رواية هكذا تسير الحياة الفصل السابع والعشرون 27 بقلم رنا سعيد
رواية هكذا تسير الحياة الفصل السابع والعشرون 27 هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة رنا سعيد رواية هكذا تسير الحياة الفصل السابع والعشرون 27 صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية هكذا تسير الحياة الفصل السابع والعشرون 27 حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية هكذا تسير الحياة الفصل السابع والعشرون 27
رواية هكذا تسير الحياة الفصل السابع والعشرون 27
المتصل بجديه:طب اسمع بقا انا عايز 100 مليون جنيه مقابل انك تاخد مراتك من عندي ولو مش هتدافع يبقا اترحم عليها ياكينج
ادهم وفضل ساكت
المتصل بضحكه:شكلك مش عاوزه طب سلام بقا عشان الرجاله جعانه وعينهم من مراتك اوي اصلها عجابهم اوي وهي بصراحه تهب"ل تعجب اي شخص ياكينج
ادهم بغضب:ايك اي حد يمس بس شعره منها فاهم
المتصل بضحكه:قولتلك احبك وانت هادي ليه تتعصب بس ياكينج
بقلمي رنا سعيد
ادهم ببرود:موافق اديك الفلوس
المتصل ببتسامه:تمام بحيث كده في اتفاق بينه هتبلغ الشرطه اعرف اني مراتك هتكون عند ربنا بس بعد مايتم اغتصب"ها مني ومن رجالتي ياادهم بيه
ادهم وبيحاول يسيطر علي غضبه:هقابلك فين
المتصل:هبعت ليك العنوان والفلوس اهم حاجه تكون جاهز
لما انت عارف هيحصل اي مع السينوره بتاعتك
ادهم ولسه هيرد بس المتصل قفل السكه
في مكان اخر
رنا اعقدها علي كرسي ومربوطه فيه من رجلها وايدها ولصق محطوط علي فمها
المجهول:جوزك بقا لو بيحبك هيجب الفلوس ويجي ياخدك
وفجاء المجهول ضحك ورنا نظرت لي بستغرب
المجهول بضحكه:ههههههههههههه بس للااسف هيخدك ميته مش عايشه عشان دي طلبات حبيبت قلبي مني انتي اكيد عارفه صح
بقلمي رنا سعيد
وسكت وفضل يضحك ورنا بتستمع لي بذهول
المجهول بضحكه:ههههههه انتي مش مذكره مني مين انا بقا هفكرك بصي ياستي مني دي الي هي مثلت اني خطيبت جوزك ادهم بظن كده اتذكرتيها صح
رنا وبالفعل اذكرتها ونظرت لي بصدمه
المجهول بضحكه:ههههههههههههه دام بصتي كده يبقا اتذكرتيها
والمجهول عن من علي فمها الصق
رنا بعصبيه:انتوا عايزين مننا اي انطق
المجهول بضحكه:هههههههه تؤ تؤ كده اهدي حاضر اعرفك احنا عيزين اي ماانتي كده كده هتموتي
في مكان اخر
ادهم بعصبيه:قالي هبعتلك العنوان ولسه مش بعت انا هتجنن يايوسف هجنن
يوسف:اعقد بس كده واهدي وصلي علي النبي
ادهم:عليه الصلاة والسلام
ادهم واعقد
بقلمي رنا سعيد
يوسف:هو دلوقتي محتاجك عشان الفلوس فااهدي كده وهو دلوقتي يبعتلك العنوان
ادهم بضيق:مش قادر يايوسف اهدي وهي في خطر وانا مش قادر اعمل حاجه
يوسف:ماانت بتعمل كل الي عليك اهو ياادهم
وفجاء الباب خبط وادهم استاذن لي الترك بدخول
ادهم:عايزه اي يامني
مني بتوتر:اا ات اتفضل الملف الي طلبته مني
ادهم واخده منها ومني فضلت واقفه
ادهم:في حاجه تاني
مني بتوتر:لا مفيش
ادهم:طب اتفضلي روحي علي مكتبك يلا
مني:ماشي
في مكان اخر
المجهول:انا هقولك ياستي احنا عايزين منكم اي احنا كل الي عايزينه املاك ادهم يعني بااختصار احنا نموتك وادهم يجوز مني وبعد كده نحاول نقتل ادهم عشان مني بعد مايموت تملك املاكه كلها فمهت بقا احنا عايزين منكم اي
رنا بصدمه وبصريخ:انتوا الناس قذره منكم لله منكم لله
المجهول وضع الصق علي فم رنا تاني عشان ماتصرخش
في مكان اخر
بقلمي رنا سعيد
صلاح:بعتلك العنوان
ادهم:لا لسه ياخالو
صلاح:اممممم
وبعد فتره المجهول بعت رساله لي ادهم وادهم ذهب لي هو ويوسف وصلاح
ادهم:اتفضل فلوسك سلملي مراتي يلا
المجهول وخلي حد من العصابه ياخد الفلوس
المجهول بضحكه:ومالك مستعجل ليه
ادهم بنفذ صبر:بقولك فين مراتي
المجهول وناده علي شخص وجاب رنا
المجهول:سابها يا جواد
وجواد ساب رنا ورنا طالعه تجري علي ادهم بس المجهول فجاء خرج مسدسه من جيبه ونشله ناحيت رنا وداس علي الزناد المسدس وخرج الرصاصه منه
الكل واقف مصدوم من الي عمله ورنا بصت عليه واقفت من الصدمه وادهم طالع يجري عليها
رنا بصدمه وبصريخ:اااااددددهممممم
انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
للانضمام لجروب الواتساب اضغط هنا