رواية احببت مظهرها ملك وادهم الفصل العاشر 10 بقلم كيان كاتبة

رواية احببت مظهرها ملك وادهم الفصل العاشر 10 بقلم كيان كاتبة


رواية احببت مظهرها ملك وادهم الفصل العاشر 10 هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة كيان كاتبة رواية احببت مظهرها ملك وادهم الفصل العاشر 10 صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية احببت مظهرها ملك وادهم الفصل العاشر 10 حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية احببت مظهرها ملك وادهم الفصل العاشر 10

رواية احببت مظهرها ملك وادهم بقلم كيان كاتبة

رواية احببت مظهرها ملك وادهم الفصل العاشر 10

ملك زقة آدهم بدلع: طيب روح غير انت هدومك وانا هستحما و غير هدومى علشان احطلك الاكل 
وتحركت من قدامه... آدهم بصلها وعض على شفيفه 
: اموت انا في الحنين دا 
ملك دخلت الحمام وقفلت الباب.. آدهم ضحك عليها وعلى تصرفاتها الى بفيت جريئه ماخرًا 
اتجه لدولاب وبداء يغير هدومه 
ملك طلعت راسها من الحمام بخجل
: نسيت أخد الهدوم 
آدهم بصلها بخبث
: أجبهملك واجى 
ملك بضيق: لا جهزهملى وحطهم على السرير وطلع... وقفل الباب 
آدهم رفع حاجبه: جهزلى وطلع وقفل كلها بكره يا ملوكتى
وبداء يختار ليها هدوم على زوقه 
****
خد التلفون الى في ايدها ولف نام على رجلها وهو بيتصفح موبيلها 
آدهم: بتعملى اي 
ملك خد التلفون: ملكش دعوه وقوم من على رجلى احنا في الصاله خالتى ممكن تطلع 
آدهم ولسه نايم على رجلها
: بفكر اظبط الشقه بتاعتى ونقعد فيها 
ملك: وخالتى هنسيبها لوحدها 
آدهم: ما احنا هنبقا فوق وانتى لو حابه تنزلى تقعدى معاها لما ابقا مش هنا 
ملك: لا انا مبسوطه هنا وبعدين خالتى مريضة قلب ومش صح نسيبها 
آدهم: الى يريحك يا ملوكتى 
ملك ركزة في التلفزيون وهى بتحرك ايدها على صدره وقفت لما حست بحاجه غريبه تحت ايدها بصت بنتبها لقيت اسمها مكتوب مكان قلبه بس باهت شوية علشان كدا مكنتش بتاخد بالها منه 
آدهم اتعدل: اهو انتى الى بتجبيه لنفسك انا كراجل افهم ايه من ايدك الى بتتحرك على جسمى دى 
ملك بهدوء قربت وبدات تفك أزرار القميص 
آدهم: ملك مش هنا تعالى ندخل اوضتنا 
ملك اتحسست مكان اسمها 
: كاتبه من امتى 
آدهم حك طرف منخيره 
: اول شهر ليا في الشغل واحد زميلنا كان بيعملهم وقلي اعملك فانا طلبة منه يكتب اسمك بقاله عشر سنين على صدرى 
ملك بندفع رمت نفسها عليه وباسته وهو حضنها وتعمق معاها 
ملك بعدت علشان تاخد نفسها ولسه قريبه منه... لسه هتقرب مره تانى آدهم بعد 
: تعالى ندخل اوضتنا احسن 
ملك اتعدلة وحمحم بحرج
: احم لا انت اصلا متهور 
آدهم ابتسم وخدها في حضنه وتابعوا المسلسل الى شغال
****
في كافيه
زينب(زيزي): عايزه الصراحه مكنتش متوقعه أن آدهم يتجوز وخصوصا بنت عمته ولا خالته التخينه دى
لى لى ملل: ليه يعني ادهم مكنش بيحب حد فينا ومكلمش بنات قبل كدا احنا الى كنا بنرمى نفسنا عليه علشان يكلمنا وبعدين واضحه انه بيحب بنت خالته فاكره من عشر سنين لما مازن كتبلنا كلنا وشم واحنا كتبنا اسمه وهو كتب اسم البنت دى لما بيبقا عنده شغل بليل كان بيفضل يرغي معاه لصبح... ادهم مش بتاع بنات بس هو مش بيقول لبنت لا برضو وبيحب مراته 
زيزي: ياااه كل دا 
لى لى: ايوه
زيزي: والى يخلى مرات آدهم تطلب الطلاق منه 
لى لى: عارفه يا زيزي آدهم دا حلم عمر مش مجرد راجل عابر في حياتى 
*****
بليل 
ملك نايمه بعمق ولابس قميص وشعرها مفرود 
آدهم دخل في وقت متاخر وقفل الباب براحه علشان متصحاش 
ابتسم لما شافها نايمه قلع التيشرت بتاعه ودخل جنبها تحت الغطاء 
ملك اتعدلت بنوم 
: كنت فين 
ادهم باس كتفها الظاهر
: كنت قاعد على القهوه مع صحابي 
ملك حركت وشها بنعومه على صدره 
مميل باس رقبتها 
: نامى يا حبيبتي نامى بكره اخر يوم فى العذر بتاعك....بص لجسمها وعض على شفته... وهيبقا يوم صعب عليكى ووو.... يتبع

انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا 

للانضمام لجروب الواتساب اضغط هنا

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-