رواية قلبي اختارك قمر وفارس الفصل السادس 6 بقلم الكاتبه الساحره

رواية قلبي اختارك قمر وفارس الفصل السادس 6 بقلم الكاتبه الساحره


رواية قلبي اختارك قمر وفارس الفصل السادس 6 هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة الكاتبه الساحره رواية قلبي اختارك قمر وفارس الفصل السادس 6 صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية قلبي اختارك قمر وفارس الفصل السادس 6 حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية قلبي اختارك قمر وفارس الفصل السادس 6

رواية قلبي اختارك قمر وفارس بقلم الكاتبه الساحره

رواية قلبي اختارك قمر وفارس الفصل السادس 6

عاد فارس ووجد قمر تنتظره نظر لها بصدمه وابتلع ريقه وقال بانفاس متقطعه وهمس اثر علي الاخري بشده : هتع ملي في ا اي تا ني يا بد ر الصع يد 
(هتعملي فيا اي تاني يا بدر الصعيد) 
قمرر بخجل وهيه تقترب منه بهدوء وهيه تموت خجلا وتغلق الروب جيدا وضعت يديها علي كتفه وقالت بخفوت وهمس هيه الاخري وهي تقترب منه اكثر : بعشقك 
لم ينتظر اكثر وحملها ولف بها بجنون وشده وعشق رجل ووضعها بهدوء ونظر لفارق الطول بضحك :
قمر بغيظ طفولي : متضحكش عليا هه ووضعت يدها ف خصرها كالاطفال بينهما هوه تاه بها وشكلها الطفولي الرائع سرعان ما انتبه علي حزام الروب وربطه جيدا بهدوء وسط خجلها الشديد منه وهي تسب وتلعن سعديه ف سرها 
قمر بخجل محبب لقلب فارسها وهمس بخفوت : علفاكره اخويا ف الرضاعه 
فارس بعدم فهم : اي
قمر بخجل ودموع : فارس وائل اخويا ف الرضاعه وكنت بختبرك بصراحه اشوفك بتثق فيا ولا لا 
فارس وهوه يحضنها بشده : طيب متعيطيش انا بعشقك ومحبش اشوف دموعك وبعدين انا بثق فيكي لدرجه اني لو شوفت بعيني مش هصدق 
(العشق يعني ثقه مش كل حاجه تشوفها العين صح العشق يعني امان العشق يعني غيره وتملك بس بحدود العشق ان حبيبك يحافظ عليكي حتي لو من نفسه ميأذكيش حتي لو بكلمه العشق يعني صدق ف الكلام والمشاعر العشق مش بسنين ولا بكلام العشق ف القلوب زي ضربات القلب مبيقفش غير بوقوف القلب نفسه)
قمر وهيه تبادله الحضن بعشق وكأن هذا كافيا لهم دون كلام 
قمر وهي تبعد عنه بهدوء وترجع شعرها ورا اذنها بحركه اثرت علي فارس بشده فهوه ف الاخر رجل وله مشاعر 
قمر بهدوء وخجل من نظراته : حمامك جاهز وطلعت لك هدوم اهيه 
فارس بعشق: ربنا يديمك ليا نعمه حاضر هخش اخد شاور وهخرج عشان عايذ اكلمك متناميش 
قمر بهدوء وعينها ف الارض : حاضر  
فارس وهوه يرفع وجهها له : متنزليش راسك تاني انتي فوق الكل ماشي 
قمر بعشق طفولي : حاضر يا حبيبي
دخل فارس مسرعا لا يريد ان يتهور 
༺༺༺༺༺༺༺༻༻༻༻༻༻༻
سمر وهي تتحدث ف الفون 
سمر بغضب : يعني اعمل اي بقولك مش معبرني انا كدا كدا رجعت القاهره وهسيبه خلاص انا كدا كدا بحبك انت من الاول 
فريد بخبث وتصنع الحزن : طبعا يا قلبي بس انتي عارفه انا مش معايا فلوس زيه مش هقدر اعيشك زي عيشتك 
سمر بحزن : وهيه فلوسي مش فلوسك ولا اي ازعل منك اطلب يا قلبي براحتك 
فريد بجشع : عايذ 100 الف جنيه اعمل مشروع بيهم 
سمر بحب : حاضر يا حبيبي هجبلك اللي انت عايذه سلام يا روحي
فارس وهوه يخرج من الحمام وينشف شعره بعشوائيه وجد قمر بطريقه مهلكه للانفاس فهي وضعت لمسات ميكاب خفيفه جدا وفردت شعرها الطويل كانت حوريته بحق 
فارس بداخله : طب اكلمها ازاي دي
قمر بدموع بعدما رات تجاهله : وحش 
فارس بضيق : ده انا اللي وحش  يا قشطه انتي 
قمر بخجل : احكي لي 
فارس بهدوء: حا♡ضر هحكيلك وبدا بسرد حكايته مع عمله واجتهاده  لحد ما كاد ان يحكي حكايه سمر ووالدها وجد قمر غاصت ف نوم عميق قبلها من جبهتها بهدوء واخدها بحضنه وقال بهدوء طفله
تاني يوم فاق فارس علي صوت قمر قام ونظر لها بصدمه سرعان ما تحول لغضب 
فارس بغضب وغيرره : اي ده

انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
للانضمام لجروب الواتساب اضغط هنا
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-