رواية معشوقتى الصغيره ادم ومرام الفصل التاسع 9 بقلم رانيا يوسف

رواية معشوقتى الصغيره ادم ومرام الفصل التاسع 9 بقلم رانيا يوسف


رواية معشوقتى الصغيره ادم ومرام الفصل التاسع 9 هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة رانيا يوسف رواية معشوقتى الصغيره ادم ومرام الفصل التاسع 9 صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية معشوقتى الصغيره ادم ومرام الفصل التاسع 9 حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية معشوقتى الصغيره ادم ومرام الفصل التاسع 9

رواية معشوقتى الصغيره ادم ومرام بقلم رانيا يوسف

رواية معشوقتى الصغيره ادم ومرام الفصل التاسع 9

مرام  بانهياار:   ابعد عنى ابعد يحيوان  وبتحاول تفك نفسهاا  بس مبتعرفش بيقرب حسن اكتر  ويقطع هدومها فجأة بيلاقى ايد بتشده
مرام بانهيار:  ادم  🥺وبيغمى عليها 
ادم وهو بيضرب حسن: والله لاربيك يابن ****** وبينزل فوقه ضرب لحد ميغمى عليه بيسيبه مرمى ع الارض وبيجرى يفوق مرام 
ادم بخوف:  مرام... مرام فوقي علشان خاطري 
ومرام ف دنيا تانيه بيشيلها ادم وينزل يحطها ف عربيته بيرن ادم ع صاحبه
ادم:  اطلع خود الكلب اللى فوق وديه مع بنت ال*****ف المخزن وقفل الفون وطلع ع بيت خالتو
ادم وهو داخل بتشوفه ام مرام  بتجرى عليه بخضه 
ام مرام:  مالها بنتى فيهاا اييه
ادم بخوف:  نفوقها الاول بس وافهمك وبيفضلوا فترة يفوقوها لحد متفووق مررام 
مرام بتفتح عنيهاا بتلاقى ادم ف وشهاا بتترمى ف حضنه وتعيط جامد
ادم بياخدها ف حضنه:  اهدى ي حبيبتي انتى كويسه
مرام:  غيبت علياا  كده لييه  كنت هروح فيها
ادم:  معلش  ي حبيبتي كنت بربي بنت ******  وبعدين انا مش هسمح لمخلووق يلمس شعره منك 
ام مرام بتاخد بنتها ف حضنها:  انتى كويسه ي حبيبتي 
مرام:  ايوة انا تمام
ام مرام: فهمونى ف اييه
ادم: هقولك و......... بيحكيلها اللى حصل 
ام مرام بتبص لبنتها م تحت  لفووق: انتى كويسه صح
ادم فهم قصدها:  ايوة يخالتو متقلقيش،  يلا نسيبها ترتاح شويه وبيطلعوا ويسيبوها 
****ف الصالون*******
ام مرام بانهياار:  انا بنتى يحصلهاا كل ده وانا معرفش
ادم:  مكنش ينفع اقولك مكونتيش هتوافقي انها تروح 
ام مرام:  افرض كان حصلها حاجه 
ادم:  هى ف امان طول ماهى معاياا 
ام مرام:  انا عارفه ي ادم والا مكنتش سيبتك معانا لدلوقتى
ادم:  طيب ي خالتوو همشي اشوف الكلاب اللى ف المخزن
ام مرام:  ناوى ع اييه
ادم: هربيهم وبعدين اسجنهم انا مسجل كل حاجه كنت حاطط لمرام ف سلسلتها جهاز بيسجل كل حاجه بس هى متعرفش  يلا سلام وبيمشي ادم
*******بعد مرور  اسبوع*******
مرام وامها وادم  بيفطروا سوا 
ادم:  خالتوو  انا هاخد مرام نخرج النهارده 
مرام:  لالا مش خارجه
ادم: مرام انتى بقالك شهر مخرجتيش خايفه م اييه الكلاب اتسجنوا  وانا شفيت غليلى منهم الاتنين 
مرام:  بس اااا............ 
ادم:  مفيش بس، موافقه يخالتو
ام مرام: اخرجوا انا مطمنه طول ماهى معاك
ادم بنظرة لمرام هى مفهمتهاش:  خلصي اكل واجهزى وانا هوصل مشوار 
مرام: تمام
وبيمشي ادم  وتدخل مرام تجهز وبتلبس فستاان احمر  قصير شويه وضيق م عند الصدر ونازل بوسع م تحت وسابت شعرهاا 
مررام بتبص لنفسها  ف المرايه:  والله قمر ي بت ي مرمر   عارفه لو كان ينفع كنت اتجوزتنى😂
ادم وهو واقف  عند الباب: عيب عليكي وانا موجود 
مرام بخضه: ايييه مش تكح 
ادم: والله براحتى بقاا 
مرام: ااا......... 
ادم:  باااس انتى هتتكلمى لسه يلا علشان منتاخرش
مرام  : ههنروح فيين
ادم:  مفاجأة
  بعد فترة بيوصلوا للمكااان 
مرام باستغراب:  اييه المكان دا ؟ 
ادم:  طيب ادخلى لحد مجيب محفظتى نسيتهااا  ف العربيه  
بتدخل مرام بتتصدم وعيونها تدمع 
ادم بيجى م وراها:.............
يتبع....... 

انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا 

للانضمام لجروب الواتساب اضغط هنا

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-