رواية حرم اليزيد قمر ويزيد الفصل الثالث عشر 13 بقلم حياة الكيوت

رواية حرم اليزيد قمر ويزيد الفصل الثالث عشر 13 بقلم حياة الكيوت


رواية حرم اليزيد قمر ويزيد الفصل الثالث عشر 13 هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة حياة الكيوت رواية حرم اليزيد قمر ويزيد الفصل الثالث عشر 13 صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية حرم اليزيد قمر ويزيد الفصل الثالث عشر 13 حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية حرم اليزيد قمر ويزيد الفصل الثالث عشر 13

رواية حرم اليزيد قمر ويزيد بقلم حياة الكيوت

رواية حرم اليزيد قمر ويزيد الفصل الثالث عشر 13

قصي : تتجوزيني
منه بصدمه : نعم؟؟!
قصي ببرود : في ايه مالك اتخضيتي كده مش بتقولي محتاجه فلوس عشان عمليه ابوكي انا هديكي الفلوس دي وزياده بس بشرط تتجوزيني!!!
منه بعصبيه : ايه الكلام اللي انت بتقوله ده؟؟!....................انا استحاله أوافق اتجوزك
قصي ببرود وتهديد : وانا استحاله تاخدي مني جنيه وديونك اللي زمان مسددتيهمش بفكر اخدها للشرطه ايه رأيك؟؟!
منه بخوف : لا لا قصي بيه متعملش كده عشان خاطر ربنا انا عندي مصاريف جامعه و ابويا...
قصي : وابويا مريض ولازم يعمل العمليه في أقرب وقت عشان حالته بتسوء وانا اللي بصرف على البيت خلاص حفظت الحلقة بتاعت كل يوم دي عندك خيارين بس يا اما تتجوزيني وانا هدفع لك تكاليف العلاج بتاعت ابوك وامزق ورق الديون بتاعتك..... أو تسددي ديونك عشان محبسكيش وابوكي يمـ ـوت قدامك... وبيتنهد بعمق وبيغمض عينه وهو بيفتكر ذكرى ابوه 
منه بانهيار لما قال يمـ وت قدامك : انت بتعمل كده ليه؟؟؟.......ازاي تقولها بالسهولة دي؟؟؟
قصي بجمود : ده اللي عندي
منه : وانت ليه عايز تتجوزتني؟؟؟
قصي وماسك دموعه بالعافيه : بكل بساطة انا انسان و عايز اتجوز واكون عائلة  ومفيش واحدة هتوافق بيا عشان اسم ابويا ودلوقتي اتفضلي برا
منه بتخرج برا وهي بتعيط ومش عارفه تعمل ايه وبترجع لبيتها
الأب : كنتي فين يا بنتي كل ده؟؟؟
منه : كنت في الشغل يا بابا
الأب بتعب : منه روحي جيبي لي دوايا بسرعة!!!
منه بتروح جرى بعد ما لقيته تعب فجأة بس بتلاقي العلبة فاضيه
منه : ايه ده الدواء فاضي انا ازاي راح عن بالي؟!! 
الأب : فين الدواء يا بنتي؟؟؟
منه : لقيته مخلص حقك عليا هنزل اجيب واحد تاني خمسه وجايه
منه بقلة حيله : يارب اعمل ايه معنديش حق العلاج ولا العمليه بتاعت بابا وانا مش هستحمل اشوفه بيمـ ـوت قدامي كده ده الحل الوحيد قدامي اني اتجوز من قصي بيه
وبتروح له الشركه
قصي : اتفضل
منه : انا موافقه اني اتجوزك
الجزء التاني من #حرم_اليزيد
قصي : تتجوزيني
منه بصدمه : نعم؟؟!
قصي ببرود : في ايه مالك اتخضيتي كده مش بتقولي محتاجه فلوس عشان عمليه ابوكي انا هديكي الفلوس دي وزياده بس بشرط تتجوزيني!!!
منه بعصبيه : ايه الكلام اللي انت بتقوله ده؟؟!....................انا استحاله أوافق اتجوزك
قصي ببرود وتهديد : وانا استحاله تاخدي مني جنيه وديونك اللي زمان مسددتيهمش بفكر اخدها للشرطه ايه رأيك؟؟!
منه بخوف : لا لا قصي بيه متعملش كده عشان خاطر ربنا انا عندي مصاريف جامعه و ابويا...
قصي : وابويا مريض ولازم يعمل العمليه في أقرب وقت عشان حالته بتسوء وانا اللي بصرف على البيت خلاص حفظت الحلقة بتاعت كل يوم دي عندك خيارين بس يا اما تتجوزيني وانا هدفع لك تكاليف العلاج بتاعت ابوك وامزق ورق الديون بتاعتك..... أو تسددي ديونك عشان محبسكيش وابوكي يمـ ـوت قدامك... وبيتنهد بعمق وبيغمض عينه وهو بيفتكر ذكرى ابوه 
منه بانهيار لما قال يمـ وت قدامك : انت بتعمل كده ليه؟؟؟.......ازاي تقولها بالسهولة دي؟؟؟
قصي بجمود : ده اللي عندي
منه : وانت ليه عايز تتجوزتني؟؟؟
قصي وماسك دموعه بالعافيه : بكل بساطة انا انسان و عايز اتجوز واكون عائلة  ومفيش واحدة هتوافق بيا عشان اسم ابويا ودلوقتي اتفضلي برا
منه بتخرج برا وهي بتعيط ومش عارفه تعمل ايه وبترجع لبيتها
الأب : كنتي فين يا بنتي كل ده؟؟؟
منه : كنت في الشغل يا بابا
الأب بتعب : منه روحي جيبي لي دوايا بسرعة!!!
منه بتروح جرى بعد ما لقيته تعب فجأة بس بتلاقي العلبة فاضيه
منه : ايه ده الدواء فاضي انا ازاي راح عن بالي؟!! 
الأب : فين الدواء يا بنتي؟؟؟
منه : لقيته مخلص حقك عليا هنزل اجيب واحد تاني خمسه وجايه
منه بقلة حيله : يارب اعمل ايه معنديش حق العلاج ولا العمليه بتاعت بابا وانا مش هستحمل اشوفه بيمـ ـوت قدامي كده ده الحل الوحيد قدامي اني اتجوز من قصي بيه
وبتروح له الشركه
قصي : اتفضل
منه : انا موافقه اني اتجوزك

انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا 
للانضمام لجروب الواتساب اضغط هنا
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-