رواية تغيرت لاجلها سرمد ورحيم الفصل الرابع 4 بقلم ايه عزازاي

رواية تغيرت لاجلها سرمد ورحيم الفصل الرابع 4 بقلم ايه عزازاي


رواية تغيرت لاجلها سرمد ورحيم الفصل الرابع 4 هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة ايه عزازاي رواية تغيرت لاجلها سرمد ورحيم الفصل الرابع 4 صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية تغيرت لاجلها سرمد ورحيم الفصل الرابع 4 حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية تغيرت لاجلها سرمد ورحيم الفصل الرابع 4

رواية تغيرت لاجلها سرمد ورحيم بقلم ايه عزازاي

رواية تغيرت لاجلها سرمد ورحيم الفصل الرابع 4

قطع كلامهم موبايله ال رن..
رحيم:الو
المتصل:....
رحيم بتوتر والوان وشه اتغيرت:طب اقفل أنا هصرف....!
سرمد:فى ايه!
رحيم:أجهزى عشان هننزل مصر.
سرمد:لأ.
اتعصب وقام ضربها بالقلم على وشها مسكها من شعرها...
رحيم بغضب:أنا مش بيتقالى لأن يا روح ماما.
___________________
فى بيت آخر:-
يزن:يلا يا فندم هنروح البيت دلوقتى عشان نجيب سرمد ونقبض على رحيم.
المقدم عامر(الأب): عملت ال قولتلك عليه؟
يزن:ايوه يا فندم بلغت الشرطة الفرنسية ان فى حالة اختطاف عشان يرموه فى السجن.
المقدم عامر(الأب):تمام يلا بينا...
__________________
فى المطار:-
رحيم:تامر.
تامر:نعم يا زعيم
رحيم:جهزت شقة صغيرة عشان اسكن فيها؟
تامر:ايوه يا زعيم.
رحيم مسك أبد سرمد جامد....
سرمد بتوتر:احنا نزلنا مصر ليه؟
رحيم:........
سرمد بتوتر:طب أنا ممكن اعرف نزلنا مصر ليه؟
رحيم:شششش،انا عارف أنا بعمل ايه.
____________________
فى بيت صغير:-
رحيم: عايزه تعرفى نزلنا مصر ليه؟
سرمد بتوتر:ليه؟
رحيم:إياد عرف انك نقطة ضعفى وعايز ياخدك...
سرمد:إياد مين؟
رحيم:عدوي
سرمد:طب وعايز ياخدني ليه؟
رحيم: عشان يمسكني من ايدي ال بتوجعني
سرمد بعند:طب أنا عايزه الروح لإياد ،اكيد هو طيوب ولطيف مش زي ناس كل حياتها زعيق وضرب.
لا ايده حول وسطها وزنقها في الحيطه وبص في عيونها.
رحيم:طيوب!
سرمد بتوتر:انا عيله والله وبهزر.
رحيم:ولطيف كمان!
سرمد ببراءه:يا زعيم انت اطيب والله.
قرب منها اكتر....
سرمد ببراءه:ولا اثبت يالا.
رحيم:ولا!
سرمد ببراءه:انت هتعمل ايه؟
باسها لاول كره ليثبت لنفسه انها ملكه....
رحيم بحنيه:مالك!
سرمد:انا دوخت
رحيم:هههههه،همس في ودانها :من بوسه.
_________________
في فرنسا:-
المقدم عامر (الاب):بتضحك عليا يا يزن....
يزن: يافندم المعلومات بتقول ان ده مكانهم
المقدم عامر (الاب):مكانهم هيبقي في قصر خرابه؟
يزن:والله مااعرف يافندم....
المقدم عامر(الاب):انا مش هرجع مصر الا وسرمد معايا.
يزن:في مشكلة اكيد يافندم...
المقدم عامر(الاب):هو في مشكلة اكبر من كده؟!
يزن:احنا بلغنا الشرطة الفرنسية ان فى حالة اختطاف ودلوقتي هيبقي بلاغ كاذب وممكن نتسجن.
_____________________
في مصر:-
سرمد ببراءه:انا جعانه.
رحيم:انا قولت لتامر يحط اكل في التلاجه.
سرمد جربت على المطبخ:بجد!
رحيم بضحك:طفاااسه.
دخل وراها المطبخ وسند كتفه علي بابا المطبخ....
رحيم:الاكل عجبك.
سرمد:ده مالي التلاجه شوكولاتة،تاخد حته.
رحيم بضحك:هاتي
سرمد ببراءه:لا بلاش دي طعمها وحش جداً.
رحيم: ماتخفيش مش بحب الشوكولاته...
سرمد بضحك:اجيب لك مخلل
رحيم بضحك: بتتريقى
قربت منه..
سرمد بدلع:بس انا عايزه اطلب منك طلب صغنن.
رحيم: اتفضلى بس بشرط...
سرمد:امممم،قول الشرط؟
رحيم:هسألكِ سؤال وتجاوبي بصراحه ؟
سرمد: اتفضل
رحيم:لأ قولي الطلب الاول.
سرمد:لأ قول السؤال الاول.
رحيم:لا ما يصحش انني الصغيرة.
سرمد:ماهو ميصحش برضو،الرجال مقاومون عن النساء.
رحيم:بت اخلصي.
سرمد:بت اما تبتك.
رحيم قرب منها:انجزي
بعدت سرمد خطوه وهو قرب خطوتين....
سرمد بتوتر:انا كنت عايزه شوية ليس وكده..
رحيم:بكره ننزل نجيب احسن لبس أنا عندي كام سرمد.
سرمد ببراءه:بس انا زعلانه منك.
حط ايده علي خدها ومسح دموعها...
رحيم: عشان ضربتك واحنا في فرنسا
سرمد بعياط:ايوه.
حضنها جامد...
رحيم:انا آسف،انا غبي والله.
سرمد ببراءه:غبي بس.
رحيم:وحمار كمان.
سرمد ببراءه:حمار بس.
رحيم:ماخلاص ياختي مش عليه هي.
حطت ايدها على كتفه.....
سرمد بدلع:طب قول سؤالك .
رحيم بإستغراب:ليه هو انا عايز اسال سؤال.
ضربته علي كتفه....
سرمد ببراءه:انت هتستعبط.
رحيم بضحك:بتحبيني؟
ايه هتتكلم الباب خبط....
رحيم بإستغراب:مين هيجيلنا دلوقتي!
سرمد بإستغراب:انت مستني حد؟

انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
للانضمام لجروب الواتساب اضغط هنا
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-