رواية عشقي المنتظر رؤي ورامي الفصل الثامن 8 بقلم مروه مرزوق
رواية عشقي المنتظر رؤي ورامي الفصل الثامن 8 هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة مروه مرزوق رواية عشقي المنتظر رؤي ورامي الفصل الثامن 8 صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية عشقي المنتظر رؤي ورامي الفصل الثامن 8 حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية عشقي المنتظر رؤي ورامي الفصل الثامن 8
رواية عشقي المنتظر رؤي ورامي الفصل الثامن 8
رامي وفهد طلعوا جري ورا رؤى وملك
عند رؤى
رامي بغضب.......... افتحي الباب يا رؤى
رؤى فتحت الباب وكانت مبينه نفسها إنها بريئه
رامي بغضب....... ممكن افهم ايه اللي عملتوا دا تحت
رؤى ببراءه........ عملنا ايه
رامي بغيظ وغضب...........ولا حاجة ولا حاجة دا انا كنت هطب ساكت بسببكم بقى أنا رامي الأنصاري اللي الكل بيخاف منه يحصلي كدا ومسك رؤى من هدومها من ورا وفضل يهز فيها 😂😂😂
رؤى بضحك......... اصل اصل بص هقلك احنا كنا متفقين نعملها على علا بس فجأة أحمد ظهر ومكنش ينفع توقف اللي عملناه فكملنا وبعدها لقيناك أنت وفهد راجعين ومكنش ينفع نوقف خالص وحصل اللي حصل قلبك أبيض يا أبو رحاب
رامي بغيظ......... قلب دا انا قلبي كان هيو*قف من كتر الر*عب واللون الأحمر اللي شوفته بصي انا هعلقك دلوقتي
رؤى بخبث....... مش هتقدر عارف ليه وطلعت فديو على تليفونها وكانوا بيصوروا كل اللي بيعملوه
رؤى بضحك.......... ايه رايك يا أبو رحاب
رامي بصلها بغيظ كبير وسابها ودخل الحمام
فهد دخل ورا ملك الأوضة ملقهاش
فهد بغضب....... ملك ملك
ملك كانت مستخبيه ورا السرير
ملك بضحك.......... يالهوي روحت فيها منك لله يا ملك ال🐕 ايه ده انا بشــ...ــتم نفسي عااااااااااااا سبني سبنييييييي
فهد بغضب........... بااااااااس اسكتي ايه اللي عملتيه تحت دا عايز افهم
ملك ببراءه.......... بصراحة الملز*قه اللي اسمها علا دي كنت متغا*ظه منها اوى فا حبيت احمممم اهزر معاها شويه يعني.
فهد بغيظ........تهزري انتي بتسمي دا هزار، انتي ايه فكرت مين دي
ملك ببلاهه...... هااا
فهد بغضب....... فكرت مين دي
ملك بتوتر............. فكرت فكرت فكرت
فهد بغضب....... انطقي
ملك بتسرع......... فكرتي يا زمكس
فهد قبض على ايده بغيظ كبير
ملك بصت على هدوم فهد انفجرت في الضحك ومقدرتش توقف
ملك بضحك شديد.......... اااااه ههههههههه يالهوي شكلك مســـ...ـخره هههههههههه هههههههههه هههههههههه مش قادره
فهد بص على هدومه وشكله انصدم هدومه كلها كانت مبلوله (😂😂😂😂أكيد كلنا عرفنا السبب)
بصلها بغيظ كبير ودخل هو الحمام بسرعة وملك بره مش قادره تبطل ضحك
أحمد كان لسه قاعد زي ما هو متحركش خالص مش عارف يفكر من الصدمه اللي هو أتعرض ليها جه ناحيه جده اللي كان بيضحك بشده (اللي صور اللي حصل كان الجد)
الجد بضحك....... أحمد أحمد ومسك كتفه
أحمد انخض وبعد بسرعه عن جده
أحمد بخوف......... أنت مين
الجد بضحك.......... أنا جدك يا أحمد مالك يا بني
أحمد خاد نفس عميق وقام من غير كلام وراح لاوضة
الجد بضحك....... صباح صباح
الداده صباح بضحك...... امرك يا باشا
الجد بضحك......... شوف واحده تساعدك وطلعي علا على اوضتها و ابعتي ناس يجوا وينضفوا دا كله بسرعة ومشي وهو بيضحك بشده
صباح ضحكت على اللي حصل وعمت زي ما أمرها الجد
طلع رامي من الحمام ولاقي رؤى داخله تنام
رامي بغيظ....... طبعا من حضرتك تعبتي من الشغل بتاع النهارده
رؤى بضحك.......... خلاص بقى يا رامي تعاله نام بس وارتاح شويه
رامي........... لا أنا نازل تحت اشوف البنت اللي وقعت دي اذا كان ما*تت ولا لسه
رؤى بغيره........ رامي عارف لو مجتش ونمت دلوقتي لهيكون الفديو متنزل حالا يلا
رامي بصلها بغيظ وضحك على غيرتها دي وراح خادها في حضنه ونام
طلع فهد من الحمام لاقي ملك نامت بص عليها والزاي هي بريئه وهي نايمه وافتكر اللي هي عملته غصب عنه ضحك على جنا*نها ده وقعد قصادها وفضل يشتغل وكل مده بيص عليها ويطمن إنها بخير
عند أحمد كان رايح جاي في الاوضة الغيظ والغضب مسيطر عليه
أحمد بغيظ....... بقى أنا يتعمل فيا كدا ماشي صبرا بس والله لوريكوا وبعت رسالة لفهد ورامي إنهم يقابلوه في الجنينه لأمر ضروري
رامي مكنش نام فأول ما شاف الرسالة حط راس رؤى على المخده وقام ونزل
فهد شاف الرساله طلع من الأوضة بهدوء ومعملش دوشه
رامي........ خير يا أحمد طلبتنا ليه
أحمد بغيظ....... احنا هنسيب حقنا كدا بعد اللي زوجات حضرتكم عملوه
فهد........ بتفكر تعمل ايه
أحمد بخبث.......... هنرد ليهم المقلب ايه رايكوا
رامي بخبث....... وأنا موافق أنا مش ناسي كان وضعي ايه وقتها
وفجأة رامي أحمد وفهد ضحكوا بشده بعد ما افتكروا اللي حصل
فهد بضحك........ بس كانت خطه جهنــ...ــميه بصراحة
أحمد بضحك............ شكلنا كان مســ...ـخره واحنا قاعدين نصوت ولا لما لقينا علا جايه ناحيه رامي هههههههه بس كله هيترد
رامي بضحك.......... اسكت مش رؤى طلعت مصوره اللي حصل كله صوت و صوره
أحمد 😱😱....... يخرب بيتك يا حميده كله
رامي بضحك....... كله
أحمد بغيظ....... جه وقت اننا نرد الهجو*م جاهزين
فهد ورامي....... جاهزين بس هنعمل ايه
أحمد بخبث........ بصوا ****************
رامي بخبث.......... وأنا معاك
فهد بخبث...... وأنا
أحمد بشر....... اشطا
كان هناك اللي سماعهم وناوي ليهم على نيه سو*ده
ملك بغيظ....... بقى كدا ماشي انتوا اللي طلبتوا
رؤى بشر............ والله لوريك يا رامي ماشي بس احنا هنعمل ايه
ملك بشر........ كل خير بصي يا ستي انها هنعمل *********************
رؤى بضحك وانبهار.......... يخرب بيت دماغك دي دا انتي كا*رثه دا إبلـ...ــيس يتعلم منك
ملك بغرور مزيف....... طبعا يا بنتي طبعا المهم دا هيتنفذ بكره الصبح جاهزه
رؤى بشر...... جاهزه
الجد من وراهم....... معاكوا
صباح.......... مش هسبكوا وضحكوا كلهم وكل واحده رجعت اوضتها ولا أكن حصل حاجة
جه الصبح😂😂😂😂😂
رامي كان نايم و رؤى في حضنه بس فجأة سمع صوت صريخ قام فجأة من نومه بس رؤى متحركتش
رامي........ رؤى بطلي هزارك دا رؤى رؤى و راح هزها لتلتفت له رؤى وينصدم رامي
رؤى نايمه جنبه وفي بطنها سكــ...ــينه والسرير غرقان د*م
رامي بخوف...... رؤى حبيبتي اصحى رؤى
وفجأة سمع صوت بيقول قتـ....ـــلتها ليه لييييه جه وقت عقا*بك و روحها هي اللي هتعا*قبك وفجأة رؤى فتحت عيونها لتظهر لون عيونها باللون الأحمر
رامي اتفزع وقام من على السرير😂😂😂😂، رؤى بدأت تتحرك ببطي تجاه رامي اللي حرفا كان بيعيط بسبب الصدمه ومن شكل رؤى
رامي بخوف.......... أعوذ بالله من الشــ...ــيطان الرجيم، لا تاذني ولا ااااذيك ابعدي عنيييييي وفتح باب الأوضة وطلع يجري(😂😂😂😂😂ولسه ولسه)
نزل رامي على تحت ولاقي أحمد
أحمد........ رامي مالك
رامي بخوف وبيحاول يجمع كلامه....... رؤى... د*م... سكـ....ــينه..... شبـ..ــح.... صوت... عيون حمره
أحمد بعدم فهم......... أنا مش فاهم حاجة في ايه
فهد كان نايم وفجأة لقى اللي بيشد الغطا من عليه
فهد بنوم........ ملك بطلي هزارك دا قديمه على فكره وبص لاقي ملك لسه نايمه
فهد........ يمكن أنا بتهيأ ورجع نام بص نفس الحركة رجعت واتكررت، فهد قام بغضب ورا لملك ولسه هيتكلم انصدم فهد لاقي ملك وفي سكـ....ــينه في جنبها
فهد بصدمه........ ملك ملك اصحى ملك
_قتلــ....ـتها لييييه ذ*نبها اييييه مو*تك هيكون على ايد روحها وفجأة ملك بدأت تتحرك وعيونها بقى حمر وضوافرها بقى طوال وبدأت تتحرك ناحيه فهد اللي بقى يسحف لان رجله مش قادره تشيله 😂😂😂😂😂😂
فهد بخوف......... ملك اعقلي كدا أنا جوزك فهد والله ما عرف مين ابن ال🐕 اللي عمل كدا بس اكيد مش انا طب انتي بتقربي كدا ليه طب قصي ضوافرك دي أصلها بتخوف طب تعالي نلعب لعبه لو قدرتي تمسكيني يبقى حلااااال عليكي وطلع يجري (😂😂😂😂😂والنبي لوريكوا)
نزل فهد على تحت ولاقي رامي وأحمد واقفين ورامي باين الخوف عليه
أحمد....... مالك انت كمان يا فهد
فهد برعب....... ملك...... د*م..... عيون....... و ضوافر طويييييله وبتمشي كدا وبدأ يقلد حركة مشي ملك😂😂😂😂😂
أحمد انصدم من اللي شافوا
أحمد بخوف ودموع....... هما مين دول وشاور للي نازلين من على السلم
رامي شاف رؤى اتر*عب واستخبي ورا أحمد
أحمد بخوف........ الله وانا مالي مش انتوا اللي الفلحين و روحتوا اتجوزتوا ابعد عني روح اتفاهم مع مراتك يا رامي
فهد شاف ملك اتر*عب اكتر من الأول واستخبي ورا رامي اللي استخبي ورا أحمد 😂😂😂😂😂
أحمد بدموع وخوف...........انتوا مين هو البيت دا مســ...ـكون ولا ايه وبدأ يرجع لورا
ملك و رؤى كان في عروق حمره وخضره ظاهره على وشهم وكانوا بيقربوا
أحمد برعب........ اجري يا راجل منك ليه(😂😂😂😂😂😂😂😂انت السبب يا أحمد) كل واحد راح أوضة واستخبي فيها
أحمد دخل اوضته واستخبي فوق الدولاب 😂😂😂😂
أحمد برعب.......... اكيد مش هيقدروا يوصلوا ليا هما بيمشوا ورا رامي و فهد أنا في امان بس فجأة انصدم لما لاقي واحده تانيه غير رؤى وملك واقفه بتبص ليه وشكلها نفس شكل رؤي وملك
أحمد برعب............الحقونييييييييييييييييي (😂😂😂😂😂😂😂😂😂أنا فصلت، أنا كويسة في كتابه روايات ر*عب مش كدا 😂😂😂😂😂)
رامي كان مستخبي تحت السرير😂😂😂😂😂 في اوضة ضيوف
رامي برعب..................هو المكان دا كويس علشان استخبي ولا ايه ايوه كويس مفيش حد هيتوقع مكان زي ده، بس فجأة حس بحد بيمشي ايده على رجله من ورا، رامي اتعر*ب 😂😂😂😂😂😂😂
رامي برعب........ يا رب متكونش هي يا رب يا رب وبص وراه
رامي بخوف و دموع........... لا هي رؤى حبيبتي ابعد عني هش هش هش هش هش هش والنبي ابعد رؤى بدأت تقرب ايدها وتمسك ايد رامي.
رامي برعب............ الحقونييييييييييييي😂😂😂😂
🤣🤣🤣🤣🤣فهد كان مستخبي في الدولاب😂😂😂😂
فهد بغضب.......... بقى أنا فهد الأنصاري اللي الكل بيخاف منه وبتر*عب من اسمه اخاف بالشكل دا ومن ايه من حتت طفله
_طب انا هوريك الطفله دي تقدر تعمل ايه😂😂😂كانت ملك من تحدث وكان صوتها مر*عب بشكل كبير
فهد بصلها برعب.......... م م م م م ملك حبيبتي عامله ايه انتي وشك مصفر كدا ليه تيجي أخدك لدكتوره
ملك بدأت تقرب ضوافرها من فهد
فهد برعب............ لااااااااااااااااا
(😂😂😂😂😂😂😂😂مش قادره بجد، ايه ده)
أحمد و رامي وفهد كانوا مع بعض في الصالون
ودا من بعد ما قدروا يهربوا
أحمد بص ورا الكراسي لاقي جده واقع على الأرض وفي د*م حواليه
أحمد عيونه دمعت من كتر الخوف وفجأة لاقي البنت اللي ظهرت ليه جايه ناحيه وماسكة سكـ...ــينه وعليها د*م في نفس اللحظة رامي شاف رؤى نازله من على السلم ومعاها سكـ...ــينه و عليها د*م في نفس اللحظة برده😂😂😂فهد شاف ملك ماسكة سكـ..ــينه وعليها د*م والتلاته ملك و رؤى والبنت التالته كانوا بيقولوا 😂😂😂😂
بوم بوم انتقا*م بوم بوم انتقا*م
أحمد من كتر خوفه كان بيقول معاهم 😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣(مش قادرة)
رامي بخوف...... انت بتقول ايه يا أحمد
أحمد برعب......... والله مش عارف
بوم بوم انتقا*م بوم بوم انتقا*م 😂😂😂😂
وفجأة الانوار بدأت تقيد وتطفي وصوت موسيقى الر*عب ارتفع أحمد شاف رؤى وملك والبنت التالته ماسكين شموع في ايدهم
أحمد ببلاهه........ كل سنه وانتي طيبه يا رؤى، كل سنه وانتي طيبه يا ملك، كل سنه وانتي طيبه يا اختنا التالته(😂😂😂😂😂😂😂بمو*ت)
فهد ضحك رغم خوفه.......... انت بتقول ايه
أحمد بخوف......... مش يمكن زعلا*نين علشان في واحده عيد ميلادها النهارده واحنا نيسنا ومهو الشمع دا مش موجود علشان يحر*قونا
رامي مقدرش بتحمل أكتر من كدا فاغمي عليه و راح وراه فهد
أحمد برعب........ خَو*نه سبتوني ليه، هاااا يا حلوين مين عيد ميلاده النهارده
البنت التالتة قرب من أحمد وقدام وشه قالت...... بووم
أحمد بعدها اغمى عليه 😂😂😂😂😂😂(فصلت بمعنى الكلمه 😂😂😂😂😂😂)
كل حاجة وقفت وصوت ضحكات ملك و رؤى والبنت التالتة بقى عالي جدا والجد انضم ليهم وبقوا بيضحكوا
رؤى بضحك شديد......... مش قادره اااااااه حد يوقفني
ملك بضحك شديد............. يالهوي ايه ده هو في كدا
سما البنت التالتة............ هههههههه حرام صعبوا عليا وخصوصا أحمد دا
الجد بضحك......... ربنا يحمينا من انتقا*م حواء
رؤى بضحك............ بس خطة جامده أنا كنت ماسكة نفسى بالعافيه ومش راضيه اضحك
ملك بضحك............ احسن يستاهلوا قال عايزين يتفقوا علينا ولسه
الجد بضحك........ هو لسه في لسه
ملك بنظرات كلها توعد.......... كتير لسه في كتير
انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
للانضمام لجروب الواتساب اضغط هنا