رواية لم تكن اختياري اسر ومريم الفصل الثامن 8 بقلم حياة الكيوت

رواية لم تكن اختياري اسر ومريم الفصل الثامن 8 بقلم حياة الكيوت


رواية لم تكن اختياري اسر ومريم الفصل الثامن 8 هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة حياة الكيوت رواية لم تكن اختياري اسر ومريم الفصل الثامن 8 صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية لم تكن اختياري اسر ومريم الفصل الثامن 8 حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية لم تكن اختياري اسر ومريم الفصل الثامن 8

رواية لم تكن اختياري اسر ومريم بقلم حياة الكيوت

رواية لم تكن اختياري اسر ومريم الفصل الثامن 8

نهارك اسود يا مريم !!!
مريم بعد ما كانت تبتسم بثقه اختفت الابتسامه واتقلبت لتكشيره وخوف : ايه ؟؟!
اسر بضحك : ده سامر لما كان خاطبك كان خاطب واحده بالسر و بيخونك مع واحدة تانيه
مريم وبتمسك مكان قلبها : وقعت قلبي 
حنين بصدمه : ايه ؟؟!..... وبتمسك منه التلفون بتقلب لبدايه الشات بتلاقي فعلا انها واحده غير مريم 
اسر بحده : دلوقتي اطلعي برا!!!........وليا كلام تاني مع سامر وو.....
فجأه بيلاقوا خبط جامد على الباب وسامر بيزعق 
اسر بزهق : عايز ايه ده كمان ؟؟!
حنين بخوف وتوسل : لالا ابوس ايدك ما تفتحلوش ده انا اروح فيها 
مريم صعبت عليها اختها 
:خلاص يا اسر مشيه 
اسر = لا
مريم : حرام عليك
اسر = برضو لا 
مريم : عشان خاطري
اسر بيتنهد : ماشي .........وبيفتح الباب 
سامر : اطلعي يا حنين الكلب بقى انا تزقيني !!!
اسر : كلامك معايا أنا 
سامر : مليش كلام معاك تاني !!!
اسر : اولا صوتك يوطى تانيا انت لو بتلم مراتك ما كنتش هتكلم معاك
سامر باستفزاز : مش لاممها عاجباني كده 
اسر : دي مش رجوله على فكره!!!
سامر بعصبيه  : مش واحد زيك اتجوز خطيبه اخوه وعارف اخوه بيحبها يتكلم عن الرجوله !!!
اسر : مش واحد بيخون خطيبته مع اكتر من واحده ويجي يقول بحبها إذا دي الرجوله فسبتهالك 
سامر بتوتر : مخونتهاش انت ليه بتقول كده ؟؟!
اسر برفعه حاجب : والله ؟؟!.......وتعالي نشرب استينج في شارع الهرم ده ايه ؟!!
سامر : ملكش دعوه دي بنت كنت بضحك عليها بس بحب مريم بعدين عرفت ازاي ؟؟!
اسر : ما انت لو بتلم مراتك كنت عرفت ازاي ؟؟!
اسر بتوعد : اااه يا حنين الكلب والله ما سايبك 
اسر : أنا بقول كده برضو...... وبيقفل الباب في وشه 
اسر بحده : حنين اطلعي برا
حنين بدموع : لا ده هيقت..لني
مريم : يا اسر بس
اسر بحده : واحد ومراته ملناش دعوه !!!
 مريم بتسكت وحنين بتطلع  بخوف وغيظ وبتنزل المطبخ  عشان تتفادى سامر
 بتلاقي الخدامه اللي جابها اسر لمريم بتعمل الاكل 
حنين بتفكير : بقولك ايه ؟؟!
الخدامه (منات) : ايوه اتفضلي 
حنين: انتي بتعملي الاكل ده لمين 
منات : لمدام مريم انتي اختها صح ؟؟!
حنين : اممم 
منات وبتمد أيدها وبتبتسم : مدام مريم دي طيبه اوي أنا وهي بقينا صحاب عايزه اتعرف عليكي أنا منات عندي 23 سنه في كليه...
حنين بزهق وبتزق ايدها : بس خلاص خلاص انتي هتحكيلي قصه حياتك 
منات كشرت وكملت طبخ وهي بتعمل العصير
حنين : بقولك ايه يااااا...
منات : منات 
حنين بلا مبالاة : مش مهم
حنين : هديلك 2000 جنيه مقابل تعمليلي حاجه 
منات بفرحه : اعتبريها خلصت اييييه هي ؟؟!
حنين : تحطي لمريم في الاكل صبغه 
منات بصدمه : اييييه ؟؟!
حنين : خلاص مش مشكله احطه أنا واوفر فلوسي
منات بتفكير : موافقه 
حنين : كويس وبتجيبلها الصبغه وببتاكد انها حطتها في الصحن  
وهما قاعدين في السفره :
مريم : تعالي اقعدي كلي معانا يا منات
منات بخجل : لا متشكره كلت 
الجد بحزم : لا لا مفيش كلام انتي تقعدي تاكلي معانا ومفيش نقاش
وبتقعد تاكل معاهم 
مريم : الله الاكل طعمه حلو اوي يا منات 
منات بتوتر : تسلمي
حنين بتبتسم بخبث وهي بتبص لمريم فجأة بتلاقي الم فظيع في بطنها بتبص لمنات بصدمه بتلاقي منات بصتلها بشماته ونزلت وشها 
حنين بصدمه وخوف : بموووووووو-ت الحقوني !!! 

انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا 
للانضمام لجروب الواتساب اضغط هنا
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-