رواية عشق لم يكن في الحسبان حور واسر الفصل الثالث والثلاثون 33 بقلم ايه جميل
رواية عشق لم يكن في الحسبان حور واسر الفصل الثالث والثلاثون 33 بقلم ايه جميل رواية عشق لم يكن في الحسبان حور واسر الفصل الثالث والثلاثون 33 صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية عشق لم يكن في الحسبان حور واسر الفصل الثالث والثلاثون 33 حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية عشق لم يكن في الحسبان حور واسر الفصل الثالث والثلاثون 33
رواية عشق لم يكن في الحسبان حور واسر الفصل الثالث والثلاثون 33
في الصباح استيقظ الجميع
صافي : صباح الخير ي بنات
الجميع صباح النور
نيره : انهارده فرحنا ي بنات قوموا نخلص اللي ورانا
الجميع :حاضر
عند الشباب استيقظ ياسر
رن المنبه فاستيقظ الجميع
ياسر : صباح الخير ي شباب
الجميع : صباح النور
أسر : يلا جهزو حالكم علشان نخلص الشغل اللي في الشركه
الجميع : حاضر
ونزل الشباب علشان يفطروا
أسر : هما البنات فين نزلوا جهزوا الفطار وطلعوا
جاسر : اه الظاهر كدا
زين : انا هروح انادي ليهم
ونزلت البنات ما عدا حور
نيره : خلاص ي حبيبي احنا نزلنا
زين : يلا علشان نفطر
أسر : امال حور فين
قمر : فوق نايمه
ياسر : نايمه لحد دلوقتي
جاسر : اكيد زعلانه من حاجه علشان دي كانت بتصحي قبلي ولما ازعلها كانت بتتهرب في انها تعبانه وعايزه تنام
ياسمين : انا بردوا حسيت ان فيها حاجه أسر انت زعلتها في حاجه
أسر وقد تذكر ما فعله
أسر : انا هاخد الفطار واطلع اشوف مالها
ياسمين وهي تفهم اسر : ماشي حسابك معايا بعدين
واخد أسر الفطار ذهب إلى حور
أسر : حور ي حور انتي لسه نايمه
حور : أسر تعال اقعد
أسر : منزلتش تفطري ليه
حور : مفيش عاوزه انام بس شويه
أسر : ماشي بس بشرط تفطري معايا
حور : ماشي بس هو جاسر رايح الشركه بتاعتوا
أسر : اه ليه
حور : هروح معاه
أسر : طب مايجي معايا
حور : مينفعش علشان انا شغاله في شركه جاسر
أسر : طب مانتي لسه شغاله في شركتي
حور : قصدك ايه
أسر : انا مجبتش سكرتيره جديده
حور : ايه بجد
أسر : يلا بقا
حور : انا عندي فكره علشان انا كدا شغاله في شركتين
أسر : ايه هي
حور : انا هروح مع جاسر اقدم استقالتي واخد مرتبي واجي اكمل عندك
أسر وقد فم ان حور مش عاوزه تروح معاه : ماشي بس ترجعي بسرعه
حور : حاضر
أسر : يلا نفطر بقا
وفطروا وجهزت حور لتذهب مع جاسر
جاسر : انتي راحه فين ي حور
حور : جايه معاك الشركه
جاسر : انتي هبله يبت انهارده فرحك
حور بتمثيل : مش مهم بص انا هروح اساعدك وأقدم استقالتي واخد مرتبي وارجع
جاسر : اعتبري ان استقالتك وصلت واتقبلت ومرتبة خديه اهو واعطاها مرتبها وقال لها اطلعي بقا
حور : انتي مش عاوزني اجي الشركه ليه انا عاوزه اجي معاك
أسر : خدها ي جاسر
جاسر : ماشي يلا ي آخرة صبري
حور : بقا كدا ماشي
وبالفعل ذهبو الشباب الي الشركات وعادوا مبكرا علشان يجهزوا علشان الفرح
عند البنات : جهزوا وفاضل حور
صافي : يلا ي حور اجهزي
حور بدموع : انا مش عاوزه انزل
البنات : ليه يحور
حور...... ( وحكت اللي حصل)
ياسمين : يبقى انا أسر يعمل كدا اكيد لاء
حور : الفستان وحش اوي انا مستحيل انزل بيه
ياسمين : تعالوا نشوف الفستان
صافي : ايه دا حلو اوي بت يحور دا جميل اوي
حور بصدمه من الفستان : مش هو دا الفستان اللي اختاره اكيد جه بالغلط
وكان على الفستان رساله من أسر
مضمون الرساله ( حور ايه رايك في الفستان عجبك انا اخترته اجهزي بسرعه علشان محضرلك مفاجأة وبعتلك معاه اكسسوارات بس المرادي مش تخبيهم شبه الخاتم وانا حطيت الخاتم معاهم ارتديه )
نيره : خاتم ايه ي حور ها
حور :..... (حكت اللي حصل)
ياسمين : اوبا كل دا حصل انا أسر مش قالي على حاجه شبه دي دانا حسابي معاه تقل اوي
حور : هتعملي ايه يعني أياكي تكلميه كدا
ياسمين : خلاص مش هعمل حاجه انا اقدر دا انتي هتكليني
قمر :تعالوا نشوف الاكسسوارات
وفتحت حور العلبه وعندما شافته
حور : الله دا حلو اوي
البنات : دا جميل اوي
كانت الاكسسوارات عباره عن عقد جميل وحلق وخاتم من الألماس
صافي : يلا ي حور اجهزي عاوزه اشوفك بالفستان
حور : حاضر وجهزت حور ووضعت مكياج بسيط جعلها مثل الحوريه
صافي ايه دا انتي شبه الحوريه
حور : بجد
البنات :دا انتي جميله اوي
حور : مرسي اي دا أسر بيتصل انا نازله
البنات : ماشي سلام
ونزلت حور وعندما رأها أسر صدم من جمالها
أسر : ايه الجمال دا
حور : بجد حلو
أسر شدها من خصرها ناحيته : حلو ايه دا هياخد منك حته وقبلها قبله حب تعبر عن حبه لها
أسر : يلا بينا بقا
حور وهي تعض شفتاها السفليه: يلا
أسر : انا مش مسئول عن اللي هيحصل لوعملتي الحركه دي تاني
حور : وليه بقا انشاء الله
أسر : دول بتوعي ومن حقي انا وبس فاهمه
حور : ماشي يلا بس علشان مش عاوزه اتخانق معاك انهارده
اسر : والله
حور : اه والله
اسر : ماشي يلا وحسابي معاكي بعدين
نيره : زين بيرن انا نازله
صافي :وانا كمان سلام ي بنات
قمر وياسمين : سلام
نزلت نيره وصافي
زين : ايه القمر دي وقبل نيره من خدها
نيره : حلو
زين : قمر يلا بينا بقا
نيره : يلا
صافي : اي ي أسد مالك بتبصلي كدا ليه
أسد : انا ازاي هخلي الناس يشوفوا الجمال دا
صافي : بجد حلو
اسد قبلها من جبهتها : قمر
صافي : يلا بينا بقا
أسد : يلا
قمر : ياسر وصل انا نازله
ياسمين : ماشي وقطعها رنين تلفونها
ياسمين : وانا كمان يلا بينا
ونزلوا البنات
جاسر : ايه الجمال دا
ياسمين : بجد عجبك
جاسر قبلها قبله سريعه: انتي هتعملي فيا ايه اكتر من كدا
ياسمين بضحك: لسا في كتير يلا بينا بقا
جاسر : يلا
ياسر : اي دا هو في كدا ايه الحلاوه دي
قمر : أسر لم نفسك ويلا بينا
ياسر : قبل يدها وغمز لها وقال يلا
وذهب الجميع الي القاعه وكانت كل فتاه ذات جمال خاص واشتغلت الاغنيه ورقصوا اسلو
حور : أسر فين المفاجاه اللي قولتي عليها
أسر : ثانيه واحده
وذهب واحضر والدة حور
حور بصدمه والدموع تملا عينها : ماما
فاطمه : حور بنتي وحضنوا بعض وظلوا يبكون
ياسر : طب ايه انا مليش في الحضن دا
حور : احنا نقدر نبعدك
وحضنهم ياسر
ياسر : ربنا يخليكوا ليا يا رب وبص اتجاه قمر ونادا عليها
قمر : نعم
ياسر :ماما هي دي قمر
فاطمه : بس الله ما شاء الله دي قمر فعلا مش دي اللي جارتنا
ياسر : اه
قمر : والله يطنط انتي اللي قمر حتى ولادك قمر
فاطمه : طنط ايه انتي تقوليلي ي ماما انا انهارده في مقام ولدتك
قمر بدموع: حاضر ي ماما وحضنتها
فاطمه : وانتوا ي بنات مش هتسلموا على مامتك
ولا انا مش امكم
البنات : لا احنا نقدر
جاسر : يعني اعتبرتي كل دول ولادك واحنا الشباب لا
فاطمه : هو انا اقدر تعال في حضن امك
حور : الحقي يا ماما بقا عندك ١٠ عيال ٥ بنات و ٥ شباب وبيتجوزوا في يوم واحد
فاطمه : ربنا يخليكوا ليا يا رب
الجميع : امين
عائشه : طب وانا
حور : والله انتي اللي قمر يطنط ولا اقولك يا ماما واحلي حضن مني ليكي
والد اسر : طب وانا
حور : اكيد عاوزني اقولك بابا صح
والد أسر : صح يابنتي
حور : حاضر من عنيا
وسلمت ياسمين علي والديها
والد أسر : ايه ي زين انت واسد مش هتسلموا عليا
زين واسد : احنا نقدر واخد كل واحد زوجته وسلموا على والد أسر ومامته
وفجأه انطفقت الانوار وأظهر ضوء بسيط على أسر يأتي من بعيد ويقترب من حور
أسر جلس علي رجل واحده : حور تقبلي تعيشي معايا بقيت عمرك وتبقى مراتي واختي وبنتي تقبلي تتجوزيني
حور بدموع : اصلا انا اتجوزتك ي اهبل وحضنته
أسر : انا اسف لو زعلتك في يوم واعرفي سعتها ان انا بعمل كدا من غيرتي عليكي
حور : وانا مسمحاك من دلوقتي وعمري مازعل منك ابدا
شالها أسر ولف بيها وسقف الجميع وصوت الصفير يعلوا
وبعد فتره....
حور : يلا يا اسر عاوزه اروح رجلي وجعاني من الجزمه ام كعب دي
اسر : استحملي شويه يا حورى
حور : لاااا خلاص مش قادره
الجميع : في ايه يا حور بتصوتي ليه
حور : والله العظيم ما قادره رجلي خلاص
وضحك جميع من في الفرح عليها
حور : اضحكوا اضحكوا
البنات : والله يا حور احنا كمان رجلينا وجعتنا بس هنعمل ايه
حور : انا هقولكوا نعمل ايه وفجاه خلعت الجزمه من رجليها ومشيت حافيه
اسر : ايه اللي عملتيه دا يا مجنونه
حور : عملت كدا علشان منروحش وتكمل الفرح
جميع البنات : والله معاكي حق يا حور وخلعوا الجزم من رجليها
اسر : احنا شكلنا انخدعنا فيكم
الشباب : عندك حق
البنات : والله وذهبت كل واحده الي حبيبها وقالت طلقنييييييييي
الشباب : دا انتوا شويه مجانين وضحك جميع من في الفرح عليهم
حور : بقا كدا طب يلا روحني انا عاوزه امشي
البنات : واحنا كمان
الشباب : ماشي يلا
ورجع الجميع الي منازلهم
انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا