رواية ترياق عشقها اسر وتقي الفصل العاشر 10 بقلم زولة وحيدة
رواية ترياق عشقها اسر وتقي الفصل العاشر 10 هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة زولة وحيدة رواية ترياق عشقها اسر وتقي الفصل العاشر 10 صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية ترياق عشقها اسر وتقي الفصل العاشر 10 حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية ترياق عشقها اسر وتقي الفصل العاشر 10
رواية ترياق عشقها اسر وتقي الفصل العاشر 10
آسر وتقى وصلو ع فرنسا
في بيت المنشاوي
المنشاوي :اهلا فيك ياحبيبي اسر
آسر :ازيك ياجدو
المنشاوي :أنا كويس ومين القمر دي
آسر :دي مراتي تقى
المنشاوي :ازيك ياحبيبتي
تقى :الحمد لله ازيك انت
المنشاوي: الحمد لله اتفضلو اقعدوا
تقى وآسر قعدوا
بعد وقت دخل شاب شعرو اسود وعيونو زرقاء ووسيم عمرو 25
آسر بفرحة:ايهم
اسر راح حضن أيهم
(ايهم ابن عم آسر)
آسر :وحشتني يا اخويا
أيهم :انت وحشتني اكتر وبص ع تقى
أيهم :الله الله ع الجمال
تقى خدودها احمرو
آسر بغيرة:احترم نفسك ياض
أيهم :الصراحة ذوقك اتحسن فريدة متسواش حاجة قدام دي انا معرفش اصلا ازاي حبيتها
آسر :أيهم اسكت بقا
أيهم وهو بيتقدم نحو تقى:ازاي اسكت والقمر دي قدامي
ومد ايدو
آسر مسك ايد أيهم بغضب
آسر بغضب :لو مديت ايدك تاني هتوحشك يا ايهم
أيهم بضحك :الله عايز اسلم ع مرات اخويا
آسر :سلم من بعيد
أيهم قعد جمب المنشاوي
أيهم بخبث:السلام عليكم يا حبيبتي وغمز ليها
تقى :وعليكم السلام
آسر مسك ايد تقى :احنا هندخل نرتاح
المنشاوي :اتكلم عن نفسك تقى مش عايزة تدخلي صح
تقى :......
المنشاوي :متخافيش من آسر تعالي نتفرج ع الجنينة
تقى بفرحة:يلا
آسر بغضب :كويس ياتقى حسابك معايا
تقى ماسمعتو وراحت مع المنشاوي
أيهم كان هيلحقهم
آسر مسكه من ايدو
آسر بغضب :وقسماََ وعظماََ الاقيك قريب منها هقتلك
أيهم :ياعمي انا مالي ومالها انا رايح اشوف الجنينة مع جدي
آسر :انقلع
أيهم راح وآسر راح ع اوضته
أيهم لقا تقى بتتفرج ع الجنينة والمنشاوي بيحكيلها عن آسر وهي بتضحك
أيهم :انا عايز اغيظ آسر
راح لعند تقى وفضل يكلمها
آسر اتصل ع تقى
تقى :الو
آسر :مش ناوية تيجي ولا ايه
تقى :في ايه
آسر :تعالي عايزك في موضوع مهم
تقى :طيب
أيهم بضحك :روحيلو قبل مايجي ينفجر من الغيرة
تقى راحت لعند آسر بسرعة
في الاوضة تقى دخلت لقت آسر مش موجود
تقى :آسر
آسر طلع من ورا الباب وقفله
وبدأ يقرب منها وتقى بترجع لورا لحد ما لزقت في الحيط
آسر حاوط خصرها باءيديه الاتنين
آسر :حبيبتي بتعمل ايه مع أيهم
تقى بخوف :ك ك كنت بتكلم معاه
آسر :شكله عجبك
تقى :انت بتقول ايه
آسر قرب منها وبا"سها بعنف لحد ما حس انها مش قادرة تتنفس
آسر بعد عنها
آسر :متفكريش تتكلمي مع الإنسان دة
تقى:........
آسر بصوت عالي :فاهمة
تقى :أنا بكرهك يا آسر بكررررهك
وراحت ع الحمام
آسر ضرب ايدو في الحيط :غبي غبي
تقى اخدت دوش وطلعت قعدت ع السرير
آسر راح قعد جمبها
آسر :أنا آسف
تقى :.........
آسر شداها من خصرها
آسر :مش هتقولي حاجة؟
تقى وهي بتحاول تزقه :ابعد يا زفت
آسر :قولي اللي انتي عايزاه مش هبعد وأكمل بخبث :احنا اتجوزنا من فترة طويلة انا عايز نونو بقى
تقى بسرعة :أنا جعانة اوي
آسر بضحك :بجد
تقى :اه بجد
آسر :هبعد منك بس بشرط
تقى :ايه
آسر :عايز بوسة
تقى :قليل ادب
آسر :اه تحبي اثبتلك
تقى :لالا اصل انا متأكدة من دة
الباب خبط
آسر راح فتح الباب
أيهم :تعال انت وتوتة الاكل جاهز
آسر بغيرة:اسمها تقى وهي مش هتاكل معاك
تقى لبست دريس طويل وطرحة وطلعت بسرعة
آسر بغضب :ادخلي يا تقى
تقى :مش هدخل
أيهم مسكها من ايدها وراح ع السفرة
آسر بغضب :هتشوفي هعمل فيكي ايه ياتقى
وراح وراهم
تقى كانت قاعدة جمب المنشاوي وبتتكلم معاه
آسر قعد جمبها
آسر بهمس :الليلة هتبقي مراتي بالفعل
تقى بلعت ريقها بصعوبة
وقامت من الكرسي
المنشاوي :مالك يابنتي
تقى :ا ا انا شبعت هعمل ليكو الشاي
وجريت ع المطبخ
تقى عملت الشاي
المنشاوي:ليا زمن مدوقتش شاي حلو زي دة
أيهم بغمز :حلو زي اللي عملته
آسر :هو انت بتغمز لمراتي ليه
ايهم:لأنها قمر
آسر :بقولك ايه
أيهم: ايه
آسر :عندي معاك شوية كلام تعال
آسر وايهم طلعوا
و تقى فضلت تكلم المنشاوي
تقى كانت بتكلم المنشاوي لحد الساعة 12
تقى بنعاس :أنا نعست هروح
المنشاوي :الكلام معاكي حلو يابنتي اوكي نتكلم بكره تصبحي على خير
تقى :وانت بخير وراحت
آسر :اتأخرتي بس انا لسة عند قراري
تقى :آسر انا نعسانة
آسر :لا مش هنأجل
تقى :آسر حبيبي...
آسر بمقاطعة :قولتي حبيبي؟
تقى:اه انا هقولهالك كل يوم بس ماتغصبني ع شي مش عايزاه
آسر :حاضر بس كل مرة هتقوليها صح
تقى :اه اه طبعاً وجريت ع السرير ونامت
آسر بخبث :مش مشكلة المرة دي مشيتها ليكي عشان قولتيلي حبيبي بس المرة الجاية مش هتهربي
وراح نام جمبها
انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
للانضمام لجروب الواتساب اضغط هنا