رواية معادلة كيان كيان وفهد الفصل السادس والخمسون 56 بقلم هدي عبد الصافي

رواية معادلة كيان كيان وفهد الفصل السادس والخمسون 56 بقلم هدي عبد الصافي


رواية معادلة كيان كيان وفهد الفصل السادس والخمسون 56 هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة هدي عبد الصافي رواية معادلة كيان كيان وفهد الفصل السادس والخمسون 56  صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية معادلة كيان كيان وفهد الفصل السادس والخمسون 56 حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية معادلة كيان كيان وفهد الفصل السادس والخمسون 56

رواية معادلة كيان كيان وفهد بقلم هدي عبد الصافي

رواية معادلة كيان كيان وفهد الفصل السادس والخمسون 56

زين : لو ضحكت عليكى هاجى اتقدملك ليييه لو ضحكت عليكى انتى مفكرة انى كده ضحكت عليكى تحبى اوريكى الضحك بيبقا ازاى تحبى ولز'قها فى الحيطة وقرب منها وهمس جمب ودنها بوجع
زين بوجع وهمس: تحبى اوريكى ومشا وشو على خدها بهدواء و...
زين بوجع: انا حبيتك من كل قلبى
ليان بعياط: انتا كداب
زين: هكدب ليه انتى مفكرة انى لو عايز منك حاجة مش هعرف اخدها الفكرة انك مختلفة عن ا'لبنات مش عشان بنت خالى لا عشان حبيبتى
ليان بعياط: ودلوقتى هتسيبنى وتستسلم وتمشى
زين بصلها: انتى بتاعتى انا وبس سامعة لو اتطر'بقت السماء على الارض انتى بتا'عتى انا سامعة انا يا ليان
ليان بدموع: انا بحبك يا زين 
زين بفرحة هيا اول مرة تقلو بحبك
زين: وانا كمان بحبك وراح حضنها جامد
عمر: اى كده اتاخرو
سليم: خليك يا ابو العمامير انا هطلع اشوفهم
عمر: ماشى بسرعة
سليم طلع وفتح الباب لقاها فى حضنو بتعيط
سليم بصدمة: انتو بتعملو اى يا ولاد ال** بتعمل اى يلا وبعدو عنها وضربو بلبو'كس فى جمبو
زين: ياعم ايدك دى هتبقا مراتى
سليم: لما تبقا يا حبيبى سامع لما تبقا وبص لليان
سليم: وافقتى
ليان باحراج: اه 
سليم : امال كان لزمتو اى من الاول ولا هو لازم يطلعلك 
يلا يااخويا انتا وهيا يلا ونزلو 
حبيبة بقلق: اى يا ليلو موافقة
ليان باحراج: بعد رائى بابى يا عمتو
عمر: مبروك يا حبيبت بابى وحضنها بيشمها لقا ريحة زين البرفن الى حاطو فى فستانها
عمر بصلو: ياابن ا'لكلب وحيات امى ما هسيبك 
عمر ليهم: طب هاخد زين خمس دقايق اقلو حاجة بقا وكده
سليم كان قرا شفايف عمر وهو بيتكلم
سليم بضحك: براحة ياابو العماير ها الواد داخل على جواز
زين بصلو : ياابن هيا دى الصحوبية بدل متلحقنى
سليم رفع ايدو وراح خد كيالا فى حضنو
سليم بضحك: عقبال فرحك يا كوكى
كيالا: عقبالك يا روح كوكى
عمر وزين فى الجنينة وزين بيبعد عنو
زين: اهدا ياابو العمامير
عمر: بنتى فستانها فيه ريحتك ازاى
زين : مهو مهو اصل انا كنت واقف قدامها
عمر وبيديلو بلبو'كس فى بطنو: يا جدع واقف قدامها
زين : ااه ينهار مش معدى ياعم مهى هتبقى مراتى
عمر وادالو بلبو'كس فى وشو: لما تبقا مراتك سامع
ولسه هيضربو سليم جه يبعدو خد الضر'بة فى صدر'و
سليم بوجع وضحك: خلاص يا عمى خلاص
عمر: وانتا كمان ياض ياابن ال مقلتش حاجة
وجاى يضربو الاتنين طلعو يجرو وعمر وقف فضل يضحك
اليوم عدا والى هيسال عن ديچة(ديچة مسافرة)
سليم فى المكتب
فهد دخل مكتب سليم
سليم قام احترام ليه 
سليم: اتفضل يا بوص
فهد: لا يا حبيبى ده مكتبك اقعد انا جاى اقلك حاجة وخارج
سليم: خير يا بوب 
فهد: مازن معزوم عندنا على العشاء متتاخروش(مازن يبقا خطيب كيالا)
سليم: تمم يا بوب انتا ماشى دلوقتى
فهد: اه سلام انا بقا
سليم: سلام يا بوب
عند زين راح يجيب ليان من الكلية عشان يخرجو
زين: حبيبتى يلا ولسه هيمشو لقو بنت بتنده لزين
سارة: زين زينو يا زيين
زين بتافاف: اوف هو يوم من اولو نكد
ليان بغيرة: كلم يا استاذ زينو
زين: هو نكد نكد يعنى مفيش كلام
زين للبنت: خير يا سارة
البنت لسه هتقرب تحضنو كلعادة زين بعد
سارة: فى اى يا اابنى مش باين
ليان بقر'ف: معلش مهو اتعدل عقبالك يا متد'لعة
سارة :اى ده مين دى
زين: بنت
ليان بمقاطعة: خطيبتو وفيما بعد مراتو عقبال متتخطبى وتلاقى حد 'يلمك وحطت الدبلة فى وشها
زين واقف هيفطس من الضحك
ليان : وبعد اذنك بقا عشان هيخرجنى يلا يا يا زينو 
زين بضحك: يلا يا قلب زينو وركبو العربية
ليان بزعيق: مين البت دي ده كان فاضل شوية وتبو'سك 
زين وبيقرب عليها
زين: طب مبو'سك انتا يا جميل
ليان زقتو: احترم نفسك مهو احنا مش هنخلص من معجبينك ابدا ده اى القر'ف ده
زين: ليان خلاص يا حبيبتى بلاش نكد
ليان: نيننى اوف روحنى
زين: مش كنا هنخرج
ليان: لا عايزة اتزفت اروح
زين: ماشى يا ليان زى متحبى ودور العربية ومشى
عند سليم 
سليم: دخل السكرتيرة لجديدة
حازم: تمم يا سليم بيه
دخلت بنت ملامحها هادية وخالية من اى ميك اب 
ريماس: السلام عليكم 
سليم واتعدل: وعليكم السلام ورحمة الله وبركاتو اتفضلى كل ده وهو مش باصصلها
ريماس ادتو السى ڤى بتاعها
سليم وبصلها: كويس جدا جدا جدا وتاه فى ملامحها
ريماس: شكرا لحضرتك
سليم: تتجوزينى
ريماس بصدمة: اى
سليم: بقلك تتجوزينى
ريماس وفى نفس الصدمة: اى الى حضرتك بتقولو ده بعد اذنك وجت تخرج سليم شدها ليه 
سليم: قلت اى غلط وقرب جمب ودنها
سليم: هقلك تانى بهدواء تقبلى تتجوزينى
ريماس بصوت ضايع: بعد اذنك ميصحش كده ابعد 
سليم وشدها قعدها على الكنبة وقعد جمبها 
سليم: مهو انتى هتتجوزينى يعنى هتتجوزينى وقرب منها و..

للانضمام لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا 

للانضمام لجروب الواتساب اضغط هنا

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-