رواية شغف شغف ورحيم الفصل الثالث 3 بقلم نورا فريد

رواية شغف شغف ورحيم الفصل الثالث 3 بقلم نورا فريد


رواية شغف شغف ورحيم الفصل الثالث 3 هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة نورا فريد رواية شغف شغف ورحيم الفصل الثالث 3 صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية شغف شغف ورحيم الفصل الثالث 3 حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية شغف شغف ورحيم الفصل الثالث 3

رواية شغف شغف ورحيم بقلم نورا فريد

رواية شغف شغف ورحيم الفصل الثالث 3

رحيم يقوم و هو بيقول.. نعمممممممم بتقول مين يا عمي شغف مين اللي تتجوز فى السن ده دى عيالة صغيرة على الجواز
ابو شغف.. صوتككك يا رحيم و بعدين انت ها تعرف مصلحة بنتى اكتر مني ولا ايه وبعدين الولد كويس
رحيم .. كويس لى اهلو مش ليها شغف لسه صغيره على الحب و الكلام ده طب قول تخلص دراستها الاول 
ابو رحيم.. تصدق معاك حق بس البنت بتحبه و هو كمان
رحيم .. حبهم برص هما الاتنين ايه شغل الاطفال ده يا عمي طب هى صغيرة بس انت كبير و عاقل
شغف تدخل و تقول .. بس دى حياتى و انا اللي من حقي اقرر يا ابيه مش انت كل واحد حرا في حياته ولا ايه يا عمي 
شغف نظرت لى ابوها.. انا موافقة يا بابي اظن مش ها لقي زى عبد الرحمن جدع ( نظرت لى رحيم نظرت انت**قام و تحدي) و بيحبني و قد المسؤولية مش ها يخ**لغ زى ما ناس كتير عملوا و ياريت الخطوبة تتعمل قبل ما حضرتك تسافر انت و مامي انا موافقة قلبي و عقلي عايزينو
رحيم نظر ليها بصدمة اكبر و اكنه فقد النطق معقول دى شغف معقول البنت الصغيرة اللى بتقول حاضر و نعم و بتسمع كلامه كبرت لدرجة دى 
شغف.. بس بشرط انكل رحيم يشهد على عقد قراني
رحيم بسخرية.. انكل .. طب الف مبروك يا بنتى
شغف بابتسامة.. الله يبارك فيك يا ابيه رحيم 
رحيم سبهم و طالع غرفته بغضب
ايناس.. رحيم انت كويس ايه اللي حصل 
رحيم .. مفيش حاجه يا ايناس
ايناس.. مفيش ازاي انت 
رحيم بزعيق.. يوووه قولتلك مفيش حاجة ايه مش بتفهمي ليه يا شغف
ايناس نظرت لها بدموع متحجرة و صدمة
ايناس.. بس انا مش شغف انا ايناس شغف تحت
ايناس خرجت من الغرفة و هى بتبكي 
و بعد وقت في قصر الشاذلي في غرفة شغف كانت خارجة من غرفة الملابس
شغف بفزع.. اااع
رحيم حط ايدو على بوقها بسرعة.. هششششش بتتحدني يا شغف بقا دى اخرتها بتتحدني انا مش قادر اصدق انكي بقيتي بى القسوة دى 
شغف نظرت لها.. مممم
رحيم شال ايده على طول 
شغف نظرت لها
شغف بقوة و وجع.. و مين السبب غلطت مين يا رحيم اااانت كسرت قلبي و جيت عليه بى الاوى كمان بعد كل ده جاي تقولي قسوة ده ااانت استاذ فى القسوة و كسرت القلب بس انت على وشك تكسر قلب الاخت اناناس بتاعتك كام مرة لمحت ليك انى بحبك و انت حسيت بى ده .. ده ابعدني اعمل اي حاجة انت كنت فرحان لم كنت بتعلق بيك و انت فرحان اوى يلا اهو عيالة صغيرة مش فاهمه حاجة اقرب منها و بعدين اسبها و دلوقتي اتجوزت عندنا فيا صح انت عمرك ما حبيت اناناس اصلا ( يا جماعه دى بتتريق على الاسم مش اكتر 😂) روحلها يا رحيم اشبع بيها الا صحيح يا ابن خالى هو اللى يبقا متاح لى اتنين يتسم ايه فى أمريكا احنا في مصر بنقول تو ولا بلاش الطيب احسن اتفضل بقا الحق نط من الشبك قبل ما حد يجي و يلقي المنظر ده ساعتها ها يقولوا عني خطفت واحد من مراته يلا يا انكل علشان عايزة انام بنوي انكل 
رحيم.. ماشى يا شغف ماشي
شغف.. ماشي ولا راكب هههههههه 
و مشي رحيم أما شغف قعدت تعيط بشهقة و وجع 
و في اليوم التالي في الكافي
عبد الرحمن.. شغف انا خايف
شغف.. انت عارف انا كده و كده يعني خطوبه سوري مش حقيقية
عبد الرحمن.. بس محدش يعرف انها خطوبه سوري غيري انا و انتى 
شغف.. بتحبها 
عبد الرحمن.. بس الحماره تحس على دمها
شغف.. يبقا تسمع كلامي احنا ها نمثل اننا مخطوبين ها تجي انت و اهلك تقدم
عبد الرحمن.. و بعدين 
شغف.. ممم طبعا ها وافق و ها مثل انى طيرة من الفرح كل اللى اعرف انى لازم احرق قلب رحيم زى ما حرق قلبي هو لو نسرين بقت مع حد تانى ها تحس بى ايه ها تموت فيها مش كده هو ده نفس اللي انا عيشة فيه رحيم ها يشرب من نفس الكاس
عبد الرحمن.. يخوفي عليكى من نفسك 
شغف.. المهم اخد حقي اه و خطوبتي تبقا مع احتفل جواز رحيم 
عبد الرحمن.. اللى تشوفيه يا ابلة شغف
شغف.. ابلة في عينيك قليل الادب
و عد اليوم من غير اي احداث و في اليوم التالي في قصر الشاذلي ات عبد الرحمن و اهله لى طلب شغف طبعا رحيم و نسرين كانوا ها يعيطو أما شغف كانت بتقرا الفاتحه و هى بتنظر لى عبد الرحمن و بتتخيلو رحيم و زغريط تمل كل القصر تحت حزن و وجع رحيم و نسرين 


للانضمام لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا 
للانضمام لجروب الواتساب اضغط هنا 
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-