رواية للقدر راي اخر ورد واكرم الفصل الثامن 8 بقلم خولة

رواية للقدر راي اخر ورد واكرم الفصل الثامن 8 بقلم خولة


رواية للقدر راي اخر ورد واكرم الفصل الثامن 8 هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة خولة رواية للقدر راي اخر ورد واكرم الفصل الثامن 8 صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية للقدر راي اخر ورد واكرم الفصل الثامن 8 حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية للقدر راي اخر ورد واكرم الفصل الثامن 8

رواية للقدر راي اخر ورد واكرم بقلم خولة

رواية للقدر راي اخر ورد واكرم الفصل الثامن 8

دخلت الصف وراحت قعدت وحدها عشان مش عارفة حد 
ليان:سارة بصي البنت هناك 
سارة:هي جديدة هنا باين 
ليان: حرام تعالي نكلمها أكيد مش عارفة حد هنا 
سارة: طيب يالا 
ليان: أهلا يا قمر 
ورد بهدوء: أهلا 
ليان: أنت جديدة هنا 
ورد: آه بصراحة ومش عارفة حد ولا عارفة المكان 
سارة: طيب إسمك إيه 
ورد: أنا إسمي ورد وأنتو
سارة: أنا سارة 
ليان: وأنا ليان وممكن تيجي معانا على فكرة 
ورد: بجد طيب هو أنتو مش حتنزعجوا مني 
سارة: إيه ده  واحنا حننزعج ليه  يالا نلففك بالمدرسة 
ونعرفك على الاماكن قبل ما الدرس يبتدي 
ورد: أوكي يالا 
قعدوا يلفوا مع بعض وبعدها راحوا الدرس وهوما ماشيين 
كان في ولد جاي جري وضرب فورد وقعها
ورد زعقت: إيه ده مش تبص قدامك 
زياد: روحي يا أوزعة بعيد عشان ما تزعليش 
ورد إتغاضت: إنت حيوان واعمى و حيوان 
زياد بعصبية: كده طب تعالي شوفي الحيوان حيعمل إيه 
كان جاي ناحيتها بس الأستاذ جا و طلب منهم يدخلوا الصف
قعدوا جنب بعض 
ليان: إنتي إتجننتي يا ورد 
سارة: الله يحرقك يا ورد أنت مجنونة يا بت 
ورد: هي مدرسة أبوه دي هو مين عشان يقولي أوزعة 
سارة بسخرية: ما هي مدرسة أبوه فعلا 
ورد: أنت فصفي ولا فصفوا 
ليان: لا يا ورد هي فعلا مدرسة أبوه 
ورد: إيه ده فعلا 
ليان: بعيدا عن أنها مدرسة أبوه هو أكبر مننا وأنت ما كانش 
لازم تكلميه كده هو حيحطك فدماغوا  
ورد: بس 
سارة: بس إيه ده زياد يا بنتي مش حيسكت 
ورد: طيب أعمل إيه 
سارة: والله مش عارفة 
الاستاذ: أنتو هناك أسكتوا أو إطلعوا برا 
سارة: آسفين حضرتك 
فالصف
 زياد: البنت قالتلي حيوان 
مازن: كبر دماغك يا زياد 
زياد بعصبية: بس هي
مازن: خلاص أكيد مكانش قصدها 
زياد سكت وقعد 
مؤمن: أهلا 
زياد و مازن: أهلا 
مؤمن: مالك يا زياد قالب وشك ليه 
زياد بغيض: في بنت مش عارف مين إتخبطت فيها وهيا 
زعقتلي 
ضحك مؤمن: عشان كده 
زياد: أنتو عاملين منو موضوع بسيط ليه دي كان ناقص 
تضربني
ضحكوا عليه فقام من معاهم وراح 
ورد: أستاذ ممكن أطلع للحمام 
الاستاذ: إتفضلي 
قامت ورد وطلعت راحت للحمام كان ماشي وشافها وإبتسم 
بشر 
 مسك إيدها بقوة وجرها زياد: أهلا أهلا 
ورد خافت: أنااااا
زياد: مالك القطة اكلت لسانك 
ورد عيطت: سيب إيدي 
مازن:سيبها يا زياد
 سابها وهي عيطت أكثر وجريت بسرعة 
مازن: إيه إلي عملتوا ده يا زياد 
لف عليه: ما كانش قصدي أنا كنت 
مازن: كنت إيه أنا مش قلتلك تسيب البنت فحالها  
دخلت الصف وراحت قعدت 
ليان: في إيه يا ورد مالك 
ورد بتوتر: لا ولا حاجة 
سارة: زياد مش كدة 
هزت راسها بخوف
سارة: مش قلتلك هو حيزعلك 
       أكرم وصل الشركة نزل وطلع لمكتبوا عمل إتصالات 
كثير طول النهار تقريبا 
أكرم: إيه الجديد 
همس: أستاذ حمزة إتفق مع مس جنى على كل حاجة و مس 
جنى قالتلنا نبلغها لما ترجع 
أكرم: أمم تمام رتبيلي إجتماع معاها و قولي لحمزة ييجي 
لمكتبي
همس: حاضر  
قعد أكرم شوية و دخل حمزة 
حمزة: وأخيرا شرفت 
أكرم: آه بقولك هي مس جنى ما غيرتش حاجة مش كدة 
حمزة: آه أنا فرضت عليها شروطنا وهي موافقة 
أكرم: طيب 
حمزة بقرف: أنا البنت دي مش بالعها مش فاهم متحملها إزاي 
بنت ملزقة 
أكرم: والله و أنا كمان بس نعمل إيه 
حمزة:دلوقتي إحنا إستلمنا مشروع جديد همس حتجيبلك 
الورق 
جابتلهم الورق وقعدوا يناقشوا المشروع 
أكرم: تمام كده نبلغهم إننا حنمسك المشروع 
حمزة: تمام و أنا من رأيي ناخذ المشروع 
أكرم:أوك 
سمعوا دق الباب  
أكرم: إتفضل 
دخلت همس: حضرتك مس جنى برى 
أكرم: تمام دخليها 
حمزة بقرف: أنا طالع مش حمل قرف 
أكرم كتم ضحكتوا: طيب لما أحتاجك حقول لهمس 
طلعوا ودخلت جنى كانت لابسة فستان مكشوف 
جنى بدلع: أهلا يا أكرم إزيك
أكرم هو بيحاول يبتسم: كويس إتفضلي يا مس جنى 
قعدت وحطت رجل على رجل 
جنى: جنى بس مش مس جنى 
أكرم: إنتي كنت عاوزة تقابليني ليه 
جنى: عشان عايز أقولك حاجة 
أكرم بإستغراب: في إيه
جنى: أنت كنت مختفي فين 
أكرم: أفندم 
جنى بوقاحة: كنت مختفي فين 
أكرم: مش فاهم وأنت إيه مصلحتك من أنك تعرفي كنت فين
جنى بوقاحة: عشان أنا شخص مش بحب اللف والدوران أنت 
عاجبني  
أكرم: نعم حضرتك بتقولي إيه 
    عند ورد خرجت من المدرسة وإتصلت بالسواق 
ليان: تعالي نوصلك معانا 
ورد: لا أنا إتصلت دلوقتي حييجي ياخذني 
ليان: تمام باي 
وصل السواق 
...: إتفضلي يا مدام 
ورد: شكرا 
ركبت السيارة 
ورد: ممكن نروح الشركة عند أكرم الأول 
...: تمام 
ساق العربية وهي فضلت باصة من الشباك 
....: وصلنا 
ورد: شكرا تقدر تروح أنا حيوصلني أكرم 
نزلت ودخلت الشركة والكل كان بيبصلها 
ورد: ممكن سؤال هو مكتب أكرم فين 
الموضفة: فالطابق إلي فوق آخر مكتب 
ورد: تمام شكرا 
طلعت بالأسانسير وأول ما وصلت راحت المكتب 
ورد: أنا عايزة أدخل لأكرم 
همس:بس هو عندوا حد جوا إستني شوية وحبلغوا 
ورد بعناد: لا حدخل دلوقتي 
وراحت المكتب فتحت الباب 
ورد بصدمة: أكررررم 

للانضمام لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا 
للانضمام لجروب الواتساب اضغط هنا 
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-