رواية تزوجت جميلة ولكن معاقة زينه وادم الفصل الثامن 8 بقلم دنيا محمد

رواية تزوجت جميلة ولكن معاقة زينه وادم الفصل الثامن 8 بقلم دنيا محمد


رواية تزوجت جميلة ولكن معاقة زينه وادم الفصل الثامن 8 هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة دنيا محمد رواية تزوجت جميلة ولكن معاقة زينه وادم الفصل الثامن 8 صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية تزوجت جميلة ولكن معاقة زينه وادم الفصل الثامن 8 7 حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية تزوجت جميلة ولكن معاقة زينه وادم الفصل الثامن 8

رواية تزوجت جميلة ولكن معاقة زينه وادم بقلم دنيا محمد

رواية تزوجت جميلة ولكن معاقة زينه وادم الفصل الثامن 8

سام بإبتسامه ونظره شفقه : قصدك خايفه حد يشوفك وانتي بتتحركي على الكرسي كده اصل يعيني منظرك صعب برضو
زينه ونظراتها على أهلها و للحظه بتحس بإحراج والدموع تتجمع في عينيها 
بهاء : اي الي انتي بتقوليه دده 
سام بلامبالاه : هو انا قولت اي يعني هي الحقيقه بتزعل 
كوثر : معلش يا زينه هي ديما كده مبتفكرش في الكلام قبل ما تقولو
زينه بثبات وتبتسم ليها : عادي هي مقالتش حاجه غلط
حنين بزعل على بنتها : زينه تعالي وريني الحمام
_____________________________________
ساره : اروح اجيبلك العصير يحصل كل ده
مروه : ياربي انا اي الي عملتو ده
ساره : عشان لما اقولك انتي الغلطانه تسمعي كلامي
مروه بندم : وانا هعمل اي دلوقتي
ساره : متخافيش مش هيقطع عيش باباكي عشان موقف زي ده يعني اكيد هينسيَ
مروه : تفتكري
ساره : ايوا
_:.
ادم : ودي ابوها مين
زياد وهو بيسوق العربيه : استاذ مؤمن
ادم : معقوله؟؟ دده الي ماسك الشركه مكان بابا
زياد بضحك : بالظبط هتصفيه ولا اي 
ادم : عادي والله ميهمنيش بقولك اي بكرا تعدي عليا عايز اشوف الشركه شغلها ماشي ازاي
زياد : تمام
_____________________________________
حنين : هو في حاجه حصلت مضيقاكي يا زينه
زينه : لا لي
حنين : طيب انتي مرتاحه يحبيبتي
زينه : ايوا يا ماما
حنين : اومال انا مش مرتاحه لي حاسه ان في حاجه غلط بتحصل
زينه بإبتسامه : مفيش حاجه دي تهيوأت بسس
حنين : يارب تطلع تهيوأتت فعلا
_:.
بعد نص ساعه
سام : غمضضض عينيك الاول 
ادم : اخلصي دخليني
سام : مش هتدخل غير لما تغمض عينك
ادم بعدم فهم : وده ليي
سام : في مفااجئه
ادم : اي هي
سام : ياسلام وتبقي مفااجئه ازاي
بهاء : مينن الي على الباب يا سام
ادم بيفتكر صاحب الصوت ويبتسم : ده صوت جدو
سام بصيااح : لييي يبيبو كددده بوظت المفااجئه
ادم ويدخل بسرعه ويجري علي حضنو
بهاء بضحك : كنت فين من الصبح وسايب مراتك يا صاايع
ادم : كنت مع زياد سيبك مني ،، المهم انت عامل اي 
بهاء وياخد نفس طويل : انا كويس طول ما انتو حواليا ده انا عايش على حسكم 
ادم بإبتسامه : ازيك يا عمي ،، ازيك يا مرات عمي
وليد : كويسين ياحبيبي ،، احنا اسفين بس مضطرين نمشي 
زينه بزعل : لسه بدري يا بابا 
وليد : معلش يا بنتي هنجيلك تاني 
حنين وتحضن زينه : خلي بالك على نفسك
وليد : خلي بالك منها يا ادم 
ادم يبتسم لي وميردش
سام : بيبيو خليك قاعد معانا هنا
ادم : اي ده هو فاكر نفسو هيسيبنا تاني ولا اي
زينه : ايوا يا جدو خليك بدل ما انت قاعد لوحدك ونجيب عبير الي كانت بتساعدك في البيت تساعدنا هنا
سام : والنبي يا جدو دده انت واحشني اوي 
وبعد اقناع بيقتنع ويقبل يعيش معاهم في البيت. 
_____________________________________
مروه بتوتر : ماما
سمر بإنشغال : خير
مروه : انا انهارده اتخانقت مع واحد
سمر : ودي جديده عليكي !!
مروه بتردد : احم وطلع بالصدفه ابن صاحب الشركه الي بابا شغال فيها
سمر : اددم ؟؟
مروه : معرفش بقي
سمر بإستغراب وهدوء : انتي عرفتي منين ان هو صاحب الشركه ما ممكن مش هو
مروه : عرفت من زياد الي اتعرفت عليه لما روحت الشركه مع بابا الشهر الي فات 
وتكمل بخوف وتبعد عنها : المهم دلوقتي ان الي معرفش اسمو ده قالي هيصفي ناس من الشركه و شكلو قصدو على بابا عشان اتخانقت معاه 
سمر بإنفعال : يخربيتك هو انتي مبيجيش منك غير المشاكل وبس
مروه : ماما مش وقتو وحاولو تتصرفو انا مش هيتاخد مني حاجه تاني كفايه مفتاح العربيه
سمر : اخرصييي
مروه : بصي هو ميعرفش اسم وشكل بابا اي وممكن ينسىَ انو شافني اصلا 
سمر : لحسن حظك ان ابوكي هو الي ماسك لابوه الشغل كلو يعني مش موظف عادي
مروه : طيب وهو لي ميمسكش شغل ابوه بنفسو
سمر : هتنقي فيها ما هو راجع عشان كده
مروه بعدم فهم : وهو كان فين
سمر بنفاذ صبر : صاحب الشركه يبقي صاحب ابوكي وخلاه مسؤل عن الشركه طول غيابه عن مصر وكان كل مره في السنه يرجع يشوف الشركه ودلوقتي هو مات وابنو رجع مصر عشان يبقي هو المسؤل عن الشركه بتاعت ابوه يعني ادعي ان ابوكي يفضل في الشركه لو حتى موظف
مروه : لا لا ان شاء الله هيفضل مدير الشركه زي ما هو 
_________________________________
11:29 AM
زينه وتخبط على الباب
ادم وهو مغمض عينو و قاعد على الكرسي ومرخي جسمو
ادم ومديها ضهرو : ادخلي يا سام
زينه بتتحرك بالكرسي وتدخل وتقفل الباب وراها
ادم : اعمليلي مسااچ ل راسي عندي صدااع رهيبب 
زينه بتقرب بالكرسي ناحيتو وترفع ايديها وتطولو وتبدأ تحرك ايديها على شعرو الأسود الكثيف وتبتسم و قلبها يدق من الفرحه
ادم : اكتر حاجه بحبها فيكي انك بتعدليلي مزاجي بالمساچ بتاعك 
ادم بأرياحيه : اااه من امتي وايديك حنينه بالشكل ده انا كده هنام على ايديك 
ادم و يستغرب سكوتها 
ادم بيفتح عينو ويقوم من مكانو ويلاقيها زينه
ادم بعصبيه : اي الي انتي بتعمليه ده

انضمم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-