رواية اوقعني القدر بحبها فيروز وادهم الفصل الخامس 5 بقلم دنيا محمد

رواية اوقعني القدر بحبها فيروز وادهم الفصل الخامس 5 بقلم دنيا محمد


رواية اوقعني القدر بحبها فيروز وادهم الفصل الخامس 5 هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة دنيا محمد رواية اوقعني القدر بحبها فيروز وادهم الفصل الخامس 5 صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية اوقعني القدر بحبها فيروز وادهم الفصل الخامس 5 حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية اوقعني القدر بحبها فيروز وادهم الفصل الخامس 5

رواية اوقعني القدر بحبها فيروز وادهم بقلم دنيا محمد

رواية اوقعني القدر بحبها فيروز وادهم الفصل الخامس 5

ريم بصدمة : شوفت ابنك ي عمي بيعمل اي 
صبري بقرف : انتي الي عملتي كده من الاول كان ف ايدك يفضل معاكي وبحبك اكتر 
ريم بصتلو بغيظ وطلعت اوضتها 
عند فيروز وادهم 
فيروز قاعدة ع سرير وادهم راسو علي رجليها وجسمه علي السرير 
ادهم بتعب : انا خلاص ي فيروز تعبت مبتقش فعلا محتاجها ولا عايزها انا عايز امنلها مستقبلها وننفصل عشان اعيش حياتي وهي تعيش حياتها 
فيروز بحنان : بلاش الأمور تتاخد كده ي ادهم 
ادهم بتعب : صدقيني لو عملت كده هرتاح اكتر
فيروز : فكر تاني ي ادهم متعملش حاجة تندم عليها
ادهم بحب : انا فكرت ولو عملت كده هرتاح ي فيروزي 
فضلوا كده شوية لحد ما نامو علي نفس الوضع
وجه بليل وصحيت فيروز بتعب هي وادهم
فيروز بتعب :اه احنا نمنا كتير شكلنا 
ادهم بضحك : شكلنا اي ده اكيد نمنا كتير 
قامو غسلوا وشهم ونزلو 
صبري بضحك : مساء الخير اي النوم ده كله 
ادهم بتعب :السفر ي بابا تعبني ساعات كتيرا 
صبري بحب :طب اقعدو اتعشوا 
وفيروز جاية تقعد راحت ريم شدة الكرسي وقعت فيروز ع ارض 
ادهم بعصبية :ٱنتي غبية اي الي عملتيه ده
ريم بتصنع البراءة : عملت اي 
ادهم بصوت عالي : لو فضلتي تعملي شوية الحركات دي ف هخليكي ف اوضتك والمرادي مش هخرجك غير بعد شهرين 
ريم سكتت وادهم قوم فيروز من ع ارض لأنها كانت هتعيط من الاحراج 
فيروز قعدت جنب ادهم وكلت ف صمت وخلصوا بس لقيوا جرس الباب بيرن الخدامة جت وفتحت بس ادهم ضم حواجبة بضيق لما لاقاه مجدي اخو ريم 
ريم بفرحة :حبيبي حمدلا ع سلامتك وحشتني اوي 
مجدي بخبثه : ونتي كمان ي روحي ..ازيك ي ادهم 
ادهم ببرود : كويس 
مجدي وهو عيونه علي فيروز :اومال مين القمر 
ادهم بعصبية : دي مراتي واحسنلك تبعد كده وتخاف ع نفسك 
مجدي باستفزاز : منورة ي ضرة اختي 
ادهم اتعصب وضر*به بوكس في وشه 
ريم بشهقة :ادهم انت اتجننت كل ده عشان حتت عيلة يدوبك تبقي خدامة 
ادهم وكان خلاص وصل لآخر ذرة صبري مسك  ريم من شعرها وهزها بقوة : احترمي نفسك ي ريم عشان موركيش الوش التاني وشوفي اخوكي ال.... ده جاي ف اي 
مجدي :خلاص انا بس جاي ايات يومين هنا عشان بقالي كتير مشوفتش اختي 
ادهم بشك :اه وافتكرتها دلوقتي ياعني 
مجدي بتوتر باين عليه : اصل اصل هي وحشتني جدا ف كلمتها اطمن عليها بس ي حرام لقيتها بتعيط بسبب انك بتعاملها وحش 
ادهم : انا حر ونت ملكش دخل اتعامل معاها ازاي ويارب تبقي فاهمني كويس 
سحب فيروز وطلع 
فيروز بتهدئة :حبيبي اهدا وباذن الله خير 
ادهم بعصبية :المحبة بتاعتو دي وراها حاجة
انتي تخلي بالك ع نفسك ومتزليش تحت غير معياا ومتخطلتيش بيه ي فيروز
فيروز بحب :حاضر ي حبيبي 
ادهم دخل ياخد شور وفيروز قاعدة ع سرير بس فجأة حست بحركة من البلكونة بصت عليها بسرعه لقت مجدي دخل الاوضة 
فيروز بخوف :انت ازاي تخش عليا كده انت مجنون 
وفجأة مجدي مسك ايديها راحت فيروز صرخت صرخة عااليا خلت ادهم يسمعها 
مجدي حط ايدو ع بوقها 
طلع ادهم من الحمام بسرعه واتصدم من وجود مجدي ف الاوضة 
فيروز بخوف :ابعد عني 
وفجأة ادهم راح لمجدي بسرعه وضر*به جامد 
فيروز اغمي عليها 
ادهم بخوف :فيروز ؟؟!
يتبعع..

انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-