رواية عشق لم يكن في الحسبان حور واسر الفصل الثامن والعشرون 28 بقلم ايه جميل

رواية عشق لم يكن في الحسبان حور واسر الفصل الثامن والعشرون 28 بقلم ايه جميل


رواية عشق لم يكن في الحسبان حور واسر الفصل الثامن والعشرون 28 بقلم ايه جميل رواية عشق لم يكن في الحسبان حور واسر الفصل الثامن والعشرون 28 صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية عشق لم يكن في الحسبان حور واسر الفصل الثامن والعشرون 28 حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية عشق لم يكن في الحسبان حور واسر الفصل الثامن والعشرون 28

رواية عشق لم يكن في الحسبان حور واسر بقلم ايه جميل

رواية عشق لم يكن في الحسبان حور واسر الفصل الثامن والعشرون 28

حور : انا مش بتعتك يا اسر افهم بقى يا اخي انا مش بتاعتك 
اسر : لا بتاعتي وملكي انا نمشي علشان مش عاوز اتخانق معاكي وفكري في اللي قولتهولك
وتركها وغادر وذهب الي أمه ودارين 
اسر : نعم يا ماما 
عائشه : اسر انت هتقضي الليله مع دارين 
اسر : لا يا ماما علشان انا هطلقها 
عائشه : ايه اللي انت بتقوله دا يا اسر 
اسر : بقول ان انا هطلقها ودا اخر قرار عندي 
عائشه : لا يا اسر مش هطلقها 
اسر : هطلقها يا اما مش هتشوفيني تاني يا ماما كفايه انك جوزتيني غصب عني 
عائشه : طب هي ذنبها ايه 
اسر : ذنبها انها كانت عارفه ان انا مش بحبها ووافقت علي الجواز برضوا 
عائشه : يا اسر مينفعش كدا 
اسر : دا اخر كلام عندي اصلا هي فين 
عائشه : معرفش
اسر : هي فين ونادي بصوت عالي داااااارين يا داااارين
دارين : نعم يا اسر في ايه 
اسر : خدي امضي علي الورق ده 
دارين : ورق ايه ده 
اسر : ورق طلاقنا 
دارين : ايه 
اسر : اي مستغربه دا ليه ما انتي عارفه انك هتطلقي وانا قايلك بقالي فتره 
دارين : طيب ماشي 
اسر : طب يلا امضي بسرعه 
دارين : حاضر 
عائشه : روحي يا دارين هاتي الاول كوبايه ماء 
دارين : حاضر يا ماما 
اسر : الورق قدام ماما اهو وانا هروح اعمل تلفون لما تخلصي الي ماما عوزاه أو مضي عليه 
دارين : حاضر وذهب اسر يعمل التلفون 
اسر : الو 
مجهول : الو يا اسر باشا 
اسر : حاولت تهرب 
مجهول : لا يا اسر باشا 
اسر : تمام ماشي 
مجهول : تؤمر باي حاجه
اسر : لا سلام 
واغلق الهاتف وفتح اسر الكاميرات التي في الفيلا حتي يري ماذا تفعل حور 
عند حور .....
حور : ياربي اعمل ايه اير الغضب عميه انا لازم اعمل حاجه انا مش هعرف اهرب بس لازم احاول اوقف الجوازه دي بس برضوا مش عارفه اوقفها ازاي احسن حاجه اروح اعمل حاجه اكلها اقعد افكر هعمل ايه 
عند اسر كان يضحك علي حور 
اسر : هبله اوي بس اخدت قلبي  بس بؤضوا لازم اقسي عليكي يا اما هخسرك للابد وانا مش هقدر اخسرك علشان انتي ملكي لوحدي انا وبس 
عند جاسر .....
جاسر : الو 
شخص : الو يا جاسر باشا 
جاسر : انا عاوز اعرف مين اللي عايش في الفيلا بتاع اسر 
شخص : بس كدا حاضر من عنيا 
جاسر : ماشي هبعتلك صوره بنت تعرف اذا كانت عايشه معاه في الفيلا 
شخص : ماشي يا جاسر باشا 
جاسر : ماشي طب في اي حاجه جديده 
شخص : اه 
جاسر  : ايه هيا 
شخص : اسر هيطلق مدام دارين 
جاسر : انا متاكد 
شخص : اه وكمان هيتجوز واحده تانيه انهارده 
جاسر : ايه انت متاكد 
شخص : ايوه متاكد وكمان اللي هيتجوزها عايشه معاه في الفيلا 
جاسر : ايه طب بسرعه شوف البنت اللي هيتجوزها هي نفس البنت تللي بعتلك صوره ليا 
شخص : حاضر نص ساعه وهقولك 
جاسر : ماشي بسرعه 
واغلق الهاتف وظل يمشي في الغرفه بسرعه كبيره 
جاسر : لا لا اكيد مش حور بس هو هيتجوزها انهارده واسر مس هيتجوز حد غير حور علشان هي بيحبها فاكيد مش هيتجوز غيرها طب لو دي مش حور ايه اللي هيخليه يتجوزها وبسرعه كدا 
ودخلت فاطمه عليه وقاطعت تفكيره 
فاطمه : مالك يا جاسر متوتر كدا ليه ورايح جاي في الاوضه 
جاسر : مفيش حاجه شويه مشاكل في الشغل 
فاطمه : ماشي يا ابني ربنا يسهلك طريقك 
جاسر : يارب كنتي عاوزه حاجه 
فاطمه : لا كنت جايه اسالك عرفت حاجه عن حور 
جاسر : متقلقيش يا امي قريب اوي هترجع 
فاطمه : يارب يا جاسر يا ابني هسيبك انا بقي علشان تشوف شغلك
جاسر : ماشي يا امي 
عند زين .....
زين : نيره نينو انتي فين 
نيره : انا هنا اهو ثانيه واحده وجايه 
زين : ماشي بسرعه
نيره : ايه قولي عاوز ايه 
زين : وحشتيني
نيره : انت اكتر 
زين : عامله ايه 
نيره : اهو كويسه
زين : مالك يا قلبي 
نيره : مفيش قلقانه شويه علشان حور
زين : متقلقيش يا قلبي اكيد هترجع 
نيره : يارب يا زين
زين : ب تعالي معايا 
نيره : علي فين 
زين : مفاجاه 
نيره : ماشي يلا 
عند اسد وصافي..........
صافي : اسد 
اسد : نعم يا قلي اسد 
صافي : عرفت حاجه عن حور 
اسد : لا بس اكيد هنلاقيها قريب 
صافي : يارب يا اسد علشان انا قلبي وجعني علي طنط اوي 
اسد : متقلقيش انشاء الله هترجع قريب
صافي : يارب 
اسد : طب يلا نروح ناكل 
صافي : ماشي يلا 
عند اسر ... 
اسر : دارين ماضيتي علي الورق 
دارين : لا مش لقيه قلم 
اسر : خدي قلم اهو وامضي 
دارين بخبث : حاضر وفجاه خبطت كوب الماء بيدها 
دارين : اسفه اسفه والله مكنش قصدي 
عائشه : خلاص يبنتي محصلش حاجه 
دارين : ازاي محصلش حاجه دا الورق باظ 
اسر : خلاص يا دارين انا عامل حسابي ومجهز ورق تاني 
دارين بصدمه : ايه 
اسر : ايوه كان قلبي حاسسني ان في حاجه هتحصل فعملت نسختين فخدي وامضي بقي
دارين : حاضر واخذت الورق ومضت عليه 
اسر : حلو اوي كدا وانتي طالق بالثلاثه وترك المنزل 
وذهب عند حور 
اسر : حوري 
حور : ايه 
اسر : فكرتي في اللي انا قولته 
حور : لا
اسر : ماشي انا عندي ليكي خبر خلو 
حور : ايه هتروحني 
اسر : هه‍ههههههه لا 
حور : امال ايه 
اسر : انا طلقت دارين 
حور بصدمه : ايه 
اسر : طلقتها ودي اوراق الطلاق 
حور بصدمه : انت بتهزر 
اسر : لا 
حور ببكاء : لييييييه ليه يا اسر ليه كدا 
اسر: انا م بحبها يا حور وهي كمان مش عارضت وهي كانت عارفه ان في يوم هاجي واطلقها فيه 
حور : لا يا اسر لا انت جرحت مشاعرها 
اسر : جرحتها ازاي بقي وانا ولا بحبها ولا هي بتحبني 
حور : لا اسر انت بتحك علي نفسك دارين بتحبك يا اسر 
اسر : لا مس بتحبني دي بتحب فلوسي بس 
حور : لا ياسر بس انت عارف ده مس بسببك دا بسببي انا يارتني كنت مت من زمان ويارتنى مكنت رجعت كان زمان كل ده محصلش 
اسر : لا يا حور  متقوليش كدا انتي ملكيش ذنب 
حور : ازاي ازاي مليش ذنب انا كدا بقيت خرابه بيوت انا خربت بيت واحده معملتش ليا اي حاجه 
اسر : لا يا حور لا انتي مش كدا كل دا بسببي 
حور : انت ايه انت ايه ابعد عنى ابعد امشي من هنا امشيييي
اسر : حاضر همشي بس اهدي بس اهدي وتركها وغادر 
حور ببكاء : ليه كدا يا اسر ليه كدا 
عند دارين ....
دارين : ازاي ازاي كل ده يحصل بس ماشي والله لاخد حقي والله ما هخليكى تتهني بيه يا حور 
عائشه : هتعملي ايه يا بني اوعي تودي نفسك في داهيه 
دارين : حاضر متخفيش 
عائشه : ........

لالنضمام لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا 
للانضمام لجروب الواتساب اضغط هنا
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-