رواية زواج غصب عنها لورا وابراهيم الفصل الرابع 4 بقلم كيان كاتبة

رواية زواج غصب عنها لورا وابراهيم الفصل الرابع 4 بقلم كيان كاتبة


رواية زواج غصب عنها لورا وابراهيم الفصل الرابع 4 هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة كيان كاتبة رواية زواج غصب عنها لورا وابراهيم الفصل الرابع 4 صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية زواج غصب عنها لورا وابراهيم الفصل الرابع 4 حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية زواج غصب عنها لورا وابراهيم الفصل الرابع 4

رواية زواج غصب عنها لورا وابراهيم بقلم كيان كاتبة

رواية زواج غصب عنها لورا وابراهيم الفصل الرابع 4

سراج مسك ايده وهو بيبص في عنيها وباسها
: حاضر 
اميره سحبت ايده بخجل
سراج: هنعمل خطوبه لفتره طويله شويه تكونى اتكدتى مش مشاعرك
اميره: انا هقوم
اميره مشيت وسراج طلع وهو مبسوط 
ام اميره: ازغرط
اسراج: زغرط
بعد مرور شهر 
ابراهيم: طيب انا مش عارفه المفروض اجبلك اية ولا اصلحك ازى
لورا: اعرف لنفسك يا ابراهيم 
ابراهيم: طيب ارزعق بوسه ونبقا اسطلحنا
لورا بحده: ابراهيم 
ابراهيم: طيب اعمل اي انا من صباح ربنا احايل فيكى 
لورا: مش انت واد جامد اوى وخربه مع نص بنات مصر ورينى بقا 
ابراهيم! ايوه الوحده كنت ارزعه بوسة من هنا تنسا اسمه من هنا
لورا: انت سافل اقسم بالله انا ماشيه
ابراهيم: خلاص... تعالى اجبلك شكولاته وورد
لورا: عايزه كباب وكفته
ابراهيم: يا بنت المفجوعه قول كدا جعانه مش عايزه تتصالحى
لورا: مش احسن من القرف الى بتصالحه بيه البنات بتاعتك
ابراهيم: قرف ماشي انا هوريكى بعد الجواز قرف ازى... انزل اجبلك الحاجه لتكلينى
لورا: متتاخرش يا حبيبي ومتنساش الشبسي والساعه
ابراهيم: حتى لما حبيت حبيت وحده معوقه 
عند سراج كان نازل وقفت ياسين 
: سراج
سراج لف ليه
: نعم يا حبيبتى
أميره ضربته بخفه علشان تتكلم
ياسمين: اشحن باقت الواي فاى علشان خلصت
سراج بخبث: هفتحلك داتا من عندى
اميره بسرعه: لا ونبي اشحنه علشان خاطرى
سراج: وانتى ليه مجتيش طلبتى منى اشحنه باعته ياسمين ليه ولا خايفه
اميره: لا والله انا يعنى مكسوفه منك بس 
سراج: انا طيب دا انا الى  مربيكى على العموم حاضر هشحنه وانتى متبعاهاش تانى الى تحتاجه تجى تطلب منى انا 
ياسمين: قلتلها والله يا ابيه 
اخر اليوم 
ابراهيم: بقولك اي يا ست الكل سراج حداد فرحه اخر الشهر وكانت عايز اعمله معاه ممكن تشوفي بنت اختك موافقه ولا لا
ام ابراهيم: هدخل اكلمه 
جوه: هاااا اقوله اي 
لورا: ماشي موافقه
ام ابراهيم: يعنى اقوله جهز دنيتك
لورا: ايوه
عند اميره 
ياسمين: هااا يا ستى سراج بعتنى ليكى وبيقولك كفايه خطوبه لحد كدا والفرح اخر الشهر 
اميره: موافقه 
ياسمين: بجد يعنى هنلبس فستان 
اميره ضحكت: اه يختى 
بعد مرور 15 يوم
سراج: برجلك اليامين يا عروسه 
اميره مسكت الفستان بخجل ودخلت
: مبروك 
اميره: الله يبارك فيك
سراج: ادخلى غيرى في الاوضه وانا هغير هنا 
اميره برقه: حاضر 
سراج غير ودخل المطبخ يعمله حاجه تكله 
اميره على الباب: اسعدك 
سراج لف وفضل متنح
اميره بخجل: سراج 
سراج: عيونه 
اميره: اساعدك 
سراج: احم تعالى
أميره قربت تساعده
سراج: مكنتش اعرف انك حلوه كدا يا اميره 
اميره بخجل: شكرا 
سراج ضحك وهو بيشيل الطبق
: انا جوزك على فكره مش جارتك 
اميره طلعت وراه بباقي الاطبقا وحطوهم على تربيزه صغيره قدام التلفزيون 
اميره: انا بس لسه متعودتش 
سراج قعد: تعلى يا اميره اقعدى جنبي 
اميره قعدت جنبه بخجل وسراج بدا يوكله
اميره: هاكل لنفسي
سراج! انتى مش قلتيلي اعاملك زى ياسمين انا باكل ياسمين علطول... اميره ابتسمت وبدات تاكل من ايده بعد وقت كانت في حضنه بيتفرجوا على فيلم 
سراج: اميره
اميره بنوم: ايوه
سراج: شكلك هانامى قومى ندخل جوه 
اميره: لا هنكمل الفلم دا حلو 
سراج رجع يلعب في شعرها تانى 
عند ابراهيم دخل شقته وهو شايل لورا
: يلا يا وحش
لورا: لا انت الى طلعت وحش وعضلاتك دى مش فيك
ابراهيم: لا رايقه وبتهزرى ومش خايفه
لورا: اخف من اي
ابراهيم: منى مثلا
لورا: نزلنى الاول
ابراهيم نزله: اهو
لورا: انا هروح اغير علشان اعمل حاجه اكله هموت نن الجوع 
ابراهيم: وانا هغير هنا يا سكريه
لورا: اشطا 
بعد شويه لورا طلعت ودخل المطبخ وابرهيم بيجهز قعده لطيفه قدام التلفزيون 
ابراهيم دخل المطبخ وراه وحضنه من ضهرها
ابراهيم بهمس: بعشقك يا لورا 
لورا: وانا بحبك يا روح لورا... تمت

للانضمام لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-