رواية احببت ظابط مخابرات رقيه وبدر الفصل الرابع 4 بقلم رحمه محمد

رواية احببت ظابط مخابرات رقيه وبدر الفصل الرابع 4 بقلم رحمه محمد


رواية احببت ظابط مخابرات رقيه وبدر الفصل الرابع 4 هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة رحمه محمد رواية احببت ظابط مخابرات رقيه وبدر الفصل الرابع 4 صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية احببت ظابط مخابرات رقيه وبدر الفصل الرابع 4 حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية احببت ظابط مخابرات رقيه وبدر الفصل الرابع 4

رواية احببت ظابط مخابرات رقيه وبدربقلم رحمه محمد

رواية احببت ظابط مخابرات رقيه وبدر الفصل الرابع 4

بصتله رقيه بضيق وهو كمل كلامه وقال : اناا جعان متخفيش مش هاذيكي
رقيه : متقدرش اصلا
بدر : انتي ي بت علي طول ردودك جاهزه كدا
بصتله رقيه بضيق  وقعدت عشان تاكله 
بدر : قوليلي انتي اسمك اي
رقيه :حاجه متخصكش
اخدت رقيه الصينيه ودخلت المطبخ ولما طلعت قالها بدر : اناا ملاحظ انك ساكنه لوحدك هما فين اهلك
رقيه : قولنا حاجه متخصكش وبعدين يلا عشان تمشي اطن اناا عملت اللي علياا وزياده
بدر : امشي ازاي انتي مش شايفه الحاله اللي اناا فيها
رقيه : خلاص كلم حد يجي ياخدك ولا انت معندكش اهل يسالوا عليك
بدر : هما ف مكان احسن منناا
رقيه : احم اناا اسفه مكنتش اعرف
بدر : ولا يهمك
رقيه : طب انت معندكش صاحب يجي ياخدك
رد بدر باستعباط  : صاحب يعني اي صاحب
رقيه : انت هتستعبط ولا اي
بدر : بهزار بهزار هو موبيلي فين عشان ارن عليه
رقيه : معرفش 
بدر : اه صح اناا شكلي نسيته ف العربيه 
رقيه : خلاص خد تليفوني ورن عليه انت حافظ رقمه الأول 
بدر : اه حافظه 
دخلت رقيه الاوضه تجيب الموبيل عشان يرن علي أدهم صاحبه واستني يرد 
........................ 
وعند ادهم 
كان قاعد ف مكتبه وهو مصدع من كتر التفكير والقلق علي بدر خرج من سرحانه علي رنت الموبيل 
ف رد باستغراب  لما لاقي رقم غريب : الو مين معاياا 
بدر : اناا ي ادهم 
ادهم : انت فين  ي بدر كنت مخفي فين كل دا،  انت كويس طمني عليك، ومال صوتك 
بدر : اهدي بس ي عم ادهم اناا كويس الحمدلله متقلقش 
ادهم : طب انت كنت فين واي اللي حصل فهمني  
بدر : هفهمك كل حاجه بعدين، المهم اناا هبعتلك اللوكيشن دلوقتي عشان تيجي وتاخدني من المكان اللي اناا فيه 
ادهم: مااشي ثواني وهكون عندك 
بعتله بدر اللوكيشن 
وادهم خرج بسرعه من الشركه وركب عربيته وراح علي العنوان 
................... 
وعند بدر 
رقيه : صحبك هيجي 
بدر : ايواا جاي ف السكه 
رقيه مردتش عليه ولكن هو كمل كلامه وقال : ما تحكيلي عنك عما صحبي يجي 
رقيه : اي؟ 
بدر : عندي فضول بصراحه 
رقيه : مفيش حاجة تتحكي 
بدر : مفيش حد معندوكش حاجات تتحكي 
رقيه : اناا هخرج بره علي ما صاحبك يجي 
خرجت رقيه بره بس قبل ما تقفل الباب بصتله وقالتله : اناا كمان عيلتي ف مكان احسن مننا قفلت الباب بسرعه وبدر سرح فيها 
اول ما فتحت رقيه الباب عشان تشم هوا سويه لاقت واحد واقف بره وكان لساا هبخبط علي الباب 
رقيه : انت صاحبه مش كدا 
ادهم : ايواا هو فين 
رقيه : ادخل هتلاقيه ف الصاله 
دخل ادهم بسرعه ولما بدر شافه قام بصعوبه من مكانه ولكنه صرخ بوجع لما ادهم حضنه 
بدر : يخربيتك براحه ي ادهم 
ادهم : اسف معلشي مش اخدت بالي، بس اي اللي عمل فيك كدا
بدر : هقولك بعدين المهم ساعدني عشان امشي 
ادهم : مااشي بس مين المزه اللي بره دي 
بدر : ادهم لم نفسك 
ادهم بضحك : مااشي بس ليه 
بدر : هو اي اللي ليه 
ادهم بغمزه : اي الصناره غمزت ولا اي 
بدر : روحني ي ادهم بدل ما اطلع عنيك 
ادهم : خلاص خلاص  يلا تعالي 
سنده ادهم وخرجوا هما الاتنين بره 
بدر بابتسامه : شكراا علي وقفتك جمبي 
رقيه : الشكر لله 
بصلها بدر بصه طويله وكانه بيحفظ ملامحها ف ذاكراته وبعدين خرجوا ساعده ادهم انه يركب عربيته ولما بدر ركب ركب هو جمبه 
ادهم : احكيلي بقاا اي اللي حصل اناا عارف انك عملت حادثه لما سمعت صوت العربيه وكمان لما خليت المساعد يدور عليك لاقي العربيه متكسره اي دي حادثه مقصوده صح 
بدر : ايواا مقصوده هو اللي عاملها 
ادهم : اناا حذرتك ميت مره وقولتلك بلاش تدخل المناقصه دي شوفت حصلك اي من ورا عنادك دا 
بدر : كدا  كدا كان هيعمل كدا حتي لو مكنتش كسبتها، ما انت عارف انه بيكرهني قد اي 
اتنهد ادهم وبدر قال بتعب : بيني وبينك اناا عايز  المهمه دي  تخلص بقاا عشان اخد اجازه طويله من شغلي 
ادهم : واناا كمان احناا تعبناا اووي ف القضيه دي اوووي 
وصلوا هما الاتنين بيت بدر فدخلوا جوا 
بدر : اناا هدخل اخد حمام واغير هدومي روح انت على شغلك 
ادهم : لا طبعاا انت بتقول اي ازاي اسيبك وانت ف الحاله دي 
بدر : متقلقش علياا ي ادهم اناا هناك بعد ما اخد حمام لاني عايز انام ولو عوزت حاجه هنادي علي الخدم متقلقش 
ادهم : متاكد 
بدر : متاكد متخفش علياا 
ادهم : مااشي خد بالك من نفسك 
بدر : ان شاء الله 
مشي ادهم وهو بدر فضل يفكر ف حوار لحد ما دخل اخد حمام وغير هدومه نام علي السرير وهو لساا بيفكر فيهاا 
بدر ف نفسه : وبعدين بقااا انتي مش راضيه تروحي من دماغي ليهه انصرفي عايز انام 
فضل بدو يفكر لحد ما راح ف النوم 
وبعد شويه...... 

انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا 
للانضمام لجروب الواتساب اضغط هنا
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-