رواية تزوجت جميلة ولكن معاقة زينه وادم الفصل السادس والعشرون 26 بقلم دنيا محمد

رواية تزوجت جميلة ولكن معاقة زينه وادم الفصل السادس والعشرون 26 بقلم دنيا محمد

رواية تزوجت جميلة ولكن معاقة زينه وادم الفصل السادس والعشرون 26 هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة دنيا محمد رواية تزوجت جميلة ولكن معاقة زينه وادم الفصل السادس والعشرون 26 صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية تزوجت جميلة ولكن معاقة زينه وادم الفصل السادس والعشرون 26 حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية تزوجت جميلة ولكن معاقة زينه وادم الفصل السادس والعشرون 26

رواية تزوجت جميلة ولكن معاقة زينه وادم بقلم دنيا محمد

رواية تزوجت جميلة ولكن معاقة زينه وادم الفصل السادس والعشرون 26

عزيز : اي ده زينه ؟؟ انا مش مصدق ان انا شايفك قدامي
زينه بصدمه : عزيز
عزيز ويبتسم : اتغيرتي واحلواتي
زينه بخوف وتاخد نفسها بصعوبه
ويقاطعهم ادم
ادم بعدم فهم : هو في حاجه !!
زينه ودموعها تنزل
ادم : زينننه ؟؟
عزيز بإستغراب : هو انت تعرفها
زينه بخوف وعينيها على عزيز : ادم ياله نمشي من هنا بسرعه
_________________________________
مروه وتكلم نفسها : لسه عايشه لسه عايشه
ساره : يبنتي اهدي بقي وترتيني
مروه : اهديَ اي ده انا شوفتها بعيني
ساره : طيب واي يعني كانت عملت حاجه ؟
مروه : بس شبهت عليا يا ساره لا انا مش هروح الشغل تاني مشش هروح
ساره : هو اي الي مش هتروحي وابوكي !!
مروه بزعل : انا مش هستني لحد ما تفتكرني
ساره : هي شغاله في الشركه
مروه : معرفش معرفششش هي كانت مع ادم في مكتبه يمكن جايه تقدم على شغل يعني هشوفها كل يوم
ساره : ما يمكن مش كده خالص وتكون صحبتو ولا حاجه مش قولتي كانو بيضحكو
مروه بلوم : واللهِ ماكان قصدي اعمل كده مكنش قصدي يا ساره
ساره : عارفه واللهِ ده قضاء وقدر
مروه وتحاوط ايديها على راسها : انا ما صدقت اعرف اعيش حياتي من غير خوف بعد الي حصل
ساره : لا انتي تروحي الشغل عادي و تتصرفي طبيعي و متخليش حد يشك في تصرفاتك لحد ما تخلصي الي رايحه عشانو
_____________________________________
ادم بعدم فهم ويوقف العربيه : بتعيطي ليي اي الي حصل ومين ده وقالك اي عشان تبقي كده 
زينه وصوت شهقاتها يعلي
ادم ويمسك ايديها : ايدك بتتعرش كده لي
ويكمل بعصبيه : مالك رديييي عليااا انا مش فاااهم حاجه
زينه وتبصلو بخضه وتنهار اكتر
ادم بندم ويمسك ايديها ويطبب على كتفها
ادم : اهدي طيب انا اسف
زينه : انا عايزه اروح
ادم : حاضر بس فهميني الاول اي الي حصل و خلاكي بالشكل ده
زينه بتفكير وتسرح
ادم : زينه!! 
زينه وتبصلو
ادم : مالك 
زينه بدموع : افتكرت اليوم الي عملت فيه الحادثه كان يوم صعب اوي انا مبحبش افتكرو عشان ببقى في حاله وحشه اوي 
وتكمل بشهقه : انا خايفه اوي يا ادم 
ادم منغير تفكير وياخدها في حضنو ويطبطب عليها 
ادم : خايفه من اي انا معاكي متخافيش
زينه بطمإنان وتهديَ
ادم : طيب مين الي كان واقف معاكي
زينه بقلق : هاه معرفوش ده كان بيسألني الساعه كام
خالد ويعدي جنبهم : استغفر الله العظيم اي الجيل ده 
ادم وزينه ويضحكو في نفس الوقت 
ادم و يخرجها من حضنو : اهدي خلاص وبعدين مفيش واحده تعيط يوم عيد ميلادها ،، امسكي الايس كريم بتاعك
زينه وتمسح دموعها وتبتسم : مجبتش لنفسك لي
ادم : مليش فيه
زينه : هو اي الي ملكش فيه
وتمد ايديها 
ادم : مش عايز  
زينه : اخلص يا ادم خد
ادم وياكل منها
زينه بإبتسامه : شكرا يا ادم بجد انت متعرفش انا كنت محتاجه حضنك قد اي
ادم : احم يعني ده واجبي و متنسيش ان احنا اتفقنا نبقى صحاب ملوش لازمه الشكر
زينه بإبتسامه : ممم عندك حق
وتسند راسها على الشباك وتغمض عينها 
وبعد ساعه يكونو وصلو 
ادم : زينه وصلنا 
زينه متردش 
ادم ويخبط على كتفها : زينه 
ويقوم من مكانو و يشيلها ويقفل باب العربيه ويفتح باب البيت ويدخل ويتحرك لحد اوضتها ويدخل وينايمها على السرير 
ادم بتردد ويجيبلها بچامه من الدولاب ويغيرلها هدومها 
_________________________________
الساعه 4:35AM الفجر
زينه بعصبيه وصوت منخفض : انت مش شايف ان الوقت متأخر و كمان جايلي لحد بيتي اي البجاحه الي انت فيها دي
عزيز : الموضوع الي محتاجك فيه مهم وميستناش لبكرا
زينه بتوتر : موضوع ايي اخلص مينفعش حد يشوفني معاك كده
عزيز : انا تعبان اوي يا زينه
زينه بزعيق : انت متخلف هو ده الموضوع الي مخرجني عشانو وانا مالي
عزيز ويمسك ايديها : محتاجك جنبي يازينه 
زينه : هو انت شارب حاجه؟ بقولك اي انا مش ناقصه قرف
ولسه بتفتح باب العربيه
عزيز ويشد ايديها : رايحه فين
زينه بزعيق : سيب ايدي 
عزيز : لا مش هسيبك انا بحبك يا زينه
زينه : قولتلك ميت مره انا مبحبكش انت ايي مش بتفهممم
عزيز : لييي في حد في حياتك غيري !! 
زينه : ايوا في وبحبو 
عزيز بعدم وعي : لا انتي بتحبيني انا ومحدش وهيخدك غيرييي ،، انتي لياا انا وبسس ملكي لوحدي
زينه : انت شكلك اتجننت رسمي
وتفتح باب العربيه
عزيز ويقفلو وبيمشي بالعربيه
زينه بزعيق : وقففف العربيه وقففف
عزيز ويضحك بعدم وعي : مش هسيبك لحد غيريي يا زيننه و هاخدك لمكان بعيد بعيدددد عن الدنيا عشان محدش يقربلك غيري
زينه بخوف وعياط و تعلي صوتها : لااااا سيبنيييي انا مش عايزززه اروح معاااك سيبنيي

انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا  

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-