رواية عشق من قلب المعاناه الفصل الثاني عشر 12 بقلم شروق الحاوي

رواية عشق من قلب المعاناه الفصل الثاني عشر 12 بقلم شروق الحاوي


رواية عشق من قلب المعاناه الفصل الثاني عشر 12 هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة شروق الحاوي رواية عشق من قلب المعاناه الفصل الثاني عشر 12 صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية عشق من قلب المعاناه الفصل الثاني عشر 12 حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية عشق من قلب المعاناه الفصل الثاني عشر 12

رواية عشق من قلب المعاناه بقلم شروق الحاوي

رواية عشق من قلب المعاناه الفصل الثاني عشر 12

عشق بجمود:بعد شهرين تطلقنى وبعدها اتجوز 
انا وياسين 
جاسم تعصب وعروقة برزت ومسك عشق من ايدها وضغط عليها جامد وقال بنبرة مرعبة خوفت عشق اكتر: عيدي قولتيى اى تانى 
لكن مصطفى صدمة بموافقتة على طلب عشق  
مصطفى بجمود: وانا موافق على طلبك ياعشق 
جاسم بعصبية وعروقة برزت اكتر وعيونة بقت حمرة: اى اللى انت موافق علية انت كبرت واتجننت انت كمان 
عشق مراتى وهتفضل مراتى لاخر نفس فى عمرى مفهوم 
نهى كلامه وشد عشق من ايدها بس عشق شدت ايدها من ايدة: انا مش بحبك انا بحب ياسين 
ياسين وقتها كان فرحان جدا بس متكلمش كان عايز يسمع عشق وهى بتعترف بحبها لية للمرة اللى ميعرفش عددها 
جاسم فاق على حقيقة مش قادر يتخطاها انها بتحب اخوة قرر بينة وبين نفسة وقرار وعزم على تنفيذة 
جاسم بهدوء مسك ايدها وشدها وراه وخرج برا الفيلا وركب العربية هى جمبة مستغربة هدوءة لحد لما وصلوا شقة جاسم 
نزل وفتح لها باب العربية وهى فضلت تبصله بحيرة لحد ما لاقت صفاء طالعة تستقبلها جريت عليها عشق حضنتها 
عشق بفرحة: ماما صفاء وحشتينى 
صفاء بحب: وانتى كمان ياروح ماما صفاء 
عشق بستغراب: بس حضرتك قعدة مع جاسم ازاى 
صفاء بضحك: مش ابنى يابت ولا اى
عشق وهى بتفرك ايدها بتوتر: بس هو يعنى.... 
صفاء بتنهيدة: مصطفى قاله الحقيقة وان انا متخلتش عنه هو واخوة انا غصب عنى مصطفى طلقنى وحرمنى اشوفهم 
عشق بحزن: انا بحبك اووى ياماما صفاء 
صفاء بحب: وانا بحبك ياروحى يلا بقا مش هنقضيها وقفة على الباب
جاسم بحمحمة: احم ادخلوا انتو وانا هجيب وجاى 
ماشى قبل مايسمع ردهم 
عند ياسين 
كان رايح جاى  فى الاوضة ومتعصب من نفسة علشان سمح لجاسم يأخد عشق منه 
ياسين بغضب رمى التليفون بتاعة فى المرايا كسرها: لييية سبتة ياخدها غبى يا ياسين غبييى 
وفجاءة دخلت شاهندا اوضتة من غير ماتخبط على الباب 
ياسين بغضب: ز*ريبة هى علشان تدخلى كدا 
شاهندا بخبث: الحق عليا كنت عايزة مصلحتك 
ياسين بضيق: اخلصى عايزة اى مش فاضيلك انا 
شاهندا بخبث: مش انت عايز عشق وانا هساعدك 
ياسين بإنتباة: ازاى 
عند فهد 
حجز التذكرة ونزل مصر وصل المطار وركب تاكسى بس مكنش عارف العنوان التاكسى وصلة للمكان اللى قالة علية كان بيت والد فهد نزل من التاكسى ولاقى واحد ماشى قدامة نده علية 
فهد بصوت عالى: لووو سمحت
الراجل: اتفضل 
فهد:بعد اذنك عايز اروح فيلا الصياد اروح ازاى 
الراجل بتذكر: فيلا الصياد اه دى مش بعيدة عن هنا هتمشى بتاع 10 دقايق طوالى هتلاقيها اصلا المنطقة اللى قدام شوية دى كلها بتاعتهم يعنى لو سألت اى حد هيدلك وسابة ومش فهد دخل بيت والده كان البيت كله تراب ومتبهدل خالص 
فهد بتذمر: ودا يتقعد فية ازاى اخد شنطتة وخرج وقف تاكسي يودية فندق قريب من المنطقة وصل الفندق وهو داخل خبط... 
البنت بوجع: اه ياغبيييى مش تفتح 
فهد بحنق: انا برضوا اللى افتح ياشبر ونص انتى 
البنت بغضب: ولااا احترم نفسك هو علشان ربنا مديلك حبة طول تمشي تدوس على الخلق كدا 
فهد بغضب: عارفة لو ما مش مشيتى دلوقتى من قدامى هعمل اى 
البنت بصوت عالي: انت ليك عين تتكلم يابجح انت 
فهد وهو بيحاول يتمالك اعصابة: ياصبر ايوب ومشى... 
عند عشق 
جاسم رجع البيت بس ملاقاش اى صوت قلق 
جاسم بقلق: ماما ماما انتى فين 
عشق ياعشق حببتيى عشششق رودى عليا ياماما 
جاسم الخوف اتمكن منه وخلاص رجله مبقتش شيلاه ودموعه بتنزل لوحدها والف سيناريوا وسيناريوا بيجوا فى دماغة وفجاءة سمع صوت ضحك وحد بيفتح الباب قام جرى على الباب لاقى 
عشق قدامة ومن غير اى مقدمات حضنها جامد 
جاسم بصوت مخنوق من العياط: خوفت عليكى ياعشق خوفت تروحى منى 
عشق اتوجعت من ضمته ليها كان حاضنها جامد 
عشق بتأوه وخجلها بلغ ذروتة: ااه جاسم خلاص ابعد انا كويسة 
جاسم استدرك نفسة بسرعة وبعد عنها: انا اسف بس كنت خايف عليكى 
كل دا وصفاء واقفة بتبص عليهم وشايفة خوف ابنها والرعب اللى باين فى عنية بوضوح  على عشق واتأكدت انه بيعشقها مش بس بيحبها 
صفاء بمرح علشان تشيل الاحراج: اه ماهو من لاقى احبابة بقا 
جاسم بحمحمة: احم احم ماما انتو كنتوا فين 
صفاء بضحك: كنا بنتفسح برة شوية 
جاسم بعد شوية وطلع من جيبة ورقة مطوية وفتحها ومد ايدة بيها لعشق 
مسكتها عشق بستغراب 
عشق: اى دى 
جاسم بهدوء: اقرائيها 
عشق بصت فى الورقة وبصدمة: ورقة طلاق 

انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
للانضمام لجروب الواتساب اضغط هنا
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-