رواية عشقتها وغيرت حياتي ليان وادهم كاملة جميع الفصول بقلم نيره عبدالله

رواية عشقتها وغيرت حياتي ليان وادهم كاملة جميع الفصول بقلم نيره عبدالله


رواية عشقتها وغيرت حياتي ليان وادهم كاملة جميع الفصول هى رواية من كتابة نيره عبدالله رواية عشقتها وغيرت حياتي ليان وادهم كاملة جميع الفصول صدر لاول مرة على موقع التواصل الاجتماعى فيسبوك رواية عشقتها وغيرت حياتي ليان وادهم كاملة جميع الفصول حقق تفاعل كبير على الفيسبوك لذلك سنعرض لكم رواية عشقتها وغيرت حياتي ليان وادهم كاملة جميع الفصول

رواية عشقتها وغيرت حياتي ليان وادهم بقلم نيره عبدالله

رواية عشقتها وغيرت حياتي ليان وادهم كاملة جميع الفصول

أدهم بغضب : مستحيل يابابا اتجوزها
والده بهدوء : وانت مش هتتجوز غيرها يا أدهم وده أخر كلام عندى
أدهم : انت عارف كويس أن بحب روڤان ومستحيل أحب غيرها
سليم والده : وانا قولتلك روڤان لو اخر واحده فى الدنيا مش هتتجوزها
أدهم بتحدى : هتجوزها يابابا
سليم ببرود : براحتك بس قبل ماتتجوزها تسيب مفتاح عربيتك وكل حاجه تخصك هنا 
أدهم بغضب : حضرتك بتذلنى
سليم : كلامى مش هيتكرر
أدهم بصله بعصبيه وخرج من البيت بأكمله
كريمه : مالها روڤان يعنى ياسليم
سليم بعصبيه : بقولك ايه مش عشان بنت أختك تقفى قصادى خلصنا
كريمه بعند : واشمعنا عايز تجوزه بنت أخوك
سليم : حاجه متخصش حد
كريمه لصاله بقلة حيله ومشيت من قدامه
******************************
أدهم بغضب : بيذلنى علشان اتجوز بنت أخوه
مازن : طيب ماتجرب
أدهم بعصبيه: انت غبى بقولك بحب روڤان
مازن : امممم طيب هتعمل ايه
أدهم : معرفش معرفش بس كل ال اعرفه ان مستحيل اتجوز بنت عمى
*******************************
ليان بعصببه : بقا عايزنى اتجوز أدهم يابابى ده احنا مش بنطيق بعض
والدها : ياحبيبتى عمك كلمني وانا مقدرش ارفض ليه طلب ابدا
ليان : طيب وانا مفكرتش فيا 
والدها : أدهم كويس وهيصونك يا ليان
ليان بتحدى : وانا مستحيل اوافق على الجواز منه مستحيل
*******************************
بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير
جمله قالها المأذون والجميع كان سعيد
ليان بقرف : معرفش ايه الجوازه دي
أدهم بغيظ : مسمعش صوتك عشان والله مش طايقك
ليان بسخريه : القلوب عند بعضها وحياتك
أدهم لسه هيرد تلفونه رن برقم روڤان قفل عليها بتوتر
ليان بصتله بشك ومتكلمتش
فى شاب دخل وقال بمرح : مبروك ياجماعه
ليان بصدمه وفرح : اياااااد 
جريت عليه وحضنته وسكت الجميع
أدهم بغضب جحيمى : لياااااان

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
أدهم بغضب جحيمي: ليااااان 

شد إيديها بقوة وقالها: إنتي إزاي ي هانم تجري تحضني حد غريب وأنا واقف شكلك متربت"يش ولا تعرفي حاجة عن التربية بس ملحوقة هعرف أربيكي 

ليان فلتت إيديها منه وقالتله بزعيق: إلزم حدك وإنت بتتكلم معايا فاهم وإياك تفكر في يوم انك تتكلم علي تربيتي لأنها بالنسبة ليا خط أحمر فاهم وإياك تكلمني بالاسلوب ده تاني 

أدهم بسخرية: لا واضح إنك متربية 

إياد ضربه بالب'وكس وقاله بغضب: إنت زودتها أوي إزاي تتجرأ وتكلم أختي بالاسلوب ده 

أدهم بصدمة: أختك إزاي يعني 

والد ليان: إياد إزيك ي بني عامل إي 

إياد: عمي محمود حضرتك عامل إي 

محمود: بخير ي بني؛ اعرفكم علي إياد أخو ليان 

أدهم: أخوها إزاي يعني ي عمي وإنت ووالدتها مخلفتوش غير ليان 

محمود: والده ليان كانت متجوزه قبلي وخلفت إياد وأنا لما إتجوزتها ربيت إياد كأنه ابني بالضبط 

أدهم بص ل ليان بزعل أما ليان فبصتله بغضب ومشت 

إياد: دلوقتي بقي انا عاوز أعرف مين ده 

أدهم بهدوء: أنا أبقى إبن عم ليان وفي نفس الوقت جوزها

إياد بضيق: أهلا ي إستاذ أدهم 

أدهم: أسف علي اللي حصل 

إياد: المفروض تعتذر من ليان مش مني؛ وسابه ومشي 

*******************************

أدهم كان بيدور علي ليان لحد ما شافها واقفة في الجنينة قرب منها وقال بهدوء: أسف علي الكلام اللي قولته ليكي 

ليان: أسفك مرفوض وأوعي تكون فاكر اللي حصل هيعدي بالساهل 

أدهم بسخرية: والمفروض بقي كده إني أخاف منك مثلا 

ليان بتحدي: انا لو منك أه أخاف وأخد بالي كمان 

أدهم مسك دراعها وقال بعصبية: أنا بخاف بس من اللي خلقني إنما لسه متخلقش الحاجة اللي يخاف منها أدهم الدمنهوري؛ وقرب من ودنها وقال بهمس: بلاش تتحديني ي بنت عمي أحسنلك عشان متندميش وزقها ومشي 

ليان بصت لاثره وقالت بتحدي: إما وريتك مين هي ليان مبقاش أنا 

*******************************

أدهم أخد ليان وروحوا بيتهم وقالها بسخرية: إتفضلي ي عروسة 

ليان ببرود: ده علي أساس إني مستنيه تقولي إتفضلي 

أدهم بصلها بغيظ؛ وحب يضايقها أكتر فقال بحدة: إسمعي ي بت إنتي أوعي تفكري في يوم إنك هتبقي مراتي إحنا جوازنا علي ورق وبس حطي ده في دماغك 

ليان بإستفزاز: هو فيه حد ضحك عليك وفهمك إني بحبك ولا حاجة؛ فوق يبابا أنا مغص'وبه علي الجوازه دي زي زيك بالضبط وإسمع بقى كلها 6 شهور ونغ'ور من خلقه بعض 

أدهم: حلو أوي إحنا كده متفقين وياريت مشوفش وشك طول الفتره دي انا هدخل أوضتي وانتي شوفي هتنامي فين 

ليان بغيظ: وربنا لوريك ي عمود النور أنت 

****************************

روفان بغضب : يعني إي أدهم إتجوز ي ماما ده بيحبني أنا

والدتها: إتجوز بنت عمه أكيد ده كله تخطيط أبوه 

روفان: أدهم ده بتاعي انا وهيفضل بتاعي انا وبس 

والدتها: خلاص مبقاش بتاعك وجات واحده وخطفته منك 

روفان بضحك: انا تأثيري علي أدهم كبير وهتشوفي 

****************************

أدهم كان رايح ينام بس تليفونه رن وكانت روفان؛ إتنهد ورد: روفان حبيبتي 

روفان بعياط : أنا مش حبيبتك فاهم إنت كداب وخاين 

أدهم: ممكن متعيطيش بس والله ي روفان غصب عني؛ بابا هددني لو مجوزتهاش هيسحب مني كل حاجة 

روفان: انا بتعذب كل ما بتخيل إن فيه شخص مشاركني فيك 

أدهم: انا محدش يقدر يشاركني فيكي إنتي وبس اللي في قلبي ي روفان انا بحبك انتي وبس؛ ليان بالنسبة ليا مجرد تسليه مش أكتر لمده 6 شهور وبعد كده هطلقها بس قبل ما أطلقها هخليها تكره اليوم اللي شافتني فيه وبعدين دي تتحب دي شبه جعفر 

****************************

ليان كانت بتسمع كلام أدهم من ورا بعض الباب وكانت مصدومه فيه وراحت أوضتها ووقفت قدام المرايا وقالت بتحدي: إنت اللي بدأت الحرب ي أدهم إستحمل بقي 

تفتكروا ليان ناوية علي إي ؟

تاني يوم: ليان كانت قاعده بتفطر وبتفكر هتتصرف إزاي مع أدهم وقطع تفكيرها صوت أدهم 

أدهم: صباح الخير 

ليان بصتله وقالت بأرف: صباح النور 

أدهم:إنتي محضرتيش ليا الفطار معاكي ليه 

ليان: وإنت متحضروش لنفسك ليه لسه صغير 

أدهم بغيظ: الخادمين ديما هما اللي بيحضروها ليا

ليان: الخدامين دول في بيت بابا إنما هنا كل واحد يخدم نفسه 

ولسه هتمشي أدهم مسك إيديها وقال:إنتي مراتي والمفروض تحضري ليا الفطار 

ليان بسخرية:مراتك؟! لا والله شكلك نسيت إنك قولت إمبارح إن عمرك ما هتعتبرني مراتك وزي ما إنت مش معتبرني مراتك؛ أنا مش هعتبرك زوج ليا أبدا

وسابته ومشت وأدهم كان بيبص ليها بغيظ

*****************************

إياد كان قاعد سرحان وقطع سرحانه صوت محمود وهو بيقوله: مالك ي بني فيك إي 

إياد بهدوء: مفيش ي عمو بس قلقان علي ليان

محمود: ليه ي بني فيه إي 

إياد:جوزها ده مش مرتاح له مش عارف إيه اللي خلاك توافق علي الجوازه دي 

محمود: أدهم طيب ي إياد يمكن هو عصبي شويه بس صدقني هو اللي هيحافظ علي ليان 

إياد: ربنا يعمل اللي فيه الخير 

محمود بإبتسامة: يارب؛ قوم يلا عشان نروح نبارك ل ليان 

إياد بإبتسامة: يلا 

***************************

عند أدهم كان علي أخره من أسلوب ليان معاه ومش عارف يتصرف معاها إزاي

أدهم: بقي حته بت تعمل معايا أنا كده أما وريتك ي ليان مبقاش أنا؛ وسمع صوت جرس الباب فتحه وشاف إياد ومحمود 

أدهم: أهلا وسهلا نورتوا إتفضلوا 

محمود: ألف مبروك ي أدهم 

أدهم: الله يبارك فيك ي عمي؛ ووجه كلامه لاياد وقال بضيق: أهلا ي إياد أخبارك إي 

إياد بأرف: الحمد لله؛ إلا قولي فين ليان 

أدهم: بتجهز في الاوضة هنادي عليها

أدهم خبط علي الباب وقال: ليان إفتحي أبوكي برا 

ليان فتحت الباب بسرعة وأدهم إتفاجئ بجمالها فكانت لابسه فستان أزرق في أبيض وعامله شعرها كحكه 

ليان بفرحة: إياد جه معاه مش كده؛ أدهم هز رأسه بأه 

ليان سقفت بفرحة وطلعت جري حضنت إياد وقالت: وحشتني أوي أوي ي حبيبي 

إياد وهو بيبوس خدها: وإنتي أكتر ي روح قلبي؛ قوليلي فيه حد هنا زعلك 

ليان بضحك: متقلقش أختك راجل 

إياد وهو بيحضنها:حبيبه قلب أخوكي إنتي 

كل ده تحت أنظار أدهم المشتعلة بالغضب 

محمود: وانا مليش من الحب جانب ولا إي 

ليان: لا طبعا ليك ده انت الحب كله 

محمود ضحك وحضنها؛ ليان: تحبوا تشربوا إي 

إياد: مش عاوزين نتعبك 

ليان بضحك: هتعب لاعز منك ي قمر إنت وباست خده 

وبعد شويه جابت العصير وفضلت هي إياد يهزروا ويضحكوا وأدهم كان بيبص عليهم بغضب 

**************************

والدة أدهم: جري آي ي روفان هتفضلي قاعده كده متعمليش حاجه 

روفان: عوزاني أعمل إي يعني ي خالتو 

والدة أدهم: هو إي اللي تعملي إي هتسيبي البت دي تاخده منك 

روفان: هي مش هتقدر تاخده مني اصلا وبعدين أدهم قالي 6 شهور وهيطلقوا 

والدة أدهم: وإنتي ايش ضمنك في 6 شهور دول متلفش حواليه ي فالحه 

روفان بقلق: تفتكري ي خالتو ممكن يحصل كده 

والدة أدهم: أيوه ي أختي أفتكر ونص دي بت مش سهله 

روفان: طب أعمل إي 

والدة أدهم: عوزاكي تطفشيها وتبيني ليها إنها مش فارقه مع أدهم وإنك الوحيده اللي فارقه معاه 

روفان بإبتسامة خبث: علم وينفذ ي خالتي 

************************

بعد ما أهل ليان مشوا كانت لسه هتدخل الأوضة بس أدهم شدها من دراعها وقال بغضب: ممكن أعرف إي قله الذوق اللي حصلت دي 

ليان فلتت إيديها منه وقالتله بعصبية:لاخر مره هقولك إياك تتعامل معايا بالأسلوب ده تاني فاهم وبعدين قله ذوق اي اللي بتتكلم عنها 

أدهم: هزارك إنتي وسي إياد

ليان ببرود: والله إياد أخويا وأهزر معاه براحتي 

أدهم بعصبية: إسمعي ي بت إنتي إياكي أشوفك بتهزري معاه كده تاني إنتي فاهمه لانها لو اتكررت تاني هتشوفي وش مش هيعجبك 

ليان ببرود قاتل: كلامك ده محركش فيا شعره واحده وإياد ههزر معاه براحتي ووريني بقي هتعمل إي 

ودخلت أوضتها تحت صدمة أدهم من ردها وقال بعصبية: إما ربيتك ي ليان مبقاش أنا 

************************* 

روفان بعياط: منه انا عوزاكي تعالي بسرعة 

منه: طب إهدي بس وأنا نص ساعة وهكون عندك 

بعد نص ساعة: 

منه: إي ي بنتي فيه إي 

روفان: مصيبه ي منه مصيبه 

منه بقلق: ما تنطقي ي بنتي قلقتيني 

روفان بعياط وتوتر: أنا حامل من أدهم 

منه بصدمه: إي 

منة بصدمة: إنتي بتقولي إي يا روفان؛إنتي حامل إزاي ومن مين 

روفان: هيكون من مين يعني من أدهم

منه بعصبية: إزاي ده حصل إنطقي 

روفان: وطي صوتك هتفضحينا وبعدين حصل في لحظة ضعف بينا 

منه: ده حصل لما سافرتي معاها عشان تحضري حفله تكريمه 

روفان هزت رأسها بأه وأكملت وأدهم وقتها وعدني إنه مستحيل يتخلى عني 

منه: واهو إتخلي ي ختي وراح إتجوز واحده غيرك؛ إسمعي ي بت أدهم لازما يعرف بالموضوع ده ودلوقتي 

روفان: لا طبعا مستحيل أقوله 

منه: وليه مستحيل بقي عاوزه تشيلي الشيله لوحدك

روفان: لا طبعا أنا بس هستني لحد ما الأمور تهدي بينه وبين أبوه وكمان أدهم لو عرف هيطلق البت اللي هو إتجوزها دي وأنا ميرضنيش كده 

منه: علي الاقل خالتك لازما تعرف عشان تقف في صفك 

روفان: هبقي أقولها إن شاء الله 

*****************************

أدهم كان قاعد بيفكر إزاي يعلم ليان الادب وقطع تفكيره رنه تليفونه وكان مازن إتنهد ورد عليه 

أدهم: عاوز إي ي زفت إنت 

مازن بضحك:إي ي عريس مالك أوعي تكون مرفعتش رأسنا 

أدهم بغضب: مااازن مش وقت رخامتك إخلص وقول عاوز إي 

مازن: إي ي عم مالك بطمن عليك 

أدهم بغيظ: إطمن يخويا ده أنا هطق من كتر ما أنا كويس 

مازن بضحك: هي العروسة نكدت عليك ولا إي 

أدهم: عروسة إي يعم ده انا اتجوزت واحد صاحبي 

مازن: ولا إنت قلقتني حصل إي 

أدهم: لما أقابلك هحكيلك سلام 

وراح أوضته عشان يأخد شاور وبص علي ليان لاقاها قاعده بتاكل فشار وبتتفرج علي التليفزيون وبتضحك بص عليها بغيظ ودخل أوضته وهبد الباب وراه 

****************************

روفان كانت سايقة عربيتها وفي نفس اللحظة تليفونها رن وإبتسمت لما شافت المتصل وردت عليه 

مجهول:..................  

روفان: انا رايحة له في الطريق أهو 

مجهول:............... 

روفان: انا هعرف أتصرف في الموضوع ده 

مجهول:.............. 

روفان بإبتسامة: سلام 

************************

ليان كانت قاعده بتتفرج علي التليفزيون وقطع إنساجمها جرس الباب وإتصدمت لما شافت واحده بتبص بتكبر وبغرور؛ ليان رفعت حجابها وقالت: ممكن أعرف حضرتك مين 

روفان: أنا حبيبة أدهم أو بمعني أصح خطيبته 

ليان بصدمة: مين 

تفتكروا لقاء روفان وليان هيبقي عامل إزاي؟ ويتري روفان كانت بتكلم مين؟ توقعاتكم!! 

ليان بصدمة: مين 

روفان: إي واقعة على ودنك وإنتي صغيرة ولا إي بقولك أنا خطيبة أدهم اللي خطفتيه منها ي خطافة الرجالة 

ليان ببرود: والله ي حبيبتي لو كان بيحبك مكنش سابك وجالي 

روفان بضحك: جري اي ي حلوة فوقي ده مغصوب عليكي 

ليان: والله أسمع اللي بيحب حد بيتمسك فيه قدام أي ظروف بس الواضح إنك مكنتيش ماليه عينه أوي عشان كده سابك وجالي 

روفان بغيظ: بس هو هيرجعلي تاني كلها 6 شهور وهيرجع ليا تاني أما إنتي هيرميكي بعد ما ياخد اللي عاوزه منك 

وأكملت بضحك: ودلوقتي بقي ي حلوه إبعدي من وشي 

ولسه هتدخل ليان مسكت دراعها وقالتها بعصبية: تعالى هنا إنتي راحة فين 

روفان: هتدخل أشوف أدهم إبعدي من خلقتي 

ليان: أدهم مين اللي هتشوفيه إطلعي برا بيتي 

روفان بزعيق: إنتي إتجننتي رسمي ده بيت أدهم فاهمه 

ليان لسه هترد عليها طلع علي صوت زعيقهم أدهم وإتصدم لما شاف روفان وقال بصدمة:روفان بتعملي اي هنا 

روفان جرت عليه وقالت بدموع تماسيح:إلحقني ي أدهم البتاعه دي بتطردني من بيتك 

ليان بغضب: بتاعة في عينك في حرباية إنتي إطلعي برا 

أدهم بزعيق: ليان إلزمي حدك ومش إنتي اللي هتقولي مين يقعد ومين يمشي وأنا موجود فااهمه روفان بنت خالتي وتيجي وقت ما بتحب 

ليان بصتله بصدمه من كلامه أما روفان فكانت بتبص ليها بإبتسامة نصر وشماته 

وأكمل أدهم بغضب: ودلوقتي إتقضلي إدخلي أوضتك ي ليان وياريت مشوفش وشك طول ما روفان هنا 

ليان بصتله بغضب ودخلت أوضتها وهبدت الباب؛ إما روفان فباست إدهم من خده وقالتله ثواني وهعملك ليمون يهدي أعصابك وسابته ومشت 

**************************

في مكتب والد أدهم كان بيشتغل وسمع خبط علي الباب وقال: إدخل 

دخلت والدة أدهم وقالتله بضيق: تحب تأكل إمتي ي حج 

والد أدهم بصلها وقال: قالبه وشك ليه ي كريمة

كريمة : من عمايلك ي حج 

والد أدهم: وأنا عملت إي 

كريمة بغيظ: كسرت قلب إبني وبنت أختي وفرقتهم عن بعض وروحت جوزتهم لواحده منعرفش أصلها إي 

والد أدهم بغضب: إلزمي حدك ي كريمة اللي بتتكلمي عنها دي بنت أخويا 

كريمة بسخرية: بنت أخوك اللي من ساعة ما إتولدت منعرفش عنها حاجة وأخوك مكنش بيخليها تيجي تزرونا حتي إشمعنا لما كبرت دلوقتي أخوك وافق إنها تتجوز إبنك الا لو كانت معيوبه 

والد أدهم بزعيق: انا بنت أخويا أشرف من الشرف ي كريمه وكلمه تانيه عليها هتشوفي مني تصرف مش هيعجبك فاهمه 

وسابها ومشي وكريمة بصت لاثره بغيظ وقالت: علي جثتي إن البت دي تفضل علي ذمه إبني ويا أنا يا إنتي 

************************

عند أدهم شرب الليمون اللي حضرته له روفان 

روفان: بقيت كويس ي حبيبي 

أدهم: إي اللي جابك ي روفان 

روفان: وحشتني ي أدهم هو انا موحشتكش ولا إي 

أدهم بتنهيدة: لا وحشتيني بس أنا قولتك إني هبقي اكلمك ونتقابل عشان متحصلش مشاكل وليان تتضايق 

روفان بعصبية: ما تتضايق ولا تولع خليها تعرف قيمة نفسها وتعرف إنك إتجوزتها عشان أبوك جبرك عليها والله أعلم جبرك عليها ليه بقي 

أدهم بغضب: روفان أعرفي إنتي بتقولي إي ليان بنت عمي ومش هقبل عليها أي كلمه وحشة في حقها 

روفان: ي أدهم بس إسمعني؛ بس قاطعها أدهم وقالها الكلام خلص ي روفان وياريت تتفضلي تمشي 

روفان بصتله بغيظ وسابته ومشت 

****************************

كريمة كانت بتتكلم في التليفون 

كريمة: إي الاخبار ي بت ي روفان 

روفان بضحك: كل مشي زي ما خططنا ي خالتي بالضبط 

كريمة: يعني دمها إتحرق 

ررفان: إتحرق بس دي كانت بتولع ي خالتي كان نفسي تشوفيها وأدهم بيزعق ليها ي خالتي 

كريمة بضحك: جدعة ي بت ي روفان لازما تعرف إنها عند أدهم ولا حاجة وأكملت بجدية: بس لازما نخلي أدهم يشك فيها 

روفان: متقلقيش ي خالتي أنا رميت له طعم صغير وإنتي كمان تحاولي تشككيه فيها لانه هيسمع كلمتك أكتر مني 

كريمة: سيبي الموضوع ده عليا وفي ظرف شهر هيبقي أدهم ليكي لوحدك متقلقيش طول ما انا في ضهرك

روفان بخبث: أقلق إزاي وإنتي موجوده ي خالتي وقفلت معاها وهي مبتسمة بشر 

****************************

ليان طلعت الصالة ولاقت أدهم قاعد بيتفرج علي التليفزيون؛ أدهم أول ما شافها قفل التليفزيون ووقف قدامها وقالها: خير عاوزه إي 

ليان كانت بتبص له بالبرود ومرة واحده ضربته بالقلم 

أدهم بصلها بصدمة وغل ومسك دراعها وضغط عليه وقال: كتبتي نهايتك بإيديك بعد اللي عملتيه ده 

ليان فلتت إيديها منه وقالت بحدة: فوق لنفسك ي أدهم وأعرف إنت بتقول إي عشان متندمش بعدين فاهم وأكملت بغضب: أنا قولتك قبل كده ما كلمتني بأسلوب مش كويس أو حاولت تقلل من كرامتي قدام اي حد لوم نفسك على اللي حصل والقلم ده رد اعتبار لكرامتي اللي انت هنتها انهارده قدام المحروسة خطيبتك وقالت بسخرية: أوعي تكون فاكر إنك لما تجيبها هنا تبقي إنت بتغيظني أو بتحرق دمي تبقي غلطان لو فكرت كده لانك متفرقش عندي ي أدهم فاهم ولو إنت مجبور عليا قراط انا مجبوره عليك 24 قراط حط الكلام ده في دماغك كويس وسابته ومشت 

أما أدهم فكان بيبص لأثرها بضيق وغضب ومن كتر غصبه مسك الفازه كسرها ولبس هدومه ومشي 

***************************** 

عند روفان وصلت عمارة وركنت عربيتها في مكان محدش يشوفه ودخلت العمارة من غير ما حد يشوفها ووصلت لشقة وفتحتها وقفلت الباب براحة ودخلت أوضة من الاوض ولقت شاب واقف عاطيها ضهره بصتله بإبتسامة وجرت حضنته من ضهره وقالت: وحشتني أوي ي روح قلبي (يتبع)  

تفتكروا مين الشخص اللي حضنته روفان؟! 

ويتري روفان فعلا بتحب أدهم؟!

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-