رواية معادلة كيان كيان وفهد الفصل الثامن والخمسون 58 بقلم هدي عبد الصافي

رواية معادلة كيان كيان وفهد الفصل الثامن والخمسون 58 بقلم هدي عبد الصافي


رواية معادلة كيان كيان وفهد الفصل الثامن والخمسون 58 هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة هدي عبد الصافي رواية معادلة كيان كيان وفهد الفصل الثامن والخمسون 58 صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية معادلة كيان كيان وفهد الفصل الثامن والخمسون 58 حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية معادلة كيان كيان وفهد الفصل الثامن والخمسون 58

رواية معادلة كيان كيان وفهد بقلم هدي عبد الصافي

رواية معادلة كيان كيان وفهد الفصل الثامن والخمسون 58

زين : يخر'بيت زينو لما بتقليها وقرب منها
ليان بتوتر: زين فى اى
زين: ردى بس على السؤوال:تتجوزينى
ليان بتوتر: ا ااه
زين: بس وهو ده المطلوب وقرب منها باسمها وحضنها جامد وقعدها على الكنبة و...
ليان بخوف: زين فى اى
زين: انتى عارفة انى بحبك صح
ليان بتوتر: اه
زين: انا نفسى تكونى معايا العمر كلو
ليان بحب: وانا كمان 
زين: طب تعالى ورجعو الفيلا ودخلو
ليان: هو بابى ومامى فين
حبيبة: بيجيبو حجات عشان السفر يا حبيبتى
سليم: وانا هطلع اجهز نفسى انا عريس بكره
كيان بضحك: حبيب امو الى هيبقا عريس
سليم حدفلها بوسة فى الهواء 
فهد: اتلم يلا
سليم بضحك: بكره ياعم مراتى هتبقا معايا ونفسى حد يتكلم
كيان: بقا كده يا سليم وانا
سليم راح قعد قدام رجليها 
سليم بحب: انتى ست الكل انتى امى وصحبتى وحبيبتى لو طلبتى اى انفذهولك وباس ر'جلها واديها ودماغها
كيان عيطت وخدتو فى حضنها
فهد عينو بقا فيها دموع 
سليم ساب كيان وراح لفهد
سليم: ويكفينى انى ابقا ابن ا'عظم 'راجل' شفتو الرا'جل الى ربانى وعلمنى وكبرنى الرا'جل الى ديما جمبى وسندى فى الدنيا بحبك يا ا'عظم اب وحضنو فهد خدو فى حضنو جامد 
صقر: ربنا يخليكم لبعض يا ولاد كلكو
كلهم: ويخليك لينا يا صقر باشا
صقر ضحك وكلهم بلا استثناء قامو باسو دماغو وايدو وكذلك مع ماهى وديچة وسليم الجد
سليم: هطلع انا بقا
زين: اطلع يا عريس براحتك 
سليم ضحك وسابو وطلع
زين: طب واحنا ايه نظامنا
زياد: هتتجوزو
زين بفرحة : احلف 
سليم الجد بضحك: قلك هتتجوزو خلاص بدل ميرجع فى كلامو 
زين بفرحة وضحك: زغرطى يا بت انتى وهيا لووولى
وعمل نفسو بيزغرط
حبيبة: ابنى اتهبل الحمدالله
كيان بضحك: ده اتجنن
زين : طب بعد اذنكو بقا كده هاخد مراتى المستقبلية وهنشترى حاجات
ديچة: بسرعة عشان لو خالك جه ''هي'علقك 
زين: لا هنيجى بسرعة يلا يا ليان مالك ساكتة كده ليه وشدها وهما فضلو يضحكو
مازن: بعد اذنكو يا جماعة هروح انا بقا 
فهد : فرحك هيبقا مع زين وسليم
مازن بفرحة : اخيرا وبص لكيالا بحب طب همشى انا بقا 
كيالا: طب يا بابى هطلع ا
فهد قبل متكمل: روحى
كيالا طلعت وصلتو لحد الباب
مازن بفرحة : مش مسدق 
كيالا: ولا انا يا حبيبى مازن خدها على جنب وفضل حاضنها وبيشم ريحتها وبس وبعدها باسها فى خدها وراح ركب عربيتو وهيا طلعت على اوضتها جرى ودخلت وفضلت تضحك
فهد: البيت هيفضا علينا
ماهى: دى سنة الحياة ياابنى
كيان قامت باست ايدها وحضنتها: ربنا يخليكى لينا ياامى
ماهى: ويخليكو يا حبيبتى لاولادكو 
عند لانا وعمر راحو يشترو حاجات من المول وبعدها ودو الشنط العربية ورجعو دخلو كافية وقعدو يتكلمو ويرجعو وقت مكانو لسه شباب
زين وليان فضلو يلفو بلعربية
ليان: هنفضل نلف كده يا زين
زين: عايزة تروحى فين يا حبيبتى
ليان: مش عارفة بس كده زهق
زين بتفكير: طب تعالى نروح الفيلا
ليان بخوف: لا 
زين: متخافيش ياروحى ولف بلعربية ومشى فى طريق بيتهم
ليان: زين لو بابى او اونكل عرفو هيز'عقو وهتحصل مشكلة
زين: متخافيش ياروحى ونص ساعة وكانو وصلو الفيلا عند زين 
زين خبط والشغالة فتحت الباب
الشغالة: زين بيه اتفضل ودخلو 
ليان: زين يلا نمشى
زين : هو احنا لحقنا حتا نقعد يا ليلو تعالا بس عايز اوريكى حاجة عملتها فى الاوضة بتاعتى 
ليان. : اى
زين شدها وطلعو على فوق
ليان: فين هيا 
زين: شدها براحة لجوا الاوضة ووقفها فى ر'كن جمب الدولاب 
زين: اهى وقرب عليها و...

للانضمام لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا 

للانضمام لجروب الواتساب اضغط هنا

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-