رواية نارين العاصي نارين وعاصي الفصل الخامس 5 بقلم ندي نبيل

رواية نارين العاصي نارين وعاصي الفصل الخامس 5 بقلم ندي نبيل


رواية نارين العاصي نارين وعاصي الفصل الخامس 5 هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة ندي نبيل رواية نارين العاصي نارين وعاصي الفصل الخامس 5 صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية نارين العاصي نارين وعاصي الفصل الخامس 5 حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية نارين العاصي نارين وعاصي الفصل الخامس 5

رواية نارين العاصي نارين وعاصي بقلم ندي نبيل

رواية نارين العاصي نارين وعاصي الفصل الخامس 5

دخل عاصى الاوضه
عاصى: اخرجوا يلا
سيلا: عايز تستفرد ب نارين صح
عاصى: ايوا عايز استفرد بمراتي
عاصى: صح جبتي الكلام ده منين انتي مش سيلا الي انا اعرفها
سيلا: لا انا سيلا الي انت تعرفها
عاصى: برا الاوضه
نور: شكرا علي التهزيق ده
عاصى: العفو 
عاصى اتصدم من الي لبسهه و من جمالها 
عاصى: بخربيت ام حلوتك
نارين: عاصى عايزه اقولك حاجه 
عاصى: قولي يا قلب عاصى
نارين: انا بحبك
عاصى: وانا بعشقك 
 نروح لنور 
كانت ماشيه بس فجأه خبطت ف ادهم
نور: انا اسفه
ادهم: انا الي اسف
نور: عادي ولا يهمك 
نروح لسيلا ف اوضتها و هي بتفكر ف سليم و بتتخيل انهم اتجوزوا
نروح لعاصى و نارين 
عاصى: انا مكنتش مصدق انك ممكن تحبيني غير انو فرق السن كبير بينا عمري ما كنت اتخيل انك هتحبيني و كنت بقول لو حبتيني هيبقي حب مراهقهه 
عاصى: يعني انتي سيبتي كل الي حصل و جايه تتكسفي 
نروح تحت  
كانت سيلا بتبص ل سليم بحب
سليم: عمي محمد انا كنت عايز اقولك حاجه
محمد: اتفضل يا ولدي
س انا طالب ايد سيلا 
ف الوقت ده سيلا كانت بتشرب شرقت من الي سمعته
و اتكيفت قامت من علي العشا بسبب كسوفها
قامت نور وراها
نور: و اخيرا الي بتحبيه هيتجوزك
سيلا من فرحتها حضنت نور
 و نور حضنتها حضن من كتر فرحتها بيها 
ف الوقت ده خبططت ساره علي الباب و دخلت 
اتغاظت لما لقت سيلا حضنه نور
ساره: احمممم
سيلا و هي بترد بتنهد: نعم يا ساره
ساره بحقد: الف مبروك
سيلا: الله يبارك فيكي
ف الوقت ده خبط الباب و كانت الشغاله بتقول لسيلا انو بابها عايزه
حاضريا داده هروح لبابا
سيلا راحت لبابها 
سيلا خبطت علي الباب: ممكن ادخل
محمد: اتفضلي يا بنيتي
سيلا: الداده قالتلي انو حضرتك عايزني 
محمد: ايوا كنت عايزه افاتحك ف موضوع 
سيلا: اتضل ﯾ بابا
محمد: موافقه على ادهم
سيلا وقتها اتوتر و وشها احمر و ردت بخجل 
سيلا: اهﯾ بابا
محمد: الف مبروك ﯾ بنيتي
سيلا: الله يبارك ف حضرتك ﯾ بابا 
محمد: جهزي نفسك كتب كتابك الخميس الجاي و الدخله الجمعه 
طلعت سيلا من اوضه والدها و هيا ف قمه سعدتها انها هتتجوز حب عمرها 
سيلا و هي ماشيه شارده خبطت ف سليم
سليم: اسف 
سيلا  بكسوف: اسفه
سليم: عادي ولا يهمك
سيلا: ماشى
سيلم: ماشي يا مزهه 
راحت سيلا خبطت علي نارين نارين كانت نايمه ف حضن عاصى  
عاصى: مين
سيلا: انا يا عاصى
عاصى: عايزه ايه 
سيلا: عايزهه نارين 
عاصى: نارين مش فاضيه وراها حجات مهمه
سيلا: ادخل
نارين: بخخ انا جيت
سيلا: مش هتصدقي  الي حصل
نارين: ايه الي حصل 
سيلا: سليم اتقدملي وانا وقفت و كتب الكتاب الخميس الجاي و الدخله الجمعه
نارين: بتهزري
سيلا: مش بهزر والله
نارين: الف مبروك
نور: يلا عشان ورانا حجات كتير اوي عايزين نجهزها 
نارين: نور معها حق
تاني يوم الصبح راح عاصى و نهي كل حاجه مع لورا و لورا تقبلت ده عشان لقت خد غنى زي عاصى ف مهمهاش حاجه قصه لورا اتنهت
عدت الايام و جه يوم كتب الكتاب و كان احلي يوم ف حياتها  عشان هتتجوز حب عمرها و طفولتها و حبها الاول و الاخير
  نزلت عشان كتب الكتاب و كانت سرحانه ف سليم و فاقت علي جمله المأذون بارك الله لكما و بارك عليكم و جمع بينكم في خير و علي خير 
قام سليم وحضن سيلا بحب
سليم: و قالها ف ودنها الف مبروك يا مزهه  
كانت ندي موجوده ف كتب الكتاب و في عيون كانت بتراقبها و كانت عيون امير
امير اعجب بيها من اول مره شفها فيها لدرجه انو ندي لحظت انو باصص عليها و هو كمان لفت انتبها وسمته و فضلت مركزه معاه طول كتب الكتاب لحد لما خلص ساعتها 
عاصى  قال ل امير يوصل ندي عشان الوقت اتاخر و هما ف العربيه ثبت امير المرايه علي ندى و ندي ف الوقت ده انتبهت 
 و امير قال لندي اربطي حزام الامان ندي كانت مش عارفه تربطه
ندي بأحراج: احمم ممكن لو سمحت تربطهولي 
امير: طبعا ممكن
ندي كانت جايه تحاول تربطه تاني ف نفس الوقت كان امير يربطلها الحزام ايديهم لمست ايد بعض
ف اوضه نارين و عاصى 
عاصى قرب من نارين بخبث
عاصي بخبث: انا غايزه اخد البوسه الي مخدهاش من اسبوع
نارين: م انتَ اخدت اكتر من بوسهه ف الاسبوع ده 
عاصي: لا انا عايز البوسهه دي بذات و قرب منها و راحوا لعالمهم الخاص 
ف اوضه سيلا كانت اسعد واحده ف الدنيا كلها و  عشان هتتجوز حب حياتها بكره 
تاني يوم
كانت نارين واقفه ف المطبخ بتجهز الحاجه الي هيقدموها للضيوف ف الفرح
نروح  ل اوضه سيلا
كانت نور و سيلا قاعدين بيجهزو حجات سيلا
سيلا: انتي مش هتصدقي ﯾ نور  انا قد ايه فرحانه  
نور: يارب دايما يحبيبتي
نور: هي فين نارين
سيلا: هتلاقي عاصى بيستفرد بيها
نور: حصلل يلا بقا عشان تبدأي تلبسي
سيلا: ماشى
جه بليل و جه وقت الفرح
و كانت سيلا و نور و نارين وندى جمال بفساتينهم الرقيقه
عكس ساره الي كانت لابسه فستان ملفت للانتباه و المكياج الاوفر الي حاطه
ف الوقت ده امير مشلش عينه من علي ندي من كتر جملها و فستنها الرقيق
خلص الفرح و كل واحد طلع اوضته
عاصى: وصل الانسه ندي يا سليم
ندى:لا شكرا مش عايزه اتعبكو
سليم: لا مينفعش تمشي ف الوقت ده لوحدك
وصل سليم ندى
و طول الطريق بيبصلها و ثبت المرايه عليها 
فوق ف اوضه سيلا و ادهم 
سليم: انتي بجد مش متخيله قد ايه انا فرحان ان اتجوزت حب عمري
سيلا اتصدمت من كلمه حب عمري
سيلا: انت قصدك ايه بحب عمري 
سليم: اقصد طول الوقت ده بحبك بس مبينتلكيش عشان ساعتها مكنتش متأكد من مشاعرك نحيتي
سليم: يلا غيري الفستان و اتوضي عشان نصلي مع بعض
سيلا بتوتر: حاضر
راحت الحمام عشان تغير الفستان بس معرفتش تفتح السوسته
طلعت سيلا من الحمام بكسوف 
سيلا: سليم ممكن تفتحلي السوسته
سليم بخبث: من عنيا
سليم فتح لسيلا سوسته الفستان
اول ما فتح سليم ل سيلا ستوسته الفستان 
جرت علي الحمام من خجلها 
 سيلا غيرت الفستان و اتوضت و صلت هي و سليم
سليم: جت اللحظه الي كنت مستنيها من زمان
و قبل ما سيلا تنطق كلمه سليم اخدها لعالمه الخاص
عندي نارين و عاصى
نارين: عاصي عايزه اقولك حاجه و اوريك حاجه
عاصى: ربنا يستر قولي
نارين بهزار: هات فلوس الاول
عاصى: طلع فلوس و ادهلها
نارين: غمض عينك 
نارين: فتح
عاصى اتصدم لما لقي اختبار حمل ف ايد نارين
نارين: انا حامل
عاصى من كتر فرحتهه شالها و لف بيها
ف الوقت ده عدت ساره من عند باب الاوضه سمعر نارين و هي يتقول انا حامل
زاد الحقد من نحيت ساره لنارين و حلفت انها مش هتخليها تتهنا بيه
الصبح الكل اجتمع علي الفطار مكنش فاضل غير نارين فوق بتلبس و نازله
ف الوقت ده عاصى قال لكل العيله ان نارين حامل
كلهم فرحوا معادا مديحه و ساره زاد حقدهم و شرهم
ساره من غير ما حد اخد باله كبت زيت علي السلم..... 

للانضمام لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا 
للانضمام لجروب الواتساب اضغط هنا
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-