسر مثلا ميعرفش يعمل اي حاجة في الشركة من غيري و فى كل حاجة لازم يرجعلي الاول اومال ده انا مسيطرة أما مروان كل شوية ليليان ليليان ده لو امو مش ها يخاف مني كده انا اللى مسكلو كل شغلو ده ليش انا مكنش كسبوا الصفقة اللى فاتت ولا الصقفات اللى قبلها (لم تشتم  مديرك و تلقي وراك 😂) تلتفت ليليان و تلقي الاتنين وراها و طبعا سمعو كل حاجة 
ليليان.. هو مال الجو حرر كده ليه ولا مكنش جوعت
اسر و مروان.. قدمى على المكتب
و بعد شوية في مكتب اسر
اسر.. ايه القهوة دى بقيت متعرفيش تعملي قهوة
مروان نظر لى المج .. ايه ده 
ليليان.. ايه 
مروان.. المج
ليليان.. مالوا
ليليان.. اه نسيت انك انيف
ليليان خدت المج من مروان و قعدت تمسح اللى عليه
مروان.. روحي نضفي مكتبي و ظبطيه
اسر.. اه و يبقا هى الملفات معاكي 
مروان.. اه و شوفي المواعيد 
و خرجت ليليان و هى بدبت و بترتم 
و في المساء فى سيارة اسر
جميلة.. ممكن اعرف رايحين على فين 
اسر.. اصبري شوية يا جميلتي
جميلة.. الصبر يارب ادني صبرة
و بعد شوية فى فندق بدران اسر و جميلة وصلوا على الجناح ( ملحوظه الفندق بتاعهم و مكنش فيه غير اسر و جميلة ) 
جميلة نظرة لى الجناح بى انبهار كان متزين بى الورد و الشموع و البالونات 
جميلة بهدوء.. ايه ده 
اسر.. غيري هدومك و ها تفهمي بعدين
جميلة بهدوء.. ماشى يا اسر ماشى لم اشوف اخرتها معاك 
و في التواليت جميلة كانت مرتدية فستان باللون الازرق ضيق من الخصر و نزل على منفوش و كان طويل كان مع العيون الزرقاء و الكعب العالي كانت في غاية الجمال 
و خرجت جميلة اسر نظر ليها بى انبهار
اسر.. هى جميلتي فين 
جميلة بخجل .. اتلم شوية
اسر مسك يدها و طالعوا على الجنينه و سحب ليها الكرسي
جميلة بهدوء.. ده ايه ده 
اسر.. اتفضلى اقعدي 
جميلة مرسي و قعدت جميلة اسر شغل اغنيه نشيد العاشقين 
اسر.. تسمحلي بالرقصة دى جميلتي 
جميلة نظرة ليها.. اوكي
و اشتغلت الشموع الشرارية حواليهم على شكل قلب 
اسر و هو بينظر ليها بعشق.. انا عمري ما انا اليوم اللى جمعني بيكي اجمل يوم في عمرية ٦/٢٥ في اليوم ده ربنا رزقني باجمل و ارق إنسانة في حياتي 
جميلة بغيظ.. يعني فاكر النهاردة عيد جوازنا يا استاذ 
اسر قابل اديها.. كنت عايز افجاك
جميلة.. مش محتاجه ده كله انا بس كفاية عليا انك فاكر اليوم بجد انا مش مصدقه ان النهاردة عيد جوزانا 
اسر..طب بصي كده 
جميلة نظرة لى السماء لقت الصواريخ و كان اسمها مكتوب بيهم بى الانجلش ( بحبك جميلتي) 
جميلة عيونها دمعت من الفرح اسر ض**مها من الخالف 
اسر و هو مسك يدها.. كل يوم و انتى معايا هو عيدي 
جميلة التفتت ليها و حطت اديها على رق**بته و اسر حط ايدو على خ**صرها 
جميلة.. كل سنة وانت معايا و جانبي
جميلة بهمس.. بحبك 
اسر.. ايه قولتي ايه 
جميلة.. بحبك اوى يا اسر
اسر شل جميلة و قعد يدوخ بيها بفرح.. بحبككككك 
النهاية


للانضمام لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا 
للانضمام لجروب الواتساب اضغط هنا
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-