رواية احببت محارب سجي واحمد الفصل الخامس 5 بقلم نشوه عادل
رواية احببت محارب سجي واحمد الفصل الخامس 5 هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة نشوه عادل رواية احببت محارب سجي واحمد الفصل الخامس 5 صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية احببت محارب سجي واحمد الفصل الخامس 5 حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية احببت محارب سجي واحمد الفصل الخامس 5
رواية احببت محارب سجي واحمد الفصل الخامس 5
-توافقى لما اتقدملك وتدينى فرصة وتدى لنفسك كمان ولو مطلعتش مناسب ليكى موافق انى ابعد عنك
كانت تقى مصدومة من كلام مالك وقالت بنبرة زعيق: وده من ايه ان شاء الله مشفق عليا مثلا وعايز تبقى معايا عشان مرضى مش كده؟!
مالك بهدوء: انا اتشديت ليكى من قبل ما اعرف بحوار مرضك ده ودلوقتى بس عرفت السبب اللى كنتى بترفضى العرسان بسببه
تقى بدموع : وانت ايه يجبرك تكون مع واحدة مريضة ويا عالم اذا كانت هتعيش ولا هتموت؟!
مالك وهو يمسح دموعها: لانى اتشديت ليكى انتى بملامحك الرقيقة واسلوبك الهادى تشدى اى حد وبعدين انتى اطلعتى ع الغيب مثلا حياتنا وموتنا ده بايد ربنا سبحانه وتعالى ومرضك ده مجرد اختبار وابتلاء لقوة ايمانك ومدى تحملك وصبرك وواثق انك هتخفى منه وهتبقى احسن من الاول وحابب ان ده يحصل وانا جنبك فارجوكى متحاوليش تبعدينى عارفة ليه؟!
تقى: ليه؟!
مالك: عشان انا لازقة بغرة بعيد عنك مبتطلعش ابدا
ضحكت تقى ع اسلوبه وقالت: شكلك دمك خفيف
مالك: اوباااااا ضحكت يعنى قلبها مال خلاص يبقى ع خيرة الله انا هطلع اطلب ايدك دلوقتى
تقى: استنى بس هو ده وقته ؟!
مالك: ايون وقته ع اما اخوكى يسأل عليا فيها اسبوعين تلاتة وانا مش هستحمل مكلمكيش كل ده بصراحة
تقى: انت مجنون يا ابنى انت لحقت ده انت لسه شايفنى النهاردة؟!
مالك: لا انا اعرفك من تلات ايام لما كان سجى واحمد بيختاروا الشبكة
تقى: يا سلام برضه متعرفنيش كويس فازاى حبتنى ؟!
مالك: معرفش بس لما شوفتك لقيت قلبى اتخطف ونبضاته زادت وعيونى متشالتش من عليكى وفى بالى دايما ضحكتك مشيتك ونبرة صوتك وامنت ان فيه حب من اول نظرة فعلا
سكتت تقى بعد ما احست بصدق كلامه فهى تفهم كثيرا فى لغة العيون والجسد واستسلمت لجنانه ووافقت ع شرطه وخرج مالك وطلب ايد تقى من يوسف وبالطبع طلب منه وقت ليسأل عنه اولا
فى مكان تانى بعد منتصف الليل فى ديسكو كانت كارمن تجلس مع الشلة الفاسدة
سعد: جرى ايه يا كوكو انتى ناوية تعديها كده ولا ايه؟
كارمن: هى مين دى اللى هتعديها اصبر عليا بس وانا هوريه النجوم فى عز الضهر هى والجربوعة اللى خطبها دى
سعد وهو يضع يده ع كتفها: انا مش فاهم انتى بتفكرى فيه ليه ما انا هنا اهو
كارمن وهى تبعد يده بعصبية: اوف بقى يا سعد انت مبتزهقش
قامت كارمن ع الحمام ونظر سعد لصديقتها شذا: انا اتخنقت منها بجد مش عارف عاجبها فى ايه؟
شذا: لا استنى بقى عندك هو كله ع بعضه مميزات ظابط وجنتل مان ووسيم وحاجة كده من عالم انيمى
سعد بغضب: متستفزنيش
شذا: انت بتتعصب عليا انا ليه بدل ما انت بتتخلق عليا روح شوف الست كارمن اللى مش معبراك
سعد بتوعد: وحياتك بكرة هخليها تلف ورايا وتترجانى بس محتاج مساعدتك
شذا: مساعدتى انا! فى ايه بقى؟!
سعد اخرج حبوب من جيبه وقال: عاوزك تخليها تاخد الحباية دى
شذا بخوف: ايه ده ؟!
سعد: دى منوم
شذا بشك: منوم ليه ؟!
سعد بغمزة: عادى حابب اقضى وقت لطيف مع القطة الشرسة دى
شذا بعد تفكير فهى كثيرا ما تغار من كارمن وذلك بسبب ثرائها وجمالها : اشطا اعتبره حصل
وتركته وذهبت الى كارمن الحمام ووجدتها تغسل وجهها وتضع يدها ع رأسها
شذا بتمثيل القلق: ايه يا بنتى مالك شكلك مخطوف كده ليه؟
كارمن: مش عارفة دماغى هتتفرتك بقالى يومين منمتش
شذا: طب استنى انا معايا حبوب كويسه للصداع خدى واحدة وهترتاحى بعدها
كارمن: اوك هاتيها
وبالفعل اعطتها شذا الحباية وبعد عشر دقائق بدأت كارمن تحس بدوخة شديدة والدنيا تسود امام عيونها وووووووو.......
للانضمام لجروب الواتساب اضغط هنا