رواية زوج بلا رحمه الفصل الثالث 3 بقلم ايه رمضان

رواية زوج بلا رحمه الفصل الثالث 3 بقلم ايه رمضان


رواية زوج بلا رحمه الفصل الثالث 3 هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة ايه رمضان رواية زوج بلا رحمه الفصل الثالث 3 صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية زوج بلا رحمه الفصل الثالث 3 حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية زوج بلا رحمه الفصل الثالث 3

رواية زوج بلا رحمه بقلم ايه رمضان

رواية زوج بلا رحمه الفصل الثالث 3

دلفت كيارا الي غرفتها وهي تبكي وتلملم ملابسها لتذهب الي منزل والدتها فشاهدها احمد 
احمد: انتي رايحه فين 
كيارا: رايحه عند امي اي عندك مانع قالتها وهي تبكي بحزن بسبب بروده معها 
رد احمد بلامبلاه وكانه يتجاهلها 
احمد: مش هتمشي من هنا غير يوم فرحي هتجهزي العروسة ولا انتي هترجعي عن قرارك ياحلوة 
كيارا بحسرة ولكن ماباليد حيلة : حسبي الله ونعم الوكيل فيك ياشيخ حسبي الله ونعم الوكيل 
احمد: انتي هتحسبني عليا يابت انتي  قال تلك الجملة وبدا يض*رب فيها بالاقلام ويعذ*بها اشد العذا*ب حتي اغمي عليها ثم سقطت ارضا 
احمد: قومي متمثليش علينا انك دختي قومي ظل يضر*ب فيها كالذئب الذي ينقض على فريسته ولم يجد منها اي مقاومة وجد الدماءتخرج من فمها وانفها ثم تركها ونزل الي والدته 
والدة احمد وهي تلوي شفتيها : هي كانت بتصوت ليه المرة دي 
احمد: كنت بضربها 
والدة احمد: احسن تستاهل عشان تبقي تطلب الطلاق بنت ****** دي سيبها كدهو ماحدش يعملها حاجة 
اما في غرفة تلك المسكينه كيارا كانت ساقطة ارضا فدخلت اليها الدادة منال وهي تعمل بالبيت عندهم واسعفت كيارا حتي فاقت من تلك الحالة التي كانت فيها 
كيارا بتعب شديد: روحي انتي يا دادة منال عشان ماحدش يكلمك
منال (الدادة) بحزن علي حالها وهي ترفع الغطاء عليها : يابنتي انتي تعبانه مش عايزة اسيبك مافيش حد هنا يهتم بيكي 
كيارا وهي تفكر في شيئ: ماتخافيش عليا يادادة كلها يوم وامشي ممكن تجيبي تليفوني محتاجاه 
منال باستغراب : لي يابنتي 
كيارا بتعب : هصور جروحي هرفع  عليه قضيه  قبل ما الجروح تروح عشان مش هتبقي باينة اوي ساعت ما اروح ابلغ 
منال وهي تاخذ الهاتف وتعطيه لها : خدي يابنتي 
فتحت كيارا الكاميرا ثم اعطت الهاتف للدادة منال : لو سمحتي يادادة صوريني 
التقطت لها الدادة منال بعض الصورة ثم خرجت قبل ان ياتي احد ويكشف امرها ثم اتصلت برقم والدتها واخبرتها عما حدث واخبرتها ان تاتي لتسعف ابنتها او تاخذها من هذا الشخص وبعد مرور ربع ساعة وصلت والدة كيارا الي منزل احمد وهي تتوعد لهم 
والدة كيارا: بنتي عملت. فيها اي تتشلو في ايديكو يابعدة حسبي الله ونعم الوكيل فيكو 
احمد وهو ينظر لها ببرود شديد كعادته ١: اهي مرميه فوق اهي عايزاها خديها 
والدة كيارا: حسبي الله ونعم الوكيل فيك انت وامك ربنا علي الظالم وذهبت الي ابنتها وأخذتها وذهبت بها من ذلك المنزل فهو كالسجن بالنسبة لها وركبو السيارة  
كيارا : ماما انا هرفع قضية علي احمد ياماما 
والدة كيارا بحزن : يابنتي مش عايزين مشاكل 
كيارا: مشاكل اكتر من كدة انتي عايزة مشاكل تكتر من كدا 
والدة كيارا: خلاص يابنتي اللي تشوفيه 
ذهبت كيارا الي مخبر الشرطة لتخبرهم عما بدر من زوجها وطبعا هي لم تغسل الجروح حتييكشف الطب الشرعي ماحدث
كيارا: وديني بيت احمد ياماما 
والدة كيارا: يابنتي هتروحي بعد الضرب ده لي لا مش هتروحي 
كيارا: انا لازم اشوفه وهو بيتاخد قدام عيني لازم اشوف فرحته وهي بتتكسر 

انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-