رواية انتقام تمارا تمارا وفهد الفصل الثالث 3 بقلم رنا سعيد

رواية انتقام تمارا تمارا وفهد الفصل الثالث 3 بقلم رنا سعيد


رواية انتقام تمارا تمارا وفهد الفصل الثالث 3 هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة رنا سعيد رواية انتقام تمارا تمارا وفهد الفصل الثالث 3 صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية انتقام تمارا تمارا وفهد الفصل الثالث 3 حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم انتقام تمارا تمارا وفهد الفصل الثالث 3

رواية انتقام تمارا تمارا وفهد بقلم رنا سعيد

رواية انتقام تمارا تمارا وفهد الفصل الثالث 3

:هي دي اللي سيبني عشانها وجاي تشوفها يشيخ ده انت ذوقك بقيت و"حش و ر"خيص اوي 
فهد وتمارا بصوا وراهم 
فهد بصدمه:ساره 
ساره بغل:ايوه ساره ياخا"ين ياغشاش احسن مني في اي عشان تسبيني وتروح ليها يااخي وبستهزاء طب علي اقل لما تيجي تخو"ني خو"ني مع واحده تستاهل انك تخو"ني عشانها
فهد وقرب عليها ومسك ايدها 
فهد بتوتر وبدون وعي:ساره افهميني الموضوع مش زاي ماانتي فاهمه كده 
بقلمي رنا سعيد
ساره بصريخ:اومال اي اغيب كم اسبوع اجي النهارده الاقي الجامعه كلها بتكلم علي علاقتك بالبنت دي وانا كنت مش مصدقه ازي فهد السيد يبص لوحده زاي دي مش من مستو"ي و"بيئه كده وعبي"طه وهبل"ه في نفسها والجامعه كلها بتتر"يق عليها وعلي تصرفاتها وغير كده مش حلوه اصلا عشان تبص ليها لكن صدقت دلوقتي لما شوفت بعيني 
فهد فاق لنفسه وبص علي تمارا وضرب ساره بالقلم 
فهد بغضب:اخرسي اياكي اشوفك بتكلمي كده عليها 
ساره بدموع:بتضربني عشانها يافهد 
فهد بغضب:واكسر دماغك كمان 
ساره بصت علي تمارا بغل وحقد ومشيت 
فهد وراح لي تمارا وجاي يمسك ايد تمارا لكن تمارا بعدت ايدها عنه 
تمارا بدموع:مش قولت انكم سبتوا بعض خلاص 
فهد بتوتر:ايوه 
تمارا بغضب:واضح من كلامها انكم سبتوا بعض عن اذنك 
ولسه هتمشي بس فهد مسك ايدها 
فهد بتمثيل:تمارا والله انا بحبك انتي وبس وانا وهي خلاص سبينا بعض انا معرفش اي جابها هنا واي الكلام اللي بتقوله ده 
تمارا ولفت لي وجريت عليه حضنت"ه 
تمارا بحب ودموع:وانا كمان بحبك انا خوفت من فكرة انك بتضحك عليا ومستحيل تبصيلي زاي ماهما بيقولوا وانك لسه علي علاقه بيها فعلا 
بقلمي رنا سعيد 
فهد وبعيد عنها ومسك دماغها وباسها 
فهد:عايزك تكوني عندك ثقه في نفسك وفيا اكتر من كده ماشي ياحبيبتي 
تمارا بحب:حاضرر 
فهد:يلا اوصلك بقا 
تمارا:لاء انا هاخد تاكسي 
فهد بضحكه:مفيش منه 
وخدها في حضنه وركب العربيه ومشي 
في المساء
فهد سهران مع صحابه في كافيه
ماندو بضحكه:بس طلعت بتعرف بتمثل اهو انا خلاص صدقت انك بتحبها والله هههههه 
مازن بضحكه:يحب مين ياعم هي ناقصه مرض 
ماندو:اتصالحت انت وساره ولا لسه 
فهد:هي راضيه ترد عليا أصلا 
ساره جايه عليهم هي وبنتين
ساره وبتلقده:وانت ليك عين ارد عليك اصلا
فهد ببتسامه حب:كان غصب عني وانتي عارفه واكيد مازن فهمك انا بعمل كده ليه 
ساره وقاعدت جمب فهد 
ساره وباسته من خده 
ساره:بس كنت لازم تفهمني من الاول وكمان بتضربني عشانها 
فهد بااسف:اسف بس انا كان لازم اعمل كده عشان التمثيليه تكمل يقلبي وبغمزه وخلاص حصل خير بقا 
ساره بتشكيره:ماشي 
فهد:اضحكي بقا بلاش ام التكشيره دي 
ساره ببتسامه:ماشي 
فهد بضحكه:لاء قاعد ههههههه 
ساره بتشكيره:ياظريف 
فهد بضيق:ماخلاص بقا قولنا انتي هتقضيها نكد ولا اي 
ماندو:خلاص بقا يجماعه صلوا علي النبي 
الجميع:عليه الصلاة والسلام 
مازن بخبث للبت اللي قاعده جمبه وفي ودنها:بس اي الحلاوده دي ياهايدي 
هايدي ابتسمت له
مازن بضحكه:منوره يابوسي 
بوسي ببتسامه:بنورك ياميزو
ماندو:اي رأيكم نلعب لعبه الصراحه 
الجميع:موافقين 
ماندو شرب بقيت المايا اللي في الازازه 
ماندو وهيبداء يلف الازازه 
ماندو ببتسامه:يلا هنبدء بسم الله 
ماندو ولف الازازه 
ماندو بضحكه: مازن هيسال بوسي 
ماندو غمز لي مازن ومازن فهمه 
مازن بخبث:بتحبي 
بوسي بصدمه من السؤال 
ماندو بضحكه:جوبي يلا مش محتاجه تفكير يعني 
بوسي بتوتر:ايوه 
ماندو بتسرع:اسمه اي 
بوسي برفع حاجب:اعتقد اللعبه سؤال واحد وانا جوبت 
ماندو اتحرج من تسرعه وكمل لعب 
ماندو:هايدي تسال مازن 
هايدي بخبث:اخر بنت كلمتها كانت مين
مازن بضحكه:انتي والله 
هايدي اتحرجت 
الجميع:الحب ولع في الدره ولع ولع 
ماندو وكمل لعب 
ماندو:ساره تسال فهد
ساره بخبث:فهد قولي ممكن يحصل زاي الروايات وتحب اللي اسمها تمارا دي وتسبني 
فهد ونفخ بضيق من السؤال 
فهد بضيق:لازمآ يعني تجيبي سيرتها 
ساره:دي لعبه وكل شي جايز فيها 
فهد وبص قدامه وخد نفس عميق 
ساره بقلق:جواب 
فهد بص في عين ساره 
فهد بتوهان:معرفش
ساره وقامت وقفت بغضب وووووووو

للانضمام لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا 
للانضمام لجروب الواتساب اضغط هنا    
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-