رواية احببت مظهرها ملك وادهم الفصل الثامن والثلاثون 38 بقلم كيان كاتبة

رواية احببت مظهرها ملك وادهم الفصل الثامن والثلاثون 38 بقلم كيان كاتبة


رواية احببت مظهرها ملك وادهم الفصل الثامن والثلاثون 38 هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة كيان كاتبة رواية احببت مظهرها ملك وادهم الفصل الثامن والثلاثون 38 صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية احببت مظهرها ملك وادهم الفصل الثامن والثلاثون 38 حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية احببت مظهرها ملك وادهم الفصل الثامن والثلاثون 38

رواية احببت مظهرها ملك وادهم بقلم كيان كاتبة

رواية احببت مظهرها ملك وادهم الفصل الثامن والثلاثون 38

مليكه لفة ليه بتوتر 
: هنا 
حمزه ابتسم: لا مش هنا 
مليكه بندفاع: ومش هطلعلك شقتك 
حمزه: ولا الشقه يا مليكه 
آدهم دخل عليهم 
: حمزه 
حمزه: نعم يا بابا 
آدهم: لو فاضي انزل ساعد إلياس في الورشه هو عنده شغل كتير
حمزه: من غير ما تقول يا بابا انا كنت نازل 
آدهم: ربنا يخليكم لبعض 
حمزه: ويخليك لينا يا بابا هنزل انا 
******
في عشت الفراخ
شهقت لما الباب اتقفل بحده 
ندى: زيدان 
زيدان بعصبيه: رفضتى ليه الجواز منى هااا وابوكى بيضربك ليه انتى مش صغيره علشان يمد ايده عليكى 
ندى: زيدان والنبي افتح الباب وخلينى انزل بلاش مشاكل 
زيدان قرب منها ومسكها من دراعها 
: ليه سمعتى كلام ابوكى ورفضتينى ما هو اكيد مش هترفضنى وحده جايه تقلي وحشتيني وبتبوسنى 
ندى بدموع: دراعى يا زيدان 
زيدان: مفيش نزول من هنا غير لما اعرف 
ندى: هحكيلك يا زيدان بس مش دلوقتي وقت تانى يا زيدان.. كملت بوجع... دراعى 
زيدان مسكها من دراعها التانى ونزل الجلبيه من على كتفها 
ندى: زيدان انت بتعمل ايه 
زيدان شاف علامات حرق حرك كف ايه عليها بهدوء
: اي دا 
ندى: دا لاكل وقع عليا بس 
زيدان: ندى والله لو ما اتكلمتى لا هننزل اجره من شقته دلوقتي وبهدله قدام الشارع 
ندى: خلاص خلاص بابا بشتغل مع تاجر ممنوعات وخاف لو اتجوزنا تمسكه او الى شغال معاه يخلص عليه 
زيدان: ايه 
ندى عيطت: بالله ما تقول لحد
زيدان خدها في حضنه 
: هشش اهدى 
ندى: والله ما رفضتك هو الى اجبرنى اعمل كدا 
زيدان: عارف يا حبيبتى اهدى 
ندى: ممكن متعملش لبابا حاجه 
زيدان اتنهد: حاضر 
*****
في ورشة إلياس
حمزه بيخرط الخشب مسح العرق الى على جبينه 
: مقربناش نخلص 
إلياس: استريح شويه وانا هدخل اعمل شاي 
حمزه: اشطا 
زيدان جه عليهم وهو باين عليه الضيق 
حمزه: فيه ايه مالك 
زيدان: خلى إلياس يعملى شاى معاه 
حمزه: من عنيا... كمل بصوت عالى... زود واحد شاى يا إلياس... في ايه بقا 
إلياس طلع شاى 
: عارف الواحد مش بيجى مهموم غير من الحب 
حمزه: ايه طلع مشيها بطال ولا ايه 
زيدان: مشيها بطال ايه يا ايه يا حمزه ما تتلم 
حمزه: امال فيه ايه 
زيدان: ابوها طلع تاجر ممنوعات وهو الى خلاه ترفضنى 
إلياس: كنت عارف والله ما هى دى مش خلقة واحد انسان عادى 
زيدان: يولع ابوها انا عايزها هى 
إلياس: اخطفها 
حمزه: عمى انس هيبهدله 
إلياس: اتجوزه عرفي يا زيدان 
زيدان: ونبي روح شوف شغلك يا إلياس 
إلياس: انا غلطان 
حمزه: في ايه يا زيدان 
زيدان: بحبها يا حمزه وعايزها بإي طريقه 
حمزه: هدد ابوها 
سليم دخل عليهم 
: مساء الفل متجمعين 
حمزه: ايه بتاعتك بقا الى شغاله شمال 
سليم: بتاعتى ايه 
حمزه وزيدان ضحكوا 
إلياس: المزه يا صحبي المزه 
سليم مسك الكرسي ورفعه عليه 
: ولا 
إلياس: خلاص يا عم بنهزر تعاله نشرب شاى 
سليم: بنعناع 
حمزه: مالك انت كمان 
سليم: ابويا مش راضي يجوزهالى 
حمزه: انت طلبتها 
سليم: وقلي لسه صغير 
حمزه: والعمل 
سليم: انا هخليها متنفعش لغيرى اصلا 
زيدان: بابا لو سمعك هيخلص عليك 
*****
بليل
حمزه: مساء الفل يا ست الكل 
ملك: مالك تعبان 
حمزه: الشغل كان مقرف النهارده شويه 
ملك: طيب اطلع شقتك في مفجاء مستنياك 
حمزه: مزه 
ملك ضحكت: حاجه زى كدا 
حمزه: اشطا انا طالع 
حمزه طلع شقته وكان النور مطفي
اول ما شغله لقي مليكه قاعده على الكنبه بتفرق في اديها بتوتر
حمزه: احيه 
مليكه: ايه مش انتى قلتلي عايز بوسه 
حمزه قلع التيشرت: تؤ تؤ يا حبيبتى دى هتبقا حاجات تانيه بوس ايه ووو... يتبع

انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا 
للانضمام لجروب الواتساب اضغط هنا
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-