رواية عشق التحكم الفصل الثاني والثلاثون 32 بقلم اسماء سلام

رواية عشق التحكم الفصل الثاني والثلاثون 32 بقلم اسماء سلام


رواية عشق التحكم الفصل الثاني والثلاثون 32 هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة اسماء سلام رواية عشق التحكم الفصل الثاني والثلاثون 32 صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية عشق التحكم الفصل الثاني والثلاثون 32 حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية عشق التحكم الفصل الثاني والثلاثون 32

رواية عشق التحكم بقلم اسماء سلام

رواية عشق التحكم الفصل الثاني والثلاثون 32

فؤاد قاعد عند سلمى بس بيفكر فى روح
اللعنة لما لم اعد قادر ان اتحمل بعدها عنى ولو لثوانى ، ماذا فعلت بى ، كاننى اقع فى الحب للمرة الأولى ؟؟؟
فجأة سلمى دخلت عليه وقعدت جمبه على السرير وبدأت تمشى ايديها على وشه باغراء وإثارة بس طبعا هو مش معاها خالص وكيف يركز معاها وهو بعالم اخر غير عالمهم ، عالم فيه روح و فؤاد وبس
سلمى حبيبى مالك سرحان فى ايه
فؤاد مفيش يا سلمى ، الشغل مش اكتر
سلمى لم تعلق على رده لأنها تعلم أنه ليس الشغل لأنها تشتغل معه ولو كان هناك شىء لكانت عرفته
سلمى تعالى نسهر النهاردة يا فؤاد علشانى وحطت ايديها على قميصه تلعب بزراير القميص وهى بتقوله انت وحشتنى اوى ولا أنا موحشتكش ولا لأ
فؤاد بتردد اه طبعا وحشتينى
سلمى بدأت تقرب وفؤاد يقرب منها ليذهبا لعالمهم الخاص
بعد فترة ابتعد فؤاد عن سلمى وقام ياخد شاور
فؤاد واقف تحت الدش وهو بياخد نفسه ، مش قادر يستحمل قرب سلمى منه ولا قادر يديها حقوقها كأن روح كتبت عليه لعنه أن يكون لها ، هو اه يحبها لكن لا يريد أن يكون ضعيفا لهذه الدرجة وأخذ يتذكر زكرياته مع روح وبعد فترة خرج من الحمام
فؤاد قعد فتح التلفاز ليشاهد فيلما وطبعا كل ده تحت أنظار سلمى اللى حست بالإهانة من تصرفه وأنه بعد عنها
فؤاد نظر لساعته وجدها 8 مساءً فخطرت على باله فكره لينفذها وقام ليرتدى ملابسه وخرج مسرعا وركب سيارته وطبعا قال لسلمى رايح مشوار وراجع بعد يومين وطبعا هى عارفه هو رايح فين
فؤاد قاد السيارة بسرعة جدا كأنه يسابق الريح ولا يشغل تفكيره إلا هى
وصل المنزل على 12 ودخل الشقة وجدها هادئة ، استنشق رائحة الشقة والتى تعطى له الكثير من الراحة لأنها تحمل ريحتها
دخل لغرفتهم فهى قد اعتادت على النوم فيها وهو من طلب منها ذلك لأنه أصبح يعتبرها زوجته وروحه ولاحظ أنها كانت ترتدى جاكيت خاص بيه وذلك لأنها لم تستطع النوم بدونه فلبسته لانه يعطيها الامان
كان ينظر لها بعين تشع بريقا من كثرة الحب ولنقل الهوس فهو تخطى مرحلة الحب بكثير
دخل عليها واقترب منها وابعد شعرها عن رقبتها وطبع قبلة عليها وهمس بجوار اذنها حبيبتى
استيقظت روح على صوته فهى تعلم صوته وتميزه وما كان منها إلا أنها احتضنته كأنها أم تخاف أن تفقد طفلها ، او كأم عاد ابنها بعد سنوات غياب وفؤاد لم يكن أقل منها فكان يحتضنها ولنقل يعتصرها كأنه يريد أن يدخلها بداخل ضلوعة ولا تخرج منهم ابدا
بعد فترة ابتعدا عن بعضها البعض
روح حمد الله على سلامتك يا حبيبى ، استنى احضرلك العشاء اكيد مكالتش وكانت هتذهب الا أن فؤاد جذبها إليه وأسند جبينه على جبين روح وهو يضع يديه حول خديها وينظر لعينيها بعشق لفترة ليرى نفس الشوق له ثم قال بعدها
فؤاد وحشتينى اوى و وحشنى كلامك وكل حاجة فيكى ، بحبك واقترب منها والتهم شفتيها بشفتيه برقة ما لبست أن تحولت إلى عنف عندما وجدها تبادله بنفس الشوق ثم تحول إلى قبل على جميع وجهها وفى كل قبلة يتغزل بها وبجمالها ثم حملها وتعلقت به لينزلها على السرير بكل حب ورقة ثم اقترب منها وطبع قبلة على جبينها و اخذا ينظران لبعضها لينطق ب " أدمنك " وثم أخذ يزيل عنها ملابسها وهى فعلت نفس الشيء بملابسه واقترب من رقبتها وأخذ يقبلها بعنف ويطبع علامات مكليته وروح مستمتعة ذلك وتتأوه وتنادى باسمه ليفقد بعدها السيطرة على نفسه لينقض عليها يلبى نداء قلبه وجسده ... الخ
وهنا تسكت شهرزاد عن الكلام الغير مباح 🤭🙈
بعد فترة طويلة من الحب و الهيام بين فؤاد وروح ، فؤاد محتضن روح ظهرها يلامس صدره ويده تحاوط خصرها كأنه يقيدها به لكى لا تهرب
روح حبيبى منذ متى عدت ولما لم تخبرنى بانتظارك
فؤاد ابعد شعرها عن رقبتها ودفن رأسه فى عنقها وقال مكنتش ناوى اجى النهاردة لكن انتى وحشتينى اوى فبصيت للساعة وكانت 8 وقولت لسه بدرى وجيت على هنا علطول علشان اشوفك وانام فى حضنك لانه ملجأى فأنا لأ اريد الخروج منه ابدا ولا انتى مكنتيش عايزانى اجى ؟!!
روح التفتت له ونظرت فى عينيه وقالت
روح ابدا يا فؤاد ، انت عارف انى اتمنالك الرضا ترضى وأكيد أنا مبسوطه انك جيت وانى وحشتك زى ما وحشتنى على الرغم من أنهم 4 ايام فقط لكنى اشتقت اليك وبعدين حطت ايديها على خده وقالت انت روحى ، فى حد بيقدر يبعد عن روحه
فؤاد التهم شفتيها بعنف بعد جملتها هذه ، بعدها ابتعد عنها وقال
فؤاد اوعى تبعدى عنى ابدا يا روح مهما كان السبب
روح متخافش يا حبيبي ❤️ ، أنا معاك
فؤاد حضنها جامد ودفن وشه فى رقبتها و أيده على ظهرها العارى وذهبا فى سبات عميق
فى الصباح
روح استيقظت قبل فؤاد ولقت أن فؤاد حضنها جامد كأنه خايف أنها تهرب منه وده فرحها اوى فبصت ليه بحب وبدأت تمشى ايديها على وشه وبعدين نظرت لشفتيه وانكسفت اوى وبعدين قربت منه وباست خده اليمين ثم الآخر ثم جت علشان تبوس شفتيه لقت فؤاد فتح عينه وانكسف اوى
فؤاد ضحك على شكلها وبعدين قلبها وبقى فوقها وقال
فؤاد بغمز كنتى بتعملى ايه وانا نايم
روح دارت وشها بايدها وقالت مفيش
فؤاد طب مفيش صباح الخير
روح شالت ايديها وقالت صباح الخير يا حبيبى
فؤاد مش عايزها كده
روح باستغراب امال ازاى
فؤاد كده واقترب وطبق شفتيه على شفتيه بحب ثم أخذ يتعمق فيها وروح لفت يديها على رقبة فؤاد وبعد دقائق فؤاد ابتعد عنها لاحتياجهم للهواء
فؤاد بص ليها وقال بحبك يا روح
روح وانا بموت فيك وبعدين زقته ولفت الملاية عليها وقامت وقالت يلا بقى بلاش كسل علشان الشغل
فؤاد قرب منها وقال
فؤاد بس انا مش هروح الشغل النهاردة ، أنا هقعد معاكى نتكلم ونهزر
روح بفرحة زى الطفل بجد يا فؤاد
فؤاد بجد يا روح فؤاد وبعدين على غفلة قرب منها وشالها ودخلوا ياخدوا شاور 🙈🙈🙈🤭
نرجع لسلمى
سلمى صحيت من النوم علشان تروح الشغل وطبعا فؤاد كان لسه نايم عند روح و طبعا عارفه ان فؤاد راح يشوف روح وأكيد هيقعد عندها بس هى مش عايزة كده وقالت لازم انفذ خطت بابا علشان فؤاد يرجعلى وقامت لبست هدومها وراحت الشغل وقالت هتكلم فؤاد
سلمى راحت الشغل وملاقتش فؤاد وعرفت أنه استأذن وأنه مش هيجى النهاردة
سلمى بعصبية دخلت المكتب ماشى يا فؤاد مجتش علشان تقعد مع ست روح براحتك بس ماشى
فؤاد طلع من الحمام هو وروح وغيروا وصلوا وراحوا علشان يحضروا الفطار
روح يا حبيبي خليك انت وانا هعمل الفطار
فؤاد أنا مش هسيبك ولا لحظة وفيها ايه لما اساعد مراتى حبيبتى وباسها من خدها
روح مش عايزة اتعبك
فؤاد تعبك راحة
روح مكسوفه وهى بتعمل الاكل وفؤاد عمال يبص عليها 🙈🙈🙈
روح خلصت الفطار
فؤاد قعدها قدامه على السرير وظهرها ملامس لصدره وبدأ يأكلها بايده ويأكل نفسه
روح بصتله وقالت
روح مالك يا فؤاد ، انت مخبى عنى حاجة
فؤاد لأ بس ليه بتقولى كده
روح اصل حساك متغير من ساعة لما جيت امبارح حتى طريقتك متغيره
فؤاد بيحاول يقرب من روح علشان يعوض كل الوقت اللى بعده عنها وكمان لانه بقى بيحبها اوى ومش عايز ولا قادر يبعد عنها ولسبب ما هنعرفه بعدين .....
فؤاد لأ يا حبيبتى بس كل الحكاية انى حبيتك اوى يا روح وعلشان حبيتك عايز اقرب منك علطول واعوضك عن الوقت اللى فات
روح حبيبى وانا باذن الله هفضل علطول جمبك جد
فؤاد قضى اليوم هو و روح وهما مع بعض وبيهزروا ويلعبوا وفرحانين مع بعض
عند عدى
طبعا عدى اعلن قدام الناس أن ندى مراته والكل عرف خصوصا مصطفى اللى زعل اوى بس قال ده نصيبه
عدى بعد الشغل خد ندى وراحوا يتغدوا
عدى ايه رايك فى المكان
ندى جميل مدام انا معاك
عدى كان لسه هيتكلم بس شاف مروة
ندى مالك يا عدى سكت ليه وبصت وراها لقت مروة وطبعا هى عارفه شكل مرة طليقة عدى
ندى اتضايقت اوى من اللى حصل وطبعا مروة شافتهم وجت تسلم عليهم هى وزوجها
مروة ازيك يا عدى عامل ايه وبصت لندى وقالت وانت يا قمر اخبارك ايه ، انتى مراته الجديدة مش كده ولا أنا غلطانه
عدى ازيك يا مروة
مروة اه نسيت اعرفكم على احمد زوجى وأبو ابنى
ندى اتعصبت اوى من تصرفها وقالت هى بتعمل كده ليه بس ندى ردت عليها وقالت
ندى تشرفنا بيكى يا استاذة مروة وانت يا استاذ احمد ، واه أنا اكون زوجة عدى ، اتفضلوا اقعدوا معانا مع انى أظن أن مفيش حد هيرضى يقعد مع اتنين عرسان جداد ولا ايه يا حبيبى
مروة اتعصبت وزوجها احمد رد
أحمد طبعا براحتكم ، ع العموم تشرفت بمعرفتك يا مدام ندى ومد ايده يسلم عليها
عدى سلم على احمد بدل من ندى وقال
عدى بعتذر بس مراتى مش بتسلم على رجالة غيرى
مروة اه تمام ، وشاورت على ابنها وقالت لؤى ابنى
ندى بحب صادق اه يا خلاثى ، ربنا يخليه ليكم ، عقبالى أنا وحبيبى
عدى بصلها بحب وفخر وطبعا احمد لاحظ ده هو ومروة ومشيوا
عدى باس ايديها وقال
عدى بحبك ومتزعليش من تصرفهم
ندى وانا كمان بحبك ومش زعلانه ولا حاجة ، ده ماضيك يا عدى وهى متستاهلش اغير ولا افكر فيها أبدا لانى انا اللى فى قلبك دلوقتي
عدى طبعا يا روحى ويلا علشان نتغدى
ندى بضحك يلا
عدى يومين والأوضاع مستقرة والدنيا تمام
فى الشغل
فؤاد قاعد فى الشغل وبعدين تليفونه رن
- حبيبى انا حامل ❤️
فؤاد وقع الموبايل من ايده وقال رووووح

انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-