رواية احببت مظهرها ملك وادهم الفصل الثاني والثلاثون 32 بقلم كيان كاتبة

رواية احببت مظهرها ملك وادهم الفصل الثاني والثلاثون 32 بقلم كيان كاتبة


رواية احببت مظهرها ملك وادهم الفصل الثاني والثلاثون 32 هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة كيان كاتبة رواية احببت مظهرها ملك وادهم الفصل الثاني والثلاثون 32 صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية احببت مظهرها ملك وادهم الفصل الثاني والثلاثون 32 حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية احببت مظهرها ملك وادهم الفصل الثاني والثلاثون 32

رواية احببت مظهرها ملك وادهم بقلم كيان كاتبة

رواية احببت مظهرها ملك وادهم الفصل الثاني والثلاثون 32

ملك بنوم: ياااه مكنتش اعرف انى هوحشك كدا لما انام  علشان تبصلي كدا 
آدهم ميل باسها
: اولًا ايوه وحشتني ثاتيًا متنميش تانى بنهار ننام سوى ونصحا سوى بس ان عذرك علشان تعب الحامل 
ملك اتعدلة على جنبها
: امال فين حمزه 
آدهم: مع ماما
ملك رفعت أيدها حطتها على خده 
: آدهم اهتم بحمزه شويه خليك حنين معاه 
آدهم باس ايدها 
: حاضر يا حبيبتى وانا وحده وحده هتعلق بيه انا بس مش مستوعب الموضوع لحد دلوقتي 
ملك: ماشي يا حبيبي المهم عندنا معاد عند الدكتوره النهارده 
آدهم: فاكر يا حبيبتى 
*******
مازن وأنس قاعدين قدام التلفزيون في الصاله والبنات في اوضة ام مازن 
ام مازن: انس لمبة الاوضه بتاعتى محروقه تعاله غيرها 
آنس وقف: حاضر يا ست الكل 
مازن: أجى اساعدك 
انس: شايلك لتقيله
انس دخل لاوضه  وحاول يغيرها
: مش طايل يا ماما 
ام مازن: اجبلك حاجه تقف عليها
انس: لا ثاتيه... تعالى يا فاطمه 
فاطمه قربة منه 
: ايوه 
انس: هشيلك وعمليها انتى 
فاطمه قربة منه بخجل وهو شالها 
اسماء قاعده تبص عليهم بستمتاع 
فاطمه بخجل: خلصت 
انس نزلها ببطى و اول ما بقه وشه من وشها خطف بوسة سريعه وبعد
فاطمه رجعت مكانها وخدودها حمره 
اسماء ميلت عليها 
:  شقي حضرت المقدم انس 
فاطمه بخجل: اتلمى
برا 
انس ضرب مازن على قفاه
: غيرت ليه من على الفلم 
مازن: ما تلم ايدك التقيله دى يا عم تقيلك
انس ضرب بالمخده: طيب اهو 
مازن وقف ومسك كرسي بهزار
: لا بقولك ايه 
جوه 
اسماء: ايه صوت التكسير دا 
ام مازن: لا عادى دا الولاد بيهزرو 
اسماء قامت بلهفه: بيهزرو  اي دا صوت الاساس بيتكسر 
اسماء طلعت لقيتهم تقريباً بيلعبوا مصارعه 
اسماء: بتعملوا اي 
امازن ماسك فازه
: ادخلى جوه يا اسماء هتتعورى 
ام مازن من جوه
: تعااالى يا اسماء لتتعورى يا حبيبتى 
*****
آدهم قاعد وقدامه حمزه أبنه 
آدهم بهدوء: ينفع الى عملته دا 
حمزه منزل وشه: اسف يا بابا بس انا لما ببقا مخنوق بكسر 
آدهم بص لملك ورجع مسك وش حمزه بلطف 
: ليه يا حبيبي مخنوق ليه 
حمزه بدموع: انت علطول قاعد مع طنط ملك وتيتا بتروح تنام وتسيبنى وانا مش لاقي حد اقعد معاه 
آدهم حس انه قلبه وجعه عليه 
: حقك عليا يا حبيبي انا اسف مكنتش اعرف انك لوحدك 
حمزه لسه بيعيط
: انت بتحب طنط ملك اكتر منى
آدهم بص لملك
: لا يا حبيبي بحبكم زى بعض... اي رايك نطلع كلنا سوى النهارده 
حمزه: بجد
ملك: اه يا حبيبي يلا علشان احميك وتغير هدومك 
حمزه بفرحه: هاااااى
******
انس قاعد على السرير رفع وشه وبص لفاطمه الى طالعه من الحمام 
فاطمه قربة بخجل وقعدت جنبه 
: آنس 
انس بلهفه: اي يا حبيبتى 
فاطمه: بتعرف تسرح 
انس ابتسم وعرف ان ديت بداية دعوه ليه انها قبلته 
: هتيلي الزيت والمشط 
فاطمه جابت الحاجه وقعد تحت السرير وهو فوقه 
انس بداء يسرحلها وكإنها بنته وفاطمه مبسوطه 
انس خلص وميل دفن وشه في رقبتها وهمس 
:  وحشتنى اليله الى قضيتها معاكى يا فاطمه 
انس رفعه تقعد على رجله وبداء يبو**"سها ويزيل هدومها فاطمه كانت مستسلمه وو
*****
آدهم وملك رجعوا في وقت متاخر بعد ما قضو وقت لطيف برا 
حمزه ماسك بلالين 
: اتبسط اوى يا بابا 
ملك شلته 
: تعاله نسمع فلم سوى ولا هتنام يا بطل 
حمزه: لا هسمع فلم 
آدهم: لا دا انتى نايمه بنهار وفايقه 
ملك: خد حمزه وحضرو الفلم لحد ما اجبلكم فشار وشويه حاجات ناسلاه فيها 
آدهم: ماشي 
شويه وكلهم قاعدين تحت البطانيه بسمعوا فلم وحاجه سخنه وهى بتشتى برا
حمزه رفع نفسه وباس ملك
: بحبك اوى يا ماما ملك 
ملك حضنته: وانا كمان بحبك يا روح ماما 
آدهم غمزلها: وانا بموت فيكم
*****
في شقة مازن قاعد على السرير فارد رجليه وماسك موبايله 
اسماء واقفه قدام المرايه تحط ميكاب 
: اي الى بتعملوه دا انت وانس 
مازن: عادى احنا بنهزر 
اسماء: مبتخفوش تإذو بعض
مازن: بنبقا وخدين بالنا وبعدين بتيلي اي حد يحط مكياج قبل ما ينام 
اسماء لفت ليه
: اي رايك 
مازن بصلها وبص الفستان الى لابسه
مازن: دا احنا حنينا بقا 
اسماء قربت وقعدت جنبه على السرير
: لا يا خفيف انا قلت ادلع نفسي شويه يلا بقا عشان ننام 
مازن: نعم يختى  انتى عايزه تنامى كدا انا ممكن اتحرش بيكى 
اسماء بدلع: متقدرش يا حبيبي 
مازن قلع التيشرت بتاعه 
: طيب لو طلع الصبح عليكى وانتى... بص على السرير وغمزلها... مبقاش راجل يا اسماء قرب منها  ووو... يتبع 

انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا 
للانضمام لجروب الواتساب اضغط هنا
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-