رواية وقعت في حب خادمتي سما وياسين الفصل التاسع 9 بقلم فرح القصاص

رواية وقعت في حب خادمتي سما وياسين الفصل التاسع 9 بقلم فرح القصاص


رواية وقعت في حب خادمتي سما وياسين الفصل التاسع 9 هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة فرح القصاص رواية وقعت في حب خادمتي سما وياسين الفصل التاسع 9 صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية وقعت في حب خادمتي سما وياسين الفصل التاسع 9 حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية وقعت في حب خادمتي سما وياسين الفصل التاسع 9

رواية وقعت في حب خادمتي سما وياسين بقلم فرح القصاص

رواية وقعت في حب خادمتي سما وياسين الفصل التاسع 9

يزن بيشيل الفوطه من ع كتفه بعصبيه وخنقه وبير*ميها بتجي علي سما بتدلق القهوه علي اديها 
سما بألم وصويت: اااااااههه 
يزن بيلتفت ورا بخضه من صويتها وبيلاقيها ماسكه ايدها وبتعيط بيقرب منها وبيمسك ايدها براحه 
سما بعياط وألم بتشد ايدها 
يزن: سما مش وقته وريني ايدك 
سما بتتجاهله وبتروح الحمام وبتشغل عليها المايه الساقعه وكانت بتعيط من الألم
يزن بيروح يفتح الباب 
يزن بصوت عالي: عزيززززههه 
بعد ثواني بترد
عزيزه: نعم يايزن بيه
يزن: هاتي تلج بسرررعههه 
عزيزه: حاضر 
وبيدخل بيلاقيها لسه في الحمام ومشغله المايه بيدخلها 
يزن: لسه بتحرقك؟ 
سما مبتردش عليه ومازلت بتعيط
يزن بيقفل المايه وبيمسك ايدها التانيه يخرجها بره 
سما بعياط وبتتشهتف: س.. سبني 
يزن مبيردش عليها و بيقعدها علي السرير وبيمسك ايدها المحروقه 
يزن ملامح وجه بيتغير لمه بيشوف الحرق 
يزن بفزع من شكل ايدها: اييي ده انتي جلدك اتشال...  ده كله من فنجان قهوه 
سما ومازلت بتعيط: ايدي حساسه اوي لو لسعه ممكن تكون بسيطه لي اي حد بس عندي بتكون حرق كبير 
وبتقاطعهم 
عزيزه: يزن بيه كمادات التلج
يزن: هاتي لعندي يعزيزه
عزيزه بتقرب منهم تدي التلج 
عزيزه بفزع: يلااهوي ايي الحرق ده 
يزن: اطلعي انتي دلوقتي يعزيزه مش وقته 
عزيزه: حاضر يبيه 
وبتروح لعند الباب وقبل ما تخرج بتنظر وراها بتلاقي يزن مهتم بيها 
عزيزه بغيره: الدنيا حظوظ وبتخرج وبتقفل الباب وراها 
يزن بيضع التلج علي الحرق 
سما بتسحب ايدها لان الالم زاد 
يزن: وجعك 
سما بعياط: اه حرقني اكتر 
يزن بيمسك ايدها تاني وبيضع التلج: معلشي هتحرقك في الاول بس 
وبعد دقايق وهو واضع التلج ع الحرق بيشيله 
وبيقوم يجيب كريم وشاش 
سما: انت هتعمل اي 
يزن: هحطلك الكريم ده وهلف ايدك بالشاش عشان ميجيش عليها حاجه 
سما: لا شكرا حلو اوي كدا 
يزن: ممكن تسكتي بجد ومتدخليش في حاجه 
سما: دي ايدي علي فكره 
يزن: و مين سبب الحرق؟ 
سما: انت
يزن: بس تبقي اسكتي لحد معالج الحرق السببته 
سما بصوت منخفض: ياريت لو كان علي الحرق ده بس 
يزن: بتقولي حاجه؟ 
سما: لأ
يزن بيضع الكريم علي الحرق براحه عشان ميوجعاش 
سما بتغمض عنيها من الوجع
يزن بيخلص وبيلف ايدها بشاش 
يزن: بس خلاص خلصت 
سما بتفتح عنيها: يعني خلاص 
يزن بيهز راسه بمعني(ايوا) 
سما بتقوم تقف: مع انك سبب الحرق بس شكرا وبتروح لعند الكوبايه القهوه المكسور وتلم الازاز
يزن بيقوم لعندها وبيقومها
يزن: انتي بتعملي 
سما: بشيل الازاز من ع الارض 
يزن: انتي عايزه تتعوري كمان يعني ولا اي مش كفايه الحرق سيبي كل ده انا هنادي لعزيزه تجيب واحده من الخدم يشيلو وينضفه 
سما: عادي مش هتفرق انا هخلص بسرعه 
يزن بنرفزه: انا مش عايز اتعصب عليكي بجد 
سما: خلاص مش هعمل حاجه 
يزن: راحه فين
سما: هروح اوضتي عشان انام
يزن: امم تمام 
سما بتخرج من الاوضه 
ويزن بيشيل الازاز من ع الارض وبيرمي 
وبيروح لعند السرير بيرمي نفسه وفي ثواني كان نام من ارهاق الشغل طول اليوم
꧁بقلم فرح القصاص꧂
*****************************
أليس: داده عزيزه
عزيزه: نعم يبنتي 
أليس: تعالي معايا شويه عيزاكي في موضوع مهم
عزيزه بتروح معاها
عزيزه: خير في حاجه 
أليس: هو في حاجه بين البنت الي اسمها سما ويزن 
عزيزه بتتوتر: ل.. لي بتسألي السؤال ده 
أليس: يعني عادي 
عزيزه: لا مفيش حاجه بنهم مجرد واحده بتشتغل والبيبه بتاعها بس 
أليس بشك: متأكده يداده قوليلي الصراحه
عزيزه: لو في حاجه هقولك يبنتي بس اكيد ورا السؤال ده حاجه
أليس: اصل لقتها لسه نازله من عنده دلوقتي وهي كانت من بدري فوق وساعت مو*ت ياسين الله يرحمه كانو حضنين بعض في قولت اكيد في حاجه بنهم
عزيزه: اممم لا والله معرف حاجه بس انتي شكلك غيرانه ولا اي
أليس بإرتباك: لا طبعا اغير اي ومن مين اصلا من خدامه
عزيزه: انتي لسه بتحبي يزن بيه؟ 
أليس: انا منستهوش عشان ابقي لسه بحبه ياداده 
عزيزه بتتسم بخبث: يعني عايزه تخلي يحبك وتقربي منه
أليس: يااااا ده حلم عمري يداده بس مش عايزه اعشم نفسي ع فاضي
عزيزه: طب لو خليت يزن بيه هو اليقولك انكو تتجوز
أليس عنيها بتلمع وبتتسم: بجد يداده
عزيزه: بجد اويي كمان اوثقي فيا وهخليكي الهانم بتاعت البيه
أليس بفرحه بتحضنها: يارب يداده يارب
عزيزه بتتسم بحقد وخبث
꧁بقلم فرح القصاص꧂
******************************في الصباح 
سما كانت واقفه في المطبخ بتحضر الفطار وبتحاول تعمل الحاجه بإيد واحده عشان الحرق 
أنس كان بيفرك عينه: صباح الخير يداده 
سما بضحكه بسيطه: صباح النور 
أنس بإبتسامة: سما.. مخدش بالي انك انتي فكرتك داده عزيزه 
سما وهي مشغوله في تحضير الاكل: دي تاني مره 
أنس: ايوا منا خد بالي بس اخر مره خلاص 
سما بإبتسامة:  كنت عايز حاجه اعملهالك 
أنس: ايوا كنت عايز داده عزيزه تعملي اسبرسو 
سما: اصبر عليا دقيقه بس وهعملهالك
أنس: خدي راحتك وبيلاحظ ايدها 
انس: ايدك مالها 
سما وبتعملو الاسبرسو: حرق بسيط 
انس بندهاش: حرق؟ 
سما؛ ايوا بس بسيط يعني عادي 
انس: طب مش تخلي بالك من نفسك
سما: هبقا انتبه بعدين وكانت بدور ع حاجه 
انس: بدوري عليه اي 
سما: خلاص لقيتها بس فوق 
انس؛ هي اي 
سما: القهوه وبتشب تجيبه 
انس: استني انا هجبهولك
سما: لا خلاص عرفت اجبها وبتشب اكتر وبتحركه ناحيتها وكان هيقع عليها
انس:سمااا بيشدها من ايدها لعنده وكانت قريبه منه
انس: انتي كويسه
سما بتعبد ع طول: ايوا.. انا اسفه بجد
انس: بتعذري علي حاجه 
سما: هروح اجيب قهوه من المخزن وهعملهالك ع طول 
انس: لا لا خلاص خليكي المهم انك كويسه.
سما: بجد شكرا يأنس بيه 
انس بإبتسامة: بلاش بيه دي قوليلي انس ع طول 
سما: ازاي يبيه مينفعش 
انس: بيه تاني؟  ومينفعش ليه انا مش عايزك تقوليلي يابيه دي 
سما: طب اقولك اي أستاذ 
انس: لا برضو قوليلي انس بس 
سما بإبتسامة: خلاص ماشي يا انس 
انس بإبتسامةاعجاب: طالعه منك حلو اوي
سما بإبتسامة بسيطه: شكرا وكانت بتنظر حوليها بتلمح يزن واقف علي باب المطبخ وناظر ليهم بعصبيه لدرجه سما خافت من نظرلته
سما بتوتر: يزن بيه 
انس بيلف ورا
انس: يزن انت واقف كدا لي 
يزن مبيردش عليه وبيوجه كلامه لسما 
يزن: تعالي ورايا 
سما: طيب هفطر حامد بيه عشان ياخد علاجه وهاجي ورا
يزن بشخط: قولتلك تعالي ورايا 
سما: حاضر 
انس بيروح لعنده: انت بتزعقلها لي يايزن البنت بتقولك هتفطر عمي عشان ياخد علاجه عملت اي يعني 
يزن: وانت بدافع عنها لي؟ 
انس: عشان انا شايف انها مغلطتش عشان تشخط فيها وتزعلقها كدا
يزن بعصبيه وبيضع ايده علي كتفه: لوسمحت ياانس متدخلش في اي حاجه تخصني 
انس: وسما تخصك؟ 
يزن بنفعال: سما م... وبيسكت 
انس: سما اي؟ كمل
سما بتتدخل
سما: يزن بيه خلاص انا جايه ورا حضرتك ع طول
يزن: وبسرعه سامعه وبيطلع 
سما: متزعلش من يزن بيه هو طبعه كدا 
انس: انا مزعلتش منه بس اتضايقت عشانك بس 
سما: لا انا خلاص اتعود عليه 
انس: بس هو عايزك في اي 
سما: معرفش والله هروح واشوف 
انس: طيب خلاص روحي عشان ميتعصبش عليكي تاني 
سما: تمام عن اذنك
꧁بقلم فرح القصاص꧂
***************************في الاوضه 
سما بتدخل 
يزن : اقفلي الباب وراكي
سما بتقفل الباب 
سما: كنت عايزني في اي 
يزن: كنتي بتعملي اي في المطبخ مع انس؟ 
سما: انا كنت بحضر الفطار وانس جي وكان عايز اعملو اسبرسو 
يزن بيتلفت ليها: ال اسبرسو بتعملي في حضنه؟ 
سما بتنظرله اوي: انت بتشك فيا؟ 
يزن : ومشكش فيكي ليه واحده مش محترمه زيك وعامله علاقه قبل الجواز مشكش فيها ازاي 
سما بتمسك دموعها: امم صح اكيد تشك فيا بس مضايق لي؟ يعني ولا انتي معتبرني مراتك وبتكرهني جدا كمان فرق معاك لي بقا؟ 
يزن بعصبيه: انا اه بكرهك بس متنسيش انك مراتي
سما: انا وانت بس لي نعرف محدش يعرف يعني قدام الناس مجرد خدامه وبشتغل عندك
يزن بعصبيه وبزعيق: انتي  كنتي بتعمليييي اييييي معاااااه
سما: وانت مالك 
يزن بيقرب منها وكان شكله يخوف من العصبيه: انا مالي؟ 
سما بترجع لورا بخوف وبتحاول متبينش لي: ايوا
يزن  وهو مازل بيقرب منها: لو مقولتش كنتي بتعملي معاه اي ياسما.... وبتقاطعو
سما: هتعمل اي يعني؟ 
يزن: عايزه تعرفي هعمل اي؟ 
سما بتخاف وكانت بترجع لورا لحد ما لزقت في الحيطه 
ويزن قرب منها جدا
سما ضربات قلبها بتزيد ومكنتش عارفه تاخد نفسها من قربه ليها
يزن: مش حرقتلك ايدك؟ وبيكمل  هحرقلك وشك الفرحانه بي وبدل ما الكل اللي بيشوفك يعجب بيكي هخلي عينه متفكرش تيجي عليه 
سما: انا مش فاهمه عايز مني اي انت مش بطقني مضايق ليه حتي لو في حاجه بنا 
يزن انفعل من الكلمه وضر*بها بالقلم
وبيدخل عليهم انس مره واحده وهو متعصب جدا

انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-