رواية احببت مظهرها ملك وادهم الفصل الثالث والثلاثون 33 بقلم كيان كاتبة

رواية احببت مظهرها ملك وادهم الفصل الثالث والثلاثون 33 بقلم كيان كاتبة


رواية احببت مظهرها ملك وادهم الفصل الثالث والثلاثون 33 هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة كيان كاتبة رواية احببت مظهرها ملك وادهم الفصل الثالث والثلاثون 33 صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية احببت مظهرها ملك وادهم الفصل الثالث والثلاثون 33 حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية احببت مظهرها ملك وادهم الفصل الثالث والثلاثون 33

رواية احببت مظهرها ملك وادهم بقلم كيان كاتبة

رواية احببت مظهرها ملك وادهم الفصل الثالث والثلاثون 33

مر 15 سنه 15 سنه كل حاجه فيهم اتغيرت اسماء وحده وحده قدرت تاخد مازن لطريقها وبقي بيصلي مش فاضي يعمل حاجه غلط من الشغل لبنته أسيل
آنس حياته بسيطه رجع شغله الى كان واخد منه اجازه وفاطمه حرفيًا مجنناه وتخلت عن كسوفها 
ملك جابة إلياس وحمزه بقا بيقلها يا ماما آدهم مش عتقها وعايز يخلف تانى بس لحد دلوقتي محصلش نصيب
*****
ملك: يا آدهم اتلم حمزه يدخل وإلياس زمانه جه 
آدهم: ملك مش متلحل من هنا غير لما اعمل الى عايزه
آدهم واقف في المطبخ  محاصر ملك بينه وبين الحيطه
حمزه دخل بغمز: كدا يا بابا مش كبرنا 
ملك زقته بخجل وهى بترتب شعرها
: اتلم يلا 
آدهم بضيق: عايز ايه يا زفت 
حمزه: جعان عايز اكل 
آدهم: دقيقه إلياس قرب يجى من المدرسه وناكل سوه 
حمزه وقف يلقط اكل من الحله 
: ما انت شبعان يا عم هتاكل ليه 
آدهم: كنت عايز اتكلم معاكم 
حمزه: اي هتتجوز على ماما 
آدهم: ماما كان عندها بنت اخ هى بنت خالى ورضعين سوى اختى يعنى وكلمتنى وعايزه تبعت بنتها تكمل تعليمها هنا هى هتيجى تعيش معانا 
حمزه: حلوه يا بابا 
آدهم: ما انت واخوك هتطلعوا تقعدوا في الشقه الى فوق 
حمزه: نعم 
آدهم: حمزه اتلم مش عايز امد ايدى عليك 
حمزه تمتم بضيق
: اهو سكتنا.. يارب بس يجلنا مزه تطرى علينا البيت 
******
آنس قاعده على السرير بيلبس التيشرت بتاعه 
: بتكبرى وتجنى يا فاطمه كان فين دا من زمان 
فاطمه واقفه قدام المرايه بتسرح شعرها 
فاطمه ابتسمت: قوم شوف عيالك بيخبطوا
آنس قام وفتح
: في اي يا ولاد 
زيدان: فين ماما 
فاطمه طلعت وهما حضنوها 
: حبيبي وتعالوا نعمل الاكل
سليم: تيتا قاعده تعمله 
فاطمه: طيب يلا نسعدها يا حبيبي
*****
في شقة مازن 
اسماء: هاا اي رايك 
مازن: حلو بس كان محتاج شويه مكسرات يعني يا سلام لو لوز مثلا على الوش سودانى... دوقي كدا يا سوسو 
اسماء: لا دى صغير مينفعش تاكل حلو 
مازن: هتفضلي حارمه البنت من كل حاجه كدا سبيها تدلع 
اسماء: ااه وفضل دلع فيها انت يا خويا 
مازن: تعيش وتدلع حبيبت باباها 
اسماء بغيره: براحتك 
مازن ابتسم ونزل أسيل بنته تقعد وقام حوطها 
: بس أمها الاساس برضو 
اسماء: يا سلام وحضرتك بتفكر امها اصلا 
مازن باسها: طيب والله بعشق امها 
اسماء: بطل قلت إدبك دى البنت قاعده 
مازن: خليها تطلع سافله زى ابوها اصلا 
اسماء: طيب ابعد
مازن: اقسم بالله ما انا باعد انا عايز اخاوى البنت 
******
بعد مرور 8 سنين 
ملك: حمزه حمزه 
حمزه نايم على السرير لابس بنطلون بس وعضلات جسمه المتقسمه ظاهره 
فتح عنيه بنوم 
: صباح الخير يا ملوكه 
ملك: اي الى منيمك هنا ابوك لو شافك هيتخانق معاك مش عارف ان ممنوع تناموا هنا من يوما ما جات مليكه
حمزه قام: يوووه يادى مليكه الى محرمنه ندخل البيت بسببها وبعدين ما اتنيلت على عينها خلصت تعليم ما ترجع بلدها
ملك: حمزه عيب وبعدين امها الله يرحمها طلعت بعتها لباباك علشان تحميها من جدها الى عايز ياكل ورثها علشان بنت
حمزه اتجه لبرا: واحنا الى هنحميها 
ملك: رايح فين كدا البس التيشرت والنبي لحسن ابوك يعمل مصيبه 
حمزه نفخ بضيق: هاتى يا ماما
حمزه طلع وهو بيلبس التيشرت 
: امال هى فين غريبه مش بتعمل الفطار زى كل يوم 
ملك اتجة للمطبخ 
: تعبانه ونايمه 
حمزه: يعني مش هتروح الكليه ولا اي 
ملك: لا هتروح 
آدهم طلع من اوضته
: انت بتهبب اي هنا يا زفت 
ملك بخوف: لسه نازل 
آدهم: والشحط الثاني فين 
الباب اتفتح ودخل إلياس الى بقا عنده 23 سنه 
: صباح الفل يا بابا 
ملك بحب: صباح النور يا حبيبي تعاله افطر 
مليكه طلعت 
: صباح الخير يا يا عمتوا 
ملك: صباح الخير يا حبيبتى لسه حاسه بتعب 
مليكه بخجل: لا أحسن شويه 
آدهم: تعالى افطرى يا مليكه 
مليكه ملقيتش مكان غير جنب حمزه 
قعدت وبدات تفطر 
حمزه ميل عليها وهمس 
: اي الزفت الى انتى لابسه دا... تلبسيه لجوزك وهو راجع من السفر مش في البيت... تتزفتى تقلعيه قبل الكليه... و متشربيش ميه  ساقه كتير الايام دى بتزود الوجع وخدى حاجه سخنه معاكى انا مش عارف المفروض معاده بكره اصلا 
مليكه بخجل: حاضر
كالعاده آدهم حرك أيده على ضهرها 
: احسن امبارح كنتى تعبانه 
ملك ابتسمت: الحمدلله يا حبيبي
حمزه قام خد جاكته ومسك ايد آدهم باسها 
: محتاج حاجه يا آدهم بيه 
آدهم ابتسم: سلامتك... وانت يلا يا إلياس علشان تروح شغلك
إلياس هامس
: علشان يفضالك الشقه انت وماما... كمل.. بصوت عالى... حاضر 
حمزه و مليكه نزلوا
تحت في العربيه 
حمزه نزل ايده على خدها بعد ما دخل كل خصلات شعرها حرك ايدها على خدها وهو بيتإمل ملامحه الرقيقة حمزه ميل ببطئ باسها برقه ووو... يتبع الجزء الثاني من الخاتمه

انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا 
للانضمام لجروب الواتساب اضغط هنا
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-