رواية عشق سليم وعشق الفصل الخامس 5 بقلم نورا فريد

رواية عشق سليم وعشق الفصل الخامس 5 بقلم نورا فريد


رواية عشق سليم وعشق الفصل الخامس 5 هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة نورا فريد رواية عشق سليم وعشق الفصل الخامس 5 صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية عشق سليم وعشق الفصل الخامس 5 حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية عشق سليم وعشق الفصل الخامس 5

رواية عشق سليم وعشق بقلم نورا فريد

رواية عشق سليم وعشق الفصل الخامس 5

سليم و فيروز بصدمة 
كندة .. هلو شباب 
فيروز بدهشة.. كندة ايه اللي جابك 
كندة اتجهت ليهم و كانت ها تحضن سليم لكن هو بعدها عنو
فيروز. نزلتي مصر امتي
كندة .. امبارح بس قولت اعمل ليكم مفاجاه مفاجأة مش لطيفة خالص
سليم بضيقه.. بالعكس بس انتى جيتي في وقت شغل 
كندة تنظر لى فيروز بى غل.. واضح كتير
كندة نظرت لى سليم بحب
فيروز.. سليم أنا عامله حفلة صغيرة بكرا بالليل بالنسبة جوازك و شركاتنا مع بعض أرجو انك متكسفنيش
كندة بغضة.. وااااات انت اتجوزت يا سليم من غير ما تقولي
فيروز بابتسامة.. لانه من زمن اوى من قبل ما يعرفك و طبعا الحب الحقيقي دايما بيكون هو الحب الاول ( و تنظر لى سليم) كلامي صح يا سليم مش كده
كندة خرجت بى غضب و  مازن كان داخل نظر لى كندة اللى طالعة من مكتب سليم بغضب
مازن .. ( هو سليم بيحب كام واحدة بالظبط يا نهارك اسو يا سليم لم عشق تعرف) جيت في وقت مش مناسب ولا ايه
فيروز بعدت عن سليم.. طب يا سليم اذتاذن انا عن اذنكم
سليم.. اتفضلى
و خرجت فيروز 
مازن.. حظوظ حظوظظ
سليم.. جاي ليه يا مازن 
مازن .. جاي اشوف اخويا الكبير اللي مجنن بنات العالم معاه
سليم نظر لى بطرف عينه.. ماززن 
مازن.. اه جيت علشان ندي 
سليم.. مالها الهانم 
مازن.. اتصلت بيا من مكتب عميد الكلية لان حصلت مشكلة مع عشق
سليم.. نعمم طب عشق كويسة
مازن .. والله ما عارف انا حبيت اقولك
سليم خد تلفونه و طالع من المكتب بى لهفة و بعد وقت وصل سليم لى الكلية و دخل مكتب العميد
سليم.. سليم الجارحي اخ الطالبة ندى الجارحي و زوج المدام عشق الجارحي
عشق نظرت لي بغيظ
العميد .. اهلا وسهلا بى حضرتك استاذ سليم
سليم قعد .. اهلا بيك ندى اتصلت و قالت انها في مشكلة خير
العميد .. الانسة دائما بتجي متاخر و مش بس كده لا دى كمان بترد علي الدكتور بتاعها لدرجة تقولو انت دكتور فاشل
ندى .. ما هو اللى غلط فيا الاول و اتسبب في اهانة ليا قدام كل زمايلي و كل مرة يطردني من المحاضرة من غير سبب 
سليم نظر لى ندى .. ندى خلاص و المدام عشق ايه داخلها في الموضوع
العميد.. لااا المدام بقا الرقة كلها لدرجة أنها تمد ايديها على زميلها هل دى اصول يا مدام عشق
عشق.. هو اللى ابتدا الاول
العميد بزعيق.. و هل ده من احترام ولا اصول بنت ناس ضيقك تجي و تقولي ليا و انا اتصرف
عشق بسخرية.. والله مممم زى منة كده لم اضربت قدام الكلية و حضرتك متكلمتش حاضر المرة الجاية ها سيبه سئ ليا و ها سكوت و ها قول لى حضرتك مع ان مش ها تعمل حاجة بس اوكي
العميد.. اظهر ان اهلك مكنوش فاضيين يربكي
سليم بثبت.. ياريت لم تتكلم معهم تتكلم بى هدوء تاني حاجة ل عاش ولا كان اللى يرفع صوتهم عليهم مهما كان مين 
العميد.. انتوا مرفودين يا هوانم
سليم قام .. تشرفنا يا دكتورا يلا يا بنات
و طالع سليم و البنات من الكلية و في سيارة سليم 
سليم و هو مش طيق نفسه.. لا مانا مش السوق بتاع حضرتكم واحدة فيكم تترزع جانبي
ندى.. اوو على الفصلان مش قادرة اقوم انزلي يا عشق اقعدي قدام 
عشق.. و انا مش قادرة انزل
و قعدت عشق و ندى يتخنقو و اخيرا عشق قعدت من قدام و بعد شوية اخيرا وصلوا لى القصر و كل واحدة راحت على غرفتها و في غرفة عشق عشق راحت التواليت و قعدت تبكي
و في غرفة ندى 
سليم.. اسم الواد ده ايه 
ندى .. ك كريم الشاب اللي اتقدم ليها
سليم.. تمام و الدكتور
ندى .. عامر
سليم خرج بغضب و عمل تلفون و بعد شوية و في غرفة سليم 
سليم .. عشق
عشق.. ممم نعم جاي تكمل انت كمان
سليم اتجاه ليها و وقف قصادها...  تو انا بس مش عايزك تزعلي
عشق .. مش فارقة مانا طول عمري زعلانه ايه الجديد في الموضوع
سليم.. الجديد انى بقيت معاكي
عشق نظرت ليه.. انت اول ما داس عليا انت دوست عليا بى الاوي يا سليم
سليم.. عارف انى جرحتك بس والله انا ندمت عشق انا بحبك ليه مش عايزة تصدقيني
عشق.. لانك كداب يا سليم كداب انت عمرك ما حبيتني و ياريت تسبني في حالي عن اذنك 
و خرجت عشق و فى المساء عند فيروز فيروز قامت تفتح الباب 
فيروز اختفت ابتسامتها 

انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
للانضمام لجروب الواتساب اضغط هنا
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-