رواية وقعت في حب خادمتي سما وياسين الفصل الرابع 4 بقلم فرح القصاص

رواية وقعت في حب خادمتي سما وياسين الفصل الرابع 4 بقلم فرح القصاص


رواية وقعت في حب خادمتي سما وياسين الفصل الرابع 4 هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة فرح القصاص رواية وقعت في حب خادمتي سما وياسين الفصل الرابع 4 صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية وقعت في حب خادمتي سما وياسين الفصل الرابع 4 حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية وقعت في حب خادمتي سما وياسين الفصل الرابع 4

رواية وقعت في حب خادمتي سما وياسين بقلم فرح القصاص

رواية وقعت في حب خادمتي سما وياسين الفصل الرابع 4

ياسين بكرهه ويوجه المسد*س علي يزن: يبقا اتشاهد علي روحك يايزن
سما بخوف: انت بتعمل اي بيبه نزل ال في ايدك ده..ده اخوك  
ياسين بعصبيه: متدخليش انتييي سامعه 
يزن كان واقف وهو مصدوم مش قادر يستعوب ان اخو  رفع عليه المسد*س وعايز يق*تله 
يزن: رفعت عليا السلا*ح وكمان عايز تق*تل اخوك ال عاش عمرو كله بيحميك ومبيسمحش لحد انه يأذ*يك او يفكر يقولك كلمه تزعلك عشان خاطر خدامههههه؟؟؟؟ ويقرب منه وبيمسك ايدو يحط المسد*س في دماغه 
يزن: اقت*لني يا ياسين وبشخط اقت*لللللل
ياسين كان ماسك المسد*س وايدو بتترعش 
وبيدخل عليهم حامد الحراس كلهم بيرجعو لورا بخوف 
حامد بينظر لي سما واقفه وهي مازلت ملفوفه في الملايه وياسين حاطت المسد*س في راس يزن 
حامد بزعيق: هوووو ايييي البيحصللل هناااااااا 
ياسين اول ما بيسمع  الصوت بيخاف وبيرمي المسد*س علي الارض وبيرجع لورا بعيد عن يزن 
يزن بحزن: أسال ابنك هو هيقولك اي البيحصل 
حامد: ياسين تعالي هنا 
ياسين بخوف: ان.. انا هقولك علي كل حاجه والله ب.. بس وبيقاطعه حامد 
حامد بصوت عالي وهو ينظرله بصرامه: تعاااالييي هنااا قواالت 
ياسين بيروح يقف قدامه وهو منزل رأسه 
حامد: ايه ال انا كنت شايفه دلوقتي ده؟؟؟ 
ياسين مبيردش وبيفضل منزل رأسه 
حامد: يعني مش هتجواب؟.... يزن
يزن: نعم
حامد: قولي انت اي الحصل 
يزن: حكالو من ساعت مشاف ياسين و سما لحد مرفع عليه المسد*س
حامد بيتصدم وبينظر لي ياسين: الكلام ده حقيقي؟ 
ياسين: انا بس بحب سما وعايز اتجوزها و... وبينزل قلم علي وجهه بيوقعه علي الارض 
حامد بعصبيه: انت عايز تتجوز الخدامه وكمان رفعت المسد*س علي اخوك عشان خاطر خدااامههه 
ياسين بيقوم وبيتكلم بزعيق: مالها الخدامه مش بني ادمه زينا؟؟ 
حامد: انت كمان بترد عليا وبيضر*به قلم كمان 
ياسين: انا مش هخاف منك تاني يبابا عايز تضر*بني اتفضل انا قدامك عايز تحبسني زي وانا صغير احبسني اعمل فيا ال عاوز بس انا هتجوز سما غصب عنك انت شخصيا 
يزن بعصبيه: يااااسيين.. انت ازاي تكلم بابا بطريقه دي؟؟؟ 
حامد بيشاور لي يزن بإيدو معني انو يسكت 
حامد: سمااا
سما بعياط وخوف: نعم يبيه 
حامد: انا امنتك علي بيتي وكنت فاكره واحده محترمه وكنت بعاملك اكنك بنتي بظبط بس طلعت غلطان ولي اول مره في حياتي يطلع نظرتي لي حد غلط وادخدع وانا ادخدعت فيكي 
سما بعياط: انا.. انا والله يبيه وبتلاقي ياسين بينظرلها جامد انها متقولش حاجه 
حامد: انتي اي؟ قولي 
سما بتنهار: انا اسفه يبيه سامحني 
حامد: وائل 
وائل(كبير الحراس): ايوا 
حامد؛ خدها من وشي طلعها بره الفيلا وهي بمنظرها ده 
سما بعياط اكتر وبتنزل لعند رجله بترجي: عشان خاطري سامحني يبيه طب البس هدومي وهمشي لوحدي علي طول 
حامد: وااااائل 
وائل بيمسكها يقومها 
وائل: انا مش عايز استخدم معاكي العن*ف فا احسنلك تمشي بكل هدوء 
ياسين: لو سما مشيت انا همشي معاها
حامد: في ستين الف داهيه 
ياسين: انت فاكر لمه تطردها من الفيلا كدا سُـمعت مش هتتهز بالعكس سما لمه تقول لي وابوها الحصل تفتكر ابوها يسكت؟ 
حامد: يربي بنته الاول بعدين يبقا يتكلم
ياسين: ومين قالك اني هقول انها عملت كدا بأردتها انا هقول ان اتهج*مت عليها واغتص*بتها
حامد: يبقا اتحمل نتيجه غلطك وهتتحبس 
ياسين: انا معنديش مانع بس انت كدا هتسلم من لسان الناس هتبقي ابو المسجون وبسبب قضيه اغت*صاب
حامد ويزن بينظرو لي اوي 
حامد: انت كدا بتلوي دراعي وهوافق تتجوز؟؟ 
ياسين: متوافقش انا بس بقولك علي ال هيحصل فا تكون جاهز وبيمسك ايد سما وبيمشو
يزن: ياااسين استني.. وبتنهيد احنا موافقين انكو تتجوزو 
ياسين بتترسم علي وجهها إبتسامه خبيثه
حامد بيتعصب وقبل ما يتكلم يزن بيسبقه 
يزن بصوت منخفض: انت اكيد مش عايز تخسر ابنك عشان خدامه و خليك واثق فيا يبابا انا عارف بعمل اي 
حامد: اما نشوف اخرتها يايزن 
يزن: وكتب الكتاب بكره 
ياسين بيفرحه: هو ده اخويا الكبير وكان رايح يحضنه يزن بيسبه ويطلع علي اوضه 
وحامد بيطلع علي مكتبه 
ومبيقاش غير ياسين وسما 
ياسين بيمسك ايدها: واخيرا خطتي نجحت وهنتجوز
سما بتسحب ايدها من ايدو: انا عملت كل ال طلبته هتسيب بابا امتي 
ياسين: وانا كمان عملت زي مطلبتي وملمس*تكيش 
سما: يعني هتسيب بابا امتي برضو
ياسين: اول ما يتكتب كتابنا هسيبه وبيقر*ب منها جهزي نفسك يعروسه وبيمشي يطلع اوضته
سما بتروح لي اوضتها وبتقعد علي السرير وبتعيط بقهره وجع وبتمد ايدها تحت المخده بتطلع صوره 
سما بعياط: انا بقيت قدامه وحده رخيصه وزبا*له ومش محترمه وبعمل علاقات مش كويسه وبتحضن الصوره وبيكون الشخص ده يزن وبتنام من غير متحس وهي ماسكه الصوره
꧁بقلم فرح القصاص꧂
*****************************في اليوم التالي 
كان يزن وحامد قعدين ومعاهم المأذون وسما كانت قاعده وهي حزينه
حامد: انت اخر مره كلمته كان فين يايزن
يزن: قالي انه جالو مكلمه ضروري وطلع وكان ساعتها جي في الطريق وهو بيقولي كدا 
حامد: و المكلمه دي بقالها قد اي؟ 
يزن: ساعه 
حامد: يعني ساعه جي في الطريق
يزن: انا بتصل بي بس مغلق 
حامد بقلق بس بيحاول يداري: استني شويه نشوف ممكن يكون الطريق زحمه ولا حاجه 
يزن: ايوا ممكن
حامد: عزيززهه
عزيزه: نعم يبيه
حامد: اعملي فنجان قهوه لي المأذون
عزيزه: حاضر يبيه 
꧁بقلم فرح القصاص꧂
*****************************
في الطريق قبل ما يزن يرن علي ياسين
ياسين: الو يا يزن
يزن: انت فين المأذون جي من بدري  
ياسين: جالي مكلمه ضروريه مكنش ينفع مروحش 
يزن: يعني قدامك قد اي 
ياسين: حاولي نص ساعه وهكون عندك
يزن: ماشي وبيقفل 
ياسين بيشغل اغاني يسمعها وهو بيسوق ومندمج معاها بيلاقي بنت معديه في نص الطريق بيحاول يتفاده البنت عشان ميخبطهاش  بس بيلاقي نفسه نازل في المايه وبيدوس فارامل بس العربيه مبتقفش وبينزل فيها والعربيه بتغرق
꧁بقلم فرح القصاص꧂
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
حامد: هي اي الدوشه البره دي 
يزن: علمي علمك بظبط معرفش
عزيزه ويظهر علامات القلق علي وجهها: حامد بيه حامد بيه
حامد: خير يعزيزه في اي
عزيزه: في راجل بره عايز يشوفك ومعاه ناس كتير
حامد: راجل مين؟ 
عزيزه: مش عارفه يبيه
حامد بيقوم يشوف مين ويزن بيروح ورا
سما: هو مين ده يداده عزيزه
عزيزه بتبصلها من فوق لتحت وبتمشي وبتسبها 
سما مش بدقق وبتطلع تشوف في اي 
حامد بعصبيه: انتوو مين وعايزين ايييي
اشرف : انا عايز حق بنتي 
حامد بدون فهم: حقك بنتك؟؟؟ 
سما بفرحه: بابا وبتجري عليه تحضنه 
اشرف: متخافيش يحبيبتي انا هجبلك حقك منهم 
سما بستغراب: قصدك اي يبابا 
اشرف و يوجه كلامه لحامد ويزن: انتو لو مجبتوش حق بنتي من ابنك انا هاهد الفيلا عليكو 
يزن بعصبيه: بنتك هتتجوز ياسين خلاص عايز اي تاني 
اشرف: طب هو فين دلوقتي سألتو نفسكو؟؟ ده بيضحك عليكو مش هيتجوز بنتي عمل عملته وهرب 
حامد بصدمه: هرب؟ 
اشرف: ايوا هرب بعد ما ضيع بنتي بس انا مش هسكت وهجيب حقها
وبدأو يحدفو طوب علي الفيلا وعليهم 
والحراس بيحاول يمنعهم بس مبيعرفوش وبتيجي طوبه في راس حامد 
يزن بخوف: بابا..بابا انت كويس 
حامد: اه اه كويس 
يزن بصوت عالي جدا: خلااااااااااااااااص 
سما: بسسس يبابا خليهم يبطلو
يزن: انت عايز كام وانا هدفعلك كل الفلوس بس لاول تمشي الناس دي
اشرف: انا مش جي عشان اخد فلوس 
حامد: اومال عايز اي 
اشرف: ابنك يتجوز بنتي ويصلح غلطت اخوه 
حابه اعرف رايكم يزن هيوافق ولا لأ؟ وياسين كدا ما"ت ولا هيبقا عايش؟؟ 

انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-