رواية هكذا تسير الحياة الفصل الثامن 8 بقلم رنا سعيد

رواية هكذا تسير الحياة الفصل الثامن 8 بقلم رنا سعيد


رواية هكذا تسير الحياة الفصل الثامن 8 هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة رنا سعيد رواية هكذا تسير الحياة الفصل الثامن 8 صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية هكذا تسير الحياة الفصل الثامن 8 حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية هكذا تسير الحياة الفصل الثامن 8

رواية هكذا تسير الحياة بقلم رنا سعيد

رواية هكذا تسير الحياة الفصل الثامن 8

رنا بضحكه خبيثه:احسن حل امثل الا انا نايمه
باك
وفجاء الباب اتفتح بكل قوه
ادهم بضحكه:وانا عامله نفسي نايمه هههههههه
رنا بصدمه وبذهول:ااددهم
ادهم وبيقترب منها وبعصبيه:وقسما بالله لعلمك الادب يارنا
بقا انا تعملي كده معايا وتحطلي مش عارف اي في نسكافيه
رنا بخوف وقامت من علي سرير وبتبعد وبتصطنع القوه:تستاهل
ادهم واقترب منها اكثر ولسه يمسكها بس رنا طلعت تجري علي الحمام ودخلت وقفلت الباب علي نفسها
ادهم بصوت عالي وبيخبط علي باب الحمام:افتحي الباب احسن وربي هكسره دلوقتي يارنا
رنا بخوف وفتحت الباب ادهم مسكها وزقها علي الحيطه وحواطها بين ايده
ادهم وبيجز علي اسنانه:انا عايز افهم انتي عملتي كده ليه انتي عايزه تموتني يارنا انطقي
رنا وحطت ايدها علي شفايفه وبخوف:بعيد الشر عليك
ادهم بهدوء وببتسامه جانبيه:اومال خايفه عليه بتاذيني ليه
رنا بحده:علي فكره ياادهم اصلا الحبوب دي مش بتموت دي بس بتخلي بطنك توجعك وتعقد تتدخل الحمام كل ثانيه لمدت الساعه زاي ماحصل معاك بالظبط يعني مش هتموت يعني
ادهم وببص في عنيها وبحه مثيره:وليه عملتي كده
رنا وبدات تتاثر من نظرت عينه وبحة صوته
رنا ونزلت عينها وشها في الارض
ادهم ومسك ذقنه ورافع وشها وبحه مثيره:ارفعي وشك
وكلمني
رنا بتوتر وعين ادهم بص في عينها:م مش هقولك انا عملت كده ليه اما تقولي برضوا انت بتعمل معايا ليه كده
ادهم واقترب منها وبا"سها من خدها وهي اتصدمت وبرقت عينها
ادهم ببتسامه خبيثه وبحه مثيره:قوليلي بقا عملتي كده ليه ياحياتي مش انا ادهم حبيبك
رنا بضعف:ل لاااا مش هقول لما تقول انت الاول
ادهم واقترب منها وبا"سها من شفايفها وبا"سها من خديها الاتنين
رنا وبرقت عينها اكثر وجها احمر بشده من الخجل
ادهم ببتسامه جانبيه من منظرها
ادهم ببحه مثيره اكثر:رورو
رنا بضعف اكثر:ادهم بصراحه
ادهم ببحه مثيره:اي
رنا بتوهان في عينه:عملت كده عشان كنت عايز تخرج مع البت انجي دي فاانا اضيقت وغيرت عليك منها فاعملت كده
ادهم بضحك وبعيد عنها وبيسقف
ادهم بضحكه:عشان كده انا كنت عارف اصلا عشان كنت شايفاك وانتي واقفه وبتصنتي علينا قولت اكيد عملت كده من سبب ان هخرج مع واحده غيرها بس كنت حبب اسمعها منك ياقمر هههههههه
رنا بضيق وبعصبيه:بقا كده طب يلا اطلع برا بقا
ادهم:طب براحه شوي احسن مايطقلك عرق
رنا بضيق اكثر:انت واحد بارد ومستفز برا يلا
ادهم:طب انا عايز اكل يلا حضرلي الاكل ياخا"دمتي
رنا بضيق:نعم اي خا"دمتي دي ان شاء الله
ادهم ببتسامه جانبيه:طب ماانتي فعلا كده انتي نسيتي ولا اي
رنا ببتسامه وجع:لا مش نسيت وفكرها كويس اوي
ادهم:امممم طب يلا حضري الغدا
وادهم كان لسه هيمشي بس وقفه صوت رنا
رنا:ادهم انت مجوزيني ليه
ادهم ببتسامه جانبيه:ماانا قولتلك عشان انتقام منك
رنا بحزن:تنتقم مني ليه هو انا عملتلك اي عشان تنتقم مني
ادهم وكان لسه هيمشي
رنا بحزن:طلقني ياادهم وبقا كده هتكون انتقمت مني اكثر
ادهم ببتسامه خبيثه وبيقترب منها:متستعجليش هطلاقك بس مش دلوقتي لما انتقم منك الاول واخليكي تتمني كل ثانيه المو"ت يبقا اطلاقك
رنا بحزن وبوجع:قد اي كده بتكر"هني ياادهم
ادهم ببتسامه جانبيه:واكتر من كده كمان ويلا اطلعي اعملي الاقولتلك عليه
ادهم وخرج برا واعقد في الصالون ورنا دموعها نزلت ومسحتها وطلعت بعديها وحضرت لي الغدا
رنا بضيق وبحده:اتفضل
ادهم ببتسامه خبيثه:مرسي ياخا"دمتي
رنا بضيق اكثر:بعتقد ليها اسم بعد اذنك
ادهم:عارف اسمك خادمتي رنا محمد
رنا بحده:عايز حاجه تاني
ادهم:اها اعمليلي عصير كوكتيل من كل انواع الفاكهه الاعندك
رنا بحده:حاضر
رنا ودخلت المطبخ وبدات تجهز الفواكهه
وبعد فتره قليله حضرت العصير كوكتيل
رنا وخرجت من المطبخ
رنا بحده:اتفضل
ادهم ببتسامه:مرسي ياخا"دمتي
رنا بخبث وباستفزاز:العفو يا دونكي
ادهم بعصبيه:سمعني انتي قولتي اي تاني كده
رنا بحده وبتصطنع القوه:العفو يادونكي يعني العفو ياحمار
ادهم وساب العصير وبص عليها بغضب جحيم وبداء يقترب منها ووووووو

انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا 

للانضمام لجروب الواتساب اضغط هنا 

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-