رواية تزوجت عمدة الصعيد غزل وعيسي الفصل الثامن 8 بقلم اوشه مصطفي

رواية تزوجت عمدة الصعيد غزل وعيسي الفصل الثامن 8 بقلم اوشه مصطفي


رواية تزوجت عمدة الصعيد غزل وعيسي الفصل الثامن 8 هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة اوشه مصطفي رواية تزوجت عمدة الصعيد غزل وعيسي الفصل الثامن 8 صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية تزوجت عمدة الصعيد غزل وعيسي الفصل الثامن 8 حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية تزوجت عمدة الصعيد غزل وعيسي الفصل الثامن 8

رواية تزوجت عمدة الصعيد غزل وعيسي بقلم اوشه مصطفي

رواية تزوجت عمدة الصعيد غزل وعيسي الفصل الثامن 8

عدنان وهو سايق قال بغضب يعني اي موقعه اختفي
يا يونس 
يونس:اخر مره كلمته قفل السكه ف وشي وكان متعصب علي الأخر 
عدنان:يوسف فاضل كتير عقبال م نوصل
يوسف:لاء مش كتير قربنا بس يارب عيسي م يتهور 
ويعمل حاجه هيضيع نفسه ...
جواد :وصلنا يله 
عدنان:يونس انت فين
يونس:انا داخل علي المكان اهو وورايا القوات كمان
 وسيف معاهم في الاقسم بيتابع برضوا ومعاهم عم رزق وبلال ومراد وسليم 
جواد:تمام اوي 
عيسي دخل وابتدي يضر'ب فيهم والحراس مكانوش قادرين عليه و اتكتروا علي عيسي والقوه تغلب
 الشجاعة 
الحراس اخدوا عيسي ورموه جوه عند كامل 
عيسي بغضب:ياحقير فين البنات 
كامل:البنات ولا مراتك؟
عيسي بغضب:انت لو راجل تيجي تواجهني مش
 تخطف حريم بتنا وقبل كل دا اتجرأت وتخطف حاجه تخص عيسي السيوفي يابن الحديدي 
كامل بضحك: ملكيه ب ملكيه انت اخدت املاكي 
وانا هاخد منك املاكك قصاد عينك وجاب غزل 
عيسي:متخافيش ياغزل اوعي تخافي انا معاكي
وقال ب أعلي صوته كلمني انا يا..كلب ملكش دعوه بيها
كامل:مالك يا عيسي حامي لي الماتش لسه في أوله 
عيسي فكني يا كامل وسيب غزل هي ملهاش دعوه 
انا قصادك اهو اعمل فيا الي انت عايزه 
غزل بعياط :عيسي انا خايفه ....
شهد:شروق هما اخدوا غزل لي انا خايفه عليها
شروق كانت ساكته مش بتتكلم وفجأه فكت نفسها
شروق مفيش وقت احنا لازم نهرب ونساعد غزل 
وجريت فكت ملك وجميله وقمر وحور وشهد 
شروق:جالي خطه ولازم ننفذها علشان نخرج تمام 
حور:اي هي طيب ..
شروق:الخطه اننا هنعمل صوت وكل اتنين يدخلوا هنضربهم علي دماغهم 
قمر:مهروسه ف ١٠٠ فيلم وروايا
شروق:بقولك اي عندك خطه تاني
الكل سكت واضطروا يسمعوا كلام شروق وفعلا نفذوا الكلام وقدروا يخرجوا منها 
جميله في صوت جاي من الاوضه دا زاي صوت أبيه عيسي 
شهد وشروق بصوا من فتحت الباب لقوا غزل وعيسي 
وكامل كمان وحراس
قمر:لازم نبقي ايد واحده وفجأه لقوا الشاب داخلين عليهم 
عدنان انتوا كويسين 
شروق:ايوا بس شكل عيسي وغزل لاء بص كدا
يوسف بص وقال عدنان كامل معاه اسلحه ورجاله كتير
لو هجمنا هيبقي ف خطوره علي حيات غزل والبنات 
يونس:انا هاخد البنات وهوديهم علي العربيه 
شروق وشهد:لاء احنا هنساعد غزل وعيسي
صمموا البنات انهم يفضلوا لكن مع إصرار الشباب خرجوا 
عدنان :اقعدوا هنا متتحركوش 
سابهم ومشي 
البنات بصوا لبعض بخبث وو....... 
عيسي قدر يفك نفسه من غير م كامل ياخد باله 
 لسه كامل هيقرب من غزل ويتجرأ 
عيسي مسكه من رقبته وقال :املاك عيسي السيوفي نو 
وضربه بالبو*كس في وشه وقعه ونز"ف من مناخيره ونزل فيه ضر'ب 
اقتحم في الوقت دا عدنان وجواد ويونس ويوسف 
المكان وسمعوا صوت القوات والشرطه وجه سيف
 ورزق وبلال ومراد وسليم  كمان معاهم
في وسط الزحمه دي كلها راجل من الرجاله مسك
عزل وحط السلا"ح علي دماغها وقال خرجوني من هنا وانا هسابها.....
بس الي حصل صدم الكل لما ........يتبععععع

للانضمام لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا 

للانضمام لجروب الواتساب اضغط هنا 

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-