رواية اكرمني الله بعد صبر الفصل السابع 7 بقلم نوران احمد

رواية اكرمني الله بعد صبر الفصل السابع 7 بقلم نوران احمد


رواية اكرمني الله بعد صبر الفصل السابع 7 هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة نوران احمد رواية اكرمني الله بعد صبر الفصل السابع 7 صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية اكرمني الله بعد صبر الفصل السابع 7 حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية اكرمني الله بعد صبر الفصل السابع 7

رواية اكرمني الله بعد صبر بقلم نوران احمد

رواية اكرمني الله بعد صبر الفصل السابع 7

مش معقول فاطمة 
قوليي يخاين انت هو انا كل شوية هجيبك من واحده 
والله انا مظلوم دانا حتي بقولها انا خاطب وبحب خطيبتي وبعدين اعمل ايه في جمالي وشياكتي اللي مخليا البنات كلها بتجري ورايا
تعمل انا هقولك تعمل اي ومسكت البنت من شعرها رمتها برة المكتب وقفلته ودخلت وقالت تعمل كده 
والله برافووا عليكي يحب 
اتعدل يلا في كلامك احناا هنهزر
سيبك من الهبل دول يمنة كنتي جايه ليه
احم اصل انا شوفت
اي دا انا الصوت ده عرفاه واستدارت لكي تري من صاحبه هذا الصوت لتراها منة قالت منوشة حياتي وحشتيني عامله ايه يكلبة وحضنتها
وانت كمان وحشاني والله يفاطمة 
هانت عليكي العشرة متعبرنيش
معلشي بقي مقلتليش انك اتخبطتي يعني
والله يبنتي جت صدفة انا قابلت الاخ ده في الجامعة وحبينا بعض من اول نظرة زي ما. بيقولوا وخطبني اهه اصل انا مليش في جو الارتباط ده زي مانتي عارفه دانتي كنتي سري وبعدين يبت مش فاكره لما قولتلك في حته عيل مز عاكسني كان الاخ ده
مز! وحتة! وعيل! واخ! انا خاطب جعفر صاحبي ولا اي
تكلم احمد وانت تعرفوا بعض منين
احم منة تبقي اخت طليقي
طليقك! انت كنتي متجوزه دانتي فلقة قمرر اهه صدر هذا الصوت عندما ضربته فاطمة في بطنه بالشنطة
طب احترم اني بغير
متبثثث بقي(متبسسس) قالتها ساندرا بزهق منهم
اه نسيت صحيح انت كنت بتخوني مع الطفلة المقروضة دي انا كنت كل مكلمك القيها بتقولي ملكيش دعوة بصاصا حبيبي انا بغير من البنت دي
يشيخة اتنيلي ده عرة وهو ده منظر حد يبصلوا وبعدين انا بحبه زي بابا لكن انا بحب الواد سامر اللي في الحضانة معايا
منك لله يمصطفي في اللي عملته في البت دي منظر عيلة عندها 5سنين بوظت اخلاقها
بنتك اللي مشاءالله عليها قردة
خمسه خمسه في عينك هيحسدني يبابي
معلش يقلب ابوكي 
عن اذنكم انا ورايا شغل وخرجت 
وفاطمة قالت لمصطفي تعالي وصلني ياسطا 
خدني معاك ي صاصا عشان اروح عشان زهقت معرفش بابي مستحمل الشغل ده ازاي ولا طنط العسل اللي بره دي
تعالي يقلب صاصا 
مصطفى قالت بعيون بتددق شرار 
بتغيري من عيلة ي فاطمة 
اهه ووولسه هتكمل قاطعهم صريخ احمد بررررررررررررره
خرجوا جري خلص اليوم عادي زي اي يوم.
.................................................. 
كان احمد بدا يميل بشعور حب تجاه منه 
ومنة نفس الكلام 
وكان فرح مصطفى ومنه اتحدد انه هيتعمل كمان شهرين 
........................... 
بعد شهر 
منة انهارده تروحي بدري وتيجي الساعة 8علي مطعم***** لان في وفد الماني جاي وانت مترجمة الشركة فلازم تيجي 
حاضر يفندم طب الحق اروح دلوقتي عشان المواصلات ساعة واعرف البس كانت الساعه خمسه ونص 
تمام اتفضلي
روحت ولبست بنطلون جينز واسع تلجي و شميز ستان اسود وطرحة ابيض في الوان البيج وهيلز ابيض وشنطة بيضة كروس
وراحت ع المعاد لقت المكان ضلمة قادت كشاف الموبايل لقت اسهم بتدلها علي اماكن مشيت ورا الاسهم لحد موصلت لاحمد دمعت وقالت هو في اي استاذ احمد 
اشش تقبلي تتجوزيني والانوار اشتغلت وظهر ابوها وامها وفاطمة و مصطفي وساندرا وصحاب منة في الشغل 
بصت لابوها هز راسه بنعم وكلوا بيقول وافقي وافقي
بصتله بحب وقالت مش موافقة وبعدين الكل تنح  وهو قاال يعني مش موافقة 
استعادت وعيها وقالت سورري قصدي موافقه 
الكل ضحك واتخطبوا وجيه فرح فاطمة و مصطفي 
............... 
بس جامد الفستان عليكي يقلب احمد 
احمد احترم نفسك 
حاضر منا محترم اهو
في الفرح جيه محمد لمنة وقال..............! 
#يتبع

انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا 
للانضمام لجروب الواتساب اضغط هنا 
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-